Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Συνέντευξη Φόρτε στο cosmos96.5 fm(από kefaloniagate)
"Δεν έχω πάει ποτέ στη Ρηγίλλης.... ούτε κανένας με έχει πάει"

Διαβάστε σε τίτλους τι είπε στους Φώτη Χαλιώτη και Δημήτρη Αλοίζο ή ακούστε ολόκληρη την συνέντευξη

  • Ουδέποτε κατέθεσα αίτηση για υποψηφιότητα στο ΠΑΣΟΚ.
  • Προβοκάτσια όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο και το κάνει μόνο για εσωτερική κατανάλωση και προκειμένου να δυναμιτιστεί το προεκλογικό κλίμα.
  • Σε κάθε εκλογική μάχη κάποιος στοχοποιείται. Αυτή την φορά στόχος είμαι εγώ.
  • Δεν ζήτησα από το ΠΑΣΟΚ χρίσμα, υπάρχει περίπτωση να το ζητούσα από την Ν.Δ.
  • Έχω συναντήσει και έχω μιλήσει με άτομα από όλους τους πολιτικούς χώρους.
  • Δεν έχω καταθέσει ακόμη υποψηφιότητα, όμως έχω δηλώσει ότι με ενδιαφέρει και το διερευνώ.
  • Δεν μιλάω για ανεξάρτητο συνδυασμό αλλά για μια ευρύτερη συνεργασία πολιτικών δυνάμεων πέρα από κάθε κομματικό συνδυασμό.
  • Δεν ανακάλυψα ξαφνικά την Περιφέρεια.... Ανέκαθεν με ενδιέφερε και υπάρχουν γραπτές δηλώσεις μου, που το επιβεβαιώνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου