Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Ο Σπ. Σπύρου υποψήφιος Περιφερειάρχης της Νέας Δημοκρατίας
Η υποψηφιότητα του κ. Γάσπαρου συνοδεύτηκε από την είδηση ότι η Νέα Δημοκρατία αποφάσισε να δώσει το χρίσμα του υποψήφιου Περιφερειάρχη στον πρώην Βουλευτή της Σπύρο Σπύρου, εκ Κερκύρας ορμώμενου.
Ο κ. Σπύρου ερωτηθείς για το θέμα αυτό δήλωσε στην εφημερίδα μας:


«Πρόκειται για μία ευχάριστη εξέλιξη, η οποία με ικανοποιεί ιδιαίτερα, γιατί η Νέα Δημοκρατία είναι ένας χώρος που υπηρέτησα πολλά χρόνια και επιθυμούσα τη στήριξή της, παρά το γεγονός ότι η υποψηφιότητά μου δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα ακόμα.


Αυτό θα το πράξει ο κ. Σαμαράς με την προοπτική να πλησιάσουμε την κοινωνία με καθαρές θέσεις, συμμεριζόμενοι το γεγονός ότι είμαστε υπεύθυνοι και οι πολιτικοί, ο καθένας ανάλογα με το μερίδιο της ευθύνης του, για τη μεγάλη οικονομική κρίση, η οποία είναι και κοινωνική και ηθική και κρίση αξιών.
Ξεκίνησα, λοιπόν, με αυτή την προοπτική, σ’ ένα τοπίο που μου είναι γνώριμο από παλιά, από τότε που ήμουν Διοικητής της Υγειονομικής μας Περιφέρειας και έχω γνωρίσει ανθρώπους, με τους οποίους έχω αναπτύξει αδελφικές σχέσεις, ενώ αντιμετωπίζω όλα τα νησιά όπως την Κέρκυρα και ακόμα καλύτερα, γιατί έτσι πρέπει να κάνει όποιος πολιτεύεται, επειδή η Επτάνησος είναι μία «αγκαλιά» και αποτελεί δώρο από το Θεό, εξαιτίας του γεγονότος ότι είναι ένα νησιωτικό σύμπλεγμα με πλούτο του τους μεγάλους άνδρες που ανέδειξαν τον τόπο αυτό στην τέχνη, τα Γράμματα και τον πολιτισμό.
Οπότε είμαστε υποχρεωμένοι να βάλουμε ένα λιθαράκι στη βελτίωση της ζωής των πολιτών, αλλά για να γίνει αυτό, δεν πρέπει να αρκεστούμε στα λόγια των πολιτικών. Πρέπει να το έχεις μέσα σου, να έχεις την κοινωνική δικαιοσύνη στο DNA σου, ώστε να μπορέσεις να συνθέσεις απόψεις, να ενώσεις ανθρώπους και να δημιουργήσεις κάτι καλύτερο. Εγώ έχω τη δυνατότητα αυτή. Πρόθεση μπορεί να έχει ο καθένας, και αποτελεί μια σχετική εγγύηση – αν θέλετε – η διαχρονική πορεία μου στην κοινωνία και το επάγγελμά μου (είμαι γιατρός παθολόγος – ρευματολόγος), αλλά και στην πολιτική, διότι ήμουν, επί δύο τετραετίες, Βουλευτής Κερκύρας και αργότερα Υγειονομικός Διοικητής της Περιφέρειας, οπότε όλα αυτά μαζί προσθέτουν γνώση, εμπειρία και αντίληψη για την κοινωνία, ούτως ώστε να φανώ χρήσιμος. Αυτή είναι η επιδίωξή μου και τίποτα περισσότερο».

Οι πρώτες κινήσεις


“Από τη στιγμή που απευθύνομαι στην κοινωνία, περιμένω να έρθει και η στήριξη της παράταξής μου. Παράλληλα, όπως μου είπε ένας σοφός ηλικιωμένος: «Εγώ θα ψηφίσω το ψηφοδέλτιο που θα έχει τους λιγότερο καιροσκόπους, τους λιγότερο κλέφτες και αυτούς που προκάλεσαν λιγότερο την κοινωνία». Εγώ θα ήθελα να προσθέσω ότι το δικό μου ψηφοδέλτιο δε θα έχει κανέναν από αυτούς και θα το επιδιώξω, γιατί θέλω κοντά μου ανθρώπους που να επιθυμούν να δουλέψουν και να συνεργαστούν για το καλό των νησιών μας.
»Ο καθένας έχει τη δική του πολιτική διαδρομή και δεν εγκρίνω αυτά που ακούω περί ανεξαρτήτων υποψηφιοτήτων στην Περιφέρεια, από άτομα που απομακρύνουν τον κομματικό τους μανδύα, όπως ο κ. Φόρτες, ο οποίος μπορεί να λέει για ανεξάρτητες υποψηφιότητες, αλλά δεν μπορεί να αποποιηθεί την πορεία του ούτε την ιστορία του.
Θεωρώ ότι στην Αυτοδιοίκηση πρέπει να λειτουργεί κανείς όσο το δυνατόν απεγκλωβισμένος από εμμονές, γιατί τα κόμματα δεν επιβάλλουν υποψηφιότητες σε κανέναν. Όμως, ο καθένας μας έχει τις κομματικές του εμμονές, τις οποίες πρέπει να ξεπερνά. Αυτό είναι χάρισμα και πρέπει να αποδείξει κανείς στην πράξη.
Επομένως, νιώθω ότι δε θα έχω περιορισμούς στη στελέχωση του ψηφοδελτίου μου, ενώ θα αποκλειστούν άτομα του χώρου, τα οποία έχουν προκαλέσει την κοινωνία, ενώ θα συμπεριλάβω άτομα, τα οποία μπορούν να προσφέρουν.
Η κομματική ταμπέλα μπαίνει σ’ ένα χώρο μέχρι να διεκδικήσει κανείς το χρίσμα. Άλλωστε, ο καθένας από εμάς έχει την ταυτότητά του με τη φωτογραφία του και πρέπει να συμπεριφέρεται στην κοινωνία με σωστό τρόπο.
Είναι αλήθεια ότι οι πολιτικοί έχουμε έλλειμμα, γιατί αφήσαμε άνεργη τη νεολαία και μία κοινωνία χρεωμένη και οφείλουμε να βοηθήσουμε να ξεπεραστεί αυτή η κρίση και να προσπαθήσει ο καθένας, όπως μπορεί, ενώ δεν πρέπει να περιμένουμε μονίμως από τους άλλους.
Με αυτό το σκεπτικό, θεωρώ ότι θα φανώ χρήσιμος στην Περιφέρεια και πιστεύω ότι οι πολίτες της Επτανήσου θα εκτιμήσουν αυτή την προσπάθειά μου.
Βέβαια, έχουμε ακόμα πολύ δρόμο, γι’ αυτό δεν πρέπει η κοινωνία να εντυπωσιαστεί από μεγάλα λόγια, αλλά να εμβαθύνει όσο μπορεί στην πορεία του καθενός.
Κάποιος με ρώτησε «πώς θα βρείτε τους καλούς και τους άξιους; Με αξονική τομογραφία;». Δυστυχώς, η αλήθεια είναι ότι δε βρίσκεις τους κλέφτες με αξονική, αλλά με το ιστορικό, το οποίο αποτελεί από μόνο του διάγνωση, κατά 85%, γιατί ο καθένας έχει την πορεία του”.

Η στελέχωση του συνδυασμού
“Είναι νωρίς ακόμα για ονόματα και δε θα ήθελα να κάνει σε κάθε νησί ο καθένας τον αρχηγό εξ ονόματός μου. Θα έχω επικεφαλής σε κάθε νησί, ο οποίος θα είναι καλό να ακούσει την κοινωνία και να μιλήσει με τους ανθρώπους, γιατί υπάρχουν πραγματικά αξιόλογα άτομα, που θέλουν να βοηθήσουν, με μεγάλες δυνατότητες και πρέπει να αξιοποιηθούν.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να αναφέρω, σχετικά με την επιλογή μου ότι υπήρξαν αρκετά άτομα που πρότειναν την υποψηφιότητά μου στη Νέα Δημοκρατία και επικράτησε η άποψη ότι θα ήμουν χρήσιμος στη νέα διοικητική δομή της χώρας, δηλαδή ακούστηκε η φωνή της κοινωνίας.
Επομένως, κάποια διλήμματα που τίθενται περί συνοχής της Περιφέρειας, περί κονδυλίων κτλ, μπορεί να συνέβαιναν σε κάποιο σημείο στο παρελθόν, γιατί κάποια άτομα που τα διαχειρίστηκαν ίσως να έδωσαν και δικαιώματα, αλλά δε θα ήθελα να αναλύσω περισσότερο το θέμα αυτό”.

Κατήγγειλα τις κινήσεις του Νομάρχη Κέρκυρας

“Ο κ. Πουλημένος είχε μια δική του άποψη περί του πώς πρέπει να πορευτεί στις επερχόμενες εκλογές και κατήγγειλα ότι οι προσπάθειες οι δικές του και άλλων έγιναν κάτω από το τραπέζι, γιατί πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας και τη γνώμη της κοινωνίας, διότι αυτά τα άτομα κινήθηκαν σε προσωπικό επίπεδο και αυτό δε βοήθησε.
Αλήθεια, ποιο κέρδος έχει η κοινωνία από αυτή την ιστορία; Βολεύτηκαν τα πρόσωπα και τα άτομα; Σε τι ωφελήθηκε η κοινωνία;
Είναι ερωτήματα που έθεσα και στο Νομάρχη Ζακύνθου τον οποίο εκτιμώ, αλλά και στον πρώην Βουλευτή Κεφαλονιάς Αλέξανδρο Παρίση, ο οποίος θέλει να είναι υποψήφιος Δήμαρχος και πιστεύω ότι θα πάει καλά.
Τώρα, το παρασκήνιο, για να κερδίσουμε δεν ξέρω πόσους και να χάσουμε ακόμα περισσότερους, δεν είναι πρακτικό. Έθεσα αυτά τα ζητήματα στην πρόσφατη περιοδεία μου στα νησιά, γιατί η κοινωνία είναι αυτή που κρίνει. Άλλωστε, ρώτησα τον κ. Πουλημένο εάν ενδιαφέρεται για το Δήμο ή την Περιφέρεια και μου απάντησε αρνητικά και τότε του είπα ότι ενδιαφέρομαι εγώ.
Επίσης, θεωρώ θετική την απόφαση του κ. Γάσπαρου να διεκδικήσει το Δήμο της Ζακύνθου, γιατί έτσι ηρεμούμε στον τομέα αυτό, ενώ σε ό,τι με αφορά προσδοκώ να έχω ένα αξιόλογο ψηφοδέλτιο, στελεχωμένο με άτομα από όλα τα νησιά, να διεκδικήσουμε την ψήφο των Επτανησίων και να έχουμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα”.

HMEΡΑ ΤΣΗ ΖΑΚΥΝΘΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου