Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

«Ξέρετε, τσόφλια υπάρχουν παντού, και στην πολιτική και στη δημοσιογραφία και στην κοινωνία και στην οικονομία…»
(από kefaloniaphotonews)

Μετά την πρόσφατη ραδιοφωνική συνέντευξή μου στο Ionian Sport FM την 7η Ιουλίου, μεταξύ των πολλών άλλων θεμάτων, απαντώντας σε σχετική ερώτηση έκρινα τον τοπικό τύπο με ειδικότερες αναφορές «στις δυο ημερήσιες εφημερίδες που στηρίζουν φανατικά τον κ. Παρίση». Επειδή υπήρξε για πολλοστή φορά η φασιστικού τύπου διαστρέβλωση των λεγομένων μου με προεκτάσεις και ερμηνείες οι οποίες ουδόλως εκπροσωπούν τα πιστεύω μου, τις ιδέες μου και τις απόψεις μου, παραθέτω αυτούσια την απομαγνητοφώνηση των όσων ανέφερα στα επίμαχα σημεία.

«Είναι πάρα πολύ σοβαρή υπόθεση η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση για να λέμε όλοι οι υποψήφιοι με μεγάλη ευκολία πάω και εγώ εκεί. Το ίδιο ισχύει και για τους Δήμους. Εδώ πρέπει να κάνω για ακόμα μια φορά μια διευκρίνηση, γιατί κάποιοι προσπαθώντας να αλλάξουν τα λόγια μου, ή να δώσουν μια ερμηνεία έξω από την πραγματική έννοια των λόγων μου, οφείλω να επαναλάβω το εξής. Είπα στο συνέδριο της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων ότι θα πρέπει να τρέμουν όσοι πρόκειται να ασχοληθούν με τους Δήμους.
Κάποιοι θέλησαν στα πλαίσια μιας αισχρής δημοσιογραφίας, να πουν ότι ο Γεωργάτος έχει βγάλει ανίκανους κάποιους συντρόφους του, φίλους του, συνεργάτες κλπ. Δεν κατάλαβα πώς όταν συνιστάς τη σοβαρότητα σε κάποιους τους βγάζεις και άχρηστους και θα πρέπει να πω ότι για το Δήμο Κεφαλονιάς, από το ΠΑΣΟΚ ενδιαφέρονται ο κ. Τσιλιμιδός και ο κ. Κοτσιλίνης, τους οποίους και τους δυο τιμώ και θεωρώ ότι και οι δυο είναι αξιολογότατα στελέχη και όσο και αν προσπαθούν να παρερμηνεύσουν τα λόγια μου κάποιοι προκειμένου να δημιουργήσουν σύγχυση στο ΠΑΣΟΚ, ή να φέρουν εμένα σε σύγκρουση με οποιοδήποτε φίλο και σύντροφο θα πέσουν στο κενό.
Έχω σταθμίσει τις παραμέτρους που πρέπει να ικανοποιεί ο υποψήφιος για το Δήμο και πιστεύω ότι ο Γιώργος (Τσιλιμιδός), θα τα πάει καλά. Δε σημαίνει όμως ότι βγάζω ανίκανο τον κ. Κοτσιλίνη.
Για να επανέλθω στην παρερμηνεία των λόγων μου και επειδή δεν απαντώ σε διάφορα δημοσιεύματα, κάποιοι επιμένουν, σου λένε εντάξει δε θα απαντήσει και επιμένουν. Ξέρετε, τσόφλια υπάρχουν παντού, και στην πολιτική και στη δημοσιογραφία και στην κοινωνία και στην οικονομία, και δε συνηθίζω να δίνω ιδιαίτερη βαρύτητα σε τσόφλια.. Ένα τσόφλι, παραδείγματος χάριν, για να ανοίξουμε μία παρένθεση, έχει γράψει επανειλημμένως, ότι ο Γεωργάτος έχει πάρει στις δύο τετραετίες 1.000.000 ευρώ. Ουδέν ψευδέστερον. Είναι λιγότερο από το 1/3 και θα πρέπει να υπενθυμίσω σε αυτό το τσόφλι το δημοσιογραφικό, ότι, στην πρώτη μου τετραετία, ως γιατρός έπαιρνα 300.000 δραχμές περισσότερο από ότι έπαιρνα ως Νομάρχης. Να το πω κι αλλιώς, ως Νομάρχης τότε, έπαιρνα 300.000. δραχμές λιγότερο, από ότι έπαιρνα ως γιατρός και πάντως επέλεξα τη θέση του Νομάρχη. Και παρακολουθώ κατά καιρούς διάφορα άλλα τέτοια δείγματα μιας φαιδρής προσπάθειας, είτε να δημιουργηθεί πρόβλημα ανάμεσα σε μέλη του ΠΑΣΟΚ, είτε να προσβάλλουν είτε τον Τσιλιμιδό είτε τον Κοτσιλίνη προκειμένου να διαμορφωθεί ένα τέτοιο κλίμα, το οποίο εκ των πραγμάτων το θεωρώ άρρωστο.
Η κοινωνία μας έχει ανάγκη από ΜΜΕ τα οποία να είναι αξιοπρεπή και αξιοπρέπεια σημαίνει ότι μπορείς να παίρνεις το μέρος οποιουδήποτε. Δε θα πρέπει να κατασκευάζεις γεγονότα, δε θα πρέπει να διαστρεβλώνεις γεγονότα».

Αυτά δήλωσα στη συνέντευξή μου.

Όπως με απόλυτη σαφήνεια φαίνεται από τα λεγόμενά μου αναφέρθηκα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις συγκεκριμένων εφημερίδων. Οι αναφορές μου δεν αφορούσαν ούτε το σύνολο του έντυπου και του ηλεκτρονικού τύπου, ούτε το σύνολο των αρθρογράφων και σχολιαστών των δυο ημερήσιων εφημερίδων πολλοί εκ των οποίων επώνυμα υπογράφουν πολύ σημαντικά δημοσιεύματα.

Η ναζιστικού τύπου διαστρέβλωση των λεγομένων ως συλλήβδην αναφορά σε όλον τον τύπο και τους δημοσιογράφους προκειμένου να παρασυρθούν και οι υπόλοιποι σε μαζική αντίδραση εναντίον μου είναι ακόμη ένα παράδειγμα καταδικαστέας δημοσιογραφίας. Δυστυχώς σε αυτή την παγίδα προφανώς από ελλιπή ενημέρωση έπεσαν κάποιοι.

Η παρούσα δήλωση ασφαλώς δεν αποτελεί συγγνώμη σε όλους αυτούς τους ανώνυμους ή τους επώνυμους που αρέσκονται σε τέτοιου είδους δημοσιεύματα προκειμένου να ικανοποιήσουν τα όποια συμφέροντά τους με τα πολιτικά συνεταιράκια τους.
Ενδεχομένως συγγνώμη θα ζητούσα από όλους εκείνους που η συνέντευξή μου έδωσε λαβή σε ορισμένους να διαστρεβλώσουν τα όσα είπα και να τους ρίξουν σε παγίδα «συντεχνιακής αντίδρασης».


Η αδυναμία, η άγνοια και η ανικανότητα κάποιων «δημοσιογράφων» να στοιχειοθετήσουν μια σωστή κριτική όσο αυστηρή και να είναι, τους οδηγεί σε διασυρμό, σπίλωση, υποτίμηση προσωπικότητας και αξιοπρέπειας με ψευδή στοιχεία, παραποίηση γεγονότων, κατασκευή γεγονότων για θεσμούς και πρόσωπα.

Και πάντως θα επιθυμούσα μια απάντηση στο εξής ερώτημα: πού είναι γραμμένο ότι μπορείς να δέχεσαι συνεχώς ανέντιμη και ανήθικη κριτική, ύβρεις, διαστρεβλώσεις, προσβολή της αξιοπρέπειάς σου και εσύ (όποιος και να είσαι) να μη δικαιούσαι μια φορά να τα πεις «έξω από τα δόντια;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου