Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013


2 στους 3 πολίτες δεν είναι ικανοποιημένοι απο το έργο και την δραστηριότητα της ΠΙΝ !



από http://makisfortes.blogspot.gr/
Εδώ και ένα χρόνο προσπαθώ με αλλεπάλληλα αιτήματα στον Περιφερειάρχη κ. Σπύρου να μου δοθεί, όπως είναι υποχρέωση του, η έρευνα κοινής γνώμης που έγινε στα Ιόνια Νησιά στο διάστημα 15 έως 18 Μαΐου 2012 απο την εταιρία ALCO με ανάθεση απο τον ίδιο έναντι του ποσού των 6.150 ευρώ, όπως το ΕΣΠΑ απαιτεί.

Η έρευνα έγινε με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε ικανό δείγμα 1000 ατόμων ηλικίας 18 ετών και άνω και με αναλογική σύνθεση του πληθυσμού: 528 απο Κέρκυρα, 188 απο Κεφαλονιά, 178 απο Ζάκυνθο και 106 απο Λευκάδα.

18 μήνες αφ’ότου έγινε η έρευνα της ALCO, είναι βέβαιο ότι όλοι οι δείκτες που τότε μετρήθηκαν για το ΕΣΠΑ, την Περιφέρεια και την Κεφαλονιά (και τα άλλα νησιά) έχουν επιδεινωθεί.


Ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Αρχικά ο Περιφερειάρχης είχε απαντήσει στο περιφερειακό συμβούλιο την 1/12/2012 πως «Το αποτέλεσμα της διεξαχθείσας έρευνας είναι προγραμματισμένο να παρουσιαστεί στην ετήσια εκδήλωση δημοσιότητας του προγράμματος και έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2013 που θα παρουσιαστεί το επιχειρησιακό πρόγραμμα του ΕΣΠΑ και η πορεία του».
Η εκδήλωση δημοσιότητας του ΕΣΠΑ έγινε στη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου στις 3/3/2013, αλλά η έρευνα δεν παρουσιάστηκε.
Μετά απο έξι αποτυχημένα γραπτά αιτήματα (!) αναγκάστηκα να προσφύγω .... στο συνήγορο του πολίτη, οπότε και ύστερα απο γραπτή εντολή του μου δόθηκε η έρευνα.
Δεν θα σταθώ στην πιο ακραία εκδήλωση του γνωστού πλέον αυταρχικού τρόπου διακυβέρνησης της περιφερειακής αρχής (η οποία άλλωστε επανειλημμένα έχει καταγγελθεί απο περιφερειακούς συμβούλους και μέσα ενημέρωσης), αλλά σίγουρα δεν περιποιεί τιμή για ένα αιρετό θεσμό οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του να καταφεύγουν στο συνήγορο του πολίτη για να ικανοποιηθούν τα στοιχειώδη δικαιώματα τους !

Αν και τα 12 ερωτήματα της έρευνας προσφέρονται όλα για πολιτικές εκτιμήσεις και συμπεράσματα, θα σταθώ σε δύο μόνο ευρήματα για λόγους οικονομίας, δίχως περιττές αναλύσεις αφού τα ευρήματα μιλάνε από μόνα τους και φυσικά η έρευνα βρίσκεται στη διάθεση κάθε πολίτη ή μέσου επικοινωνίας.


ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ : ΑΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΕΣΠΑ ΚΑΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ !

Στο κρίσιμο ερώτημα «Γνωρίζεται την ύπαρξη ΕΣΠΑ για τα Ιόνια Νησιά» οι Κεφαλονίτες που απαντούν αρνητικά είναι οι περισσότεροι και αυτό δεν είναι τυχαίο !
Το 54% των Κεφαλονιτών δηλώνει άγνοια για την ύπαρξη του ΕΣΠΑ !
Οι Κεφαλονίτες που γνωρίζουν το ΕΣΠΑ είναι μόνο 46%, με το μέσο όρο σε όλα τα νησιά να είναι 66% δίχως να σημαίνει ότι και αυτό το ποσοστό είναι ικανοποιητικό όπως θα έπρεπε για την αξία του προγράμματος στη ζωή των πολιτών, αλλά και την πολυδάπανη διαφήμιση που συνεχώς γίνεται από το 2006.
Το εύρημα επιβεβαιώνει αυτό που επανειλημμένως έχω ισχυριστεί και βιώνουν οι Κεφαλονίτες:
Το ΕΣΠΑ στην Κεφαλονιά είναι άγνωστο, αφού δεν γίνονται έργα όντας ουραγός το νησί στο πρόγραμμα !

Η δε ανάδειξη μεταξύ των Κεφαλονιτών ως κορυφαίων προβλημάτων της «ανεργίας» με 53% (!) και της «κακής οικονομικής κατάστασης» με 46% (!), επιβεβαιώνει αφενός την αποσύνθεση του κοινωνικού ιστού στο νησί και αφετέρου το μέγεθος τηςπρωτοφανούς αναπτυξιακής εγκατάλειψης.

 

ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ !

Στο σημαντικότερο ερώτημα της έρευνας «Είστε ή όχι ικανοποιημένοι απο το έργο και τη δραστηριότητα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων» οι απαντήσεις των πολιτών είναι αποκαλυπτικές για την εκτίμηση που υπάρχει στην περιφερειακή αρχή του κ. Σπύρου η οποία έχει την ευθύνη και για το έργο και για τη δραστηριότητα της Περιφέρειας.

Μόνο το 15% στο σύνολο της Περιφέρειας απαντά ότι είναι ικανοποιημένοι απο το έργο και την δραστηριότητα της ΠΙΝ (και το οποίο στις παραγωγικές ηλικίες 25 – 64 κατεβαίνει στο 12%),

το 73%  (77% στις ηλικίες 25 – 64) δηλαδή οι 2 στους 3 πολίτες, απαντούν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι και το 12% δηλώνει «δεν ξέρω»!!!


Και ανά νησί:
Οι Κεφαλονίτες εμφανίζονται μόνο κατά 11% ικανοποιημένοι, 64% όχι ικανοποιημένοι και 25% απαντά (το υψηλότερο σε όλα τα νησιά !) «δεν ξέρω». Εν ολίγοις ο ένας στους τέσσερεις Κεφαλονίτες δεν γνωρίζει τι κάνει η Περιφέρεια, προφανώς γιατί είναι ανύπαρκτο το έργο και οι δραστηριότητες της στο νησί !!!

Στην Κέρκυρα έδρα της Περιφέρειας και πατρίδα του κ. Σπύρου, τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 14% , 76% και 10%, με τους 2 στους 3 Κερκυραίους να δηλώνουν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από την ΠΙΝ !!!

Στη Ζάκυνθο 28%, 70% και 2%, οπότε και βρίσκεται στην πρώτη θέση επιδοκιμασίας του περιφερειακού έργου αλλά και υψηλά στην αποδοκιμασία και στη Λευκάδα 4% , 81% και 15% εκτοξεύοντας στα ύψη την αποδοκιμασία του έργου της Περιφέρειας με ελάχιστη την ικανοποίηση !!!

ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ
Τα σχόλια (τα δικά μου τουλάχιστον) περιττεύουν !
Μόνο ένα γενικό με αφορμή την έρευνα.
Οι αυτοδιοικητικές εκλογές τον ερχόμενο Μάιο εκ των πραγμάτων θα έχουν λυτρωτικό χαρακτήρα για τους θεσμούς και τις τοπικές κοινωνίες.

Η σύμπτωση εξάλλου των αυτοδιοικητικών εκλογών με την εκκίνηση του νέου «ΕΣΠΑ» (Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης – ΣΕΣ 2014-2020) και η ταύτιση της νέας προγραμματικής περιόδου με τη νέα δημοτική και περιφερειακή περίοδο δεν αφήνουν περιθώρια για λάθος επιλογές, πολύ περισσότερο όταν οι μνημονιακές πολιτικές που συνεχίζουν αμείωτες σε βάρος πολιτών και θεσμών πρέπει να ανατραπούν !

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Η προχειρότητα της κυβερνητικής απόφασης  για τρεις Δήμους στην Κεφαλονιά, είναι τόσο εκκωφαντική που φωνάζει ότι «έχει γίνει στο πόδι» και πως υπάρχει ιδιοτέλεια. Δεν υπακούει σε καμία αρχή και σχέδιο – και επί πλέον δεν έχει καμία θεσμική και πολιτική νομιμοποίηση.
Σε κάθε περίπτωση πισωγυρίζουν θεσμοί και τοπική κοινωνία.
 
Tις σκέψεις και τις απόψεις του για το ενδεχόμενο του διαχωρισμού του Δήμου Κεφαλονιάς σε τρεις, ζητήσαμ να γράψει αποκλειστικά για το kefalonia press ο πρώην Δήμαρχος Αργοστολίου Γεράσιμος Φόρτες. 
 (από kefaloniapress.gr)
 
Εκκωφαντική προχειρότητα στο «σπάσιμο» του Δήμου
                                                                      του Μάκη Φόρτε

Ήμουν και είμαι υπέρ της αρχής «νησί και δήμος» για τους ίδιους λόγους ακριβώς που είχα διατυπώσει πριν 4 χρόνια ότι « Όλη η Κεφαλονιά ένας Δήμος και το όνομα αυτού Δήμος Κεφαλληνίας».
Από τότε και παρά την υλοποίηση του θεσμού, δεν έχει προκύψει τίποτα ουσιαστικό που να αμφισβητεί την αρχή «νησί και δήμος», οπότε και δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσω για τα ίδια.
http://lh5.ggpht.com/-YXeQZKmOHjQ/UJQn0YlXNJI/AAAAAAAAUbA/iGhe6QZAxsg/%2525C2%25259C%2525C2%2525AC%2525C2%2525BA%2525C2%2525B7%2525C3%252582%252520%2525C2%2525A6%2525C3%25258C%2525C3%252581%2525C3%252584%2525C2%2525B5%2525C3%252582%2525203%25255B3%25255D.jpg?imgmax=800Το αντίθετο θα έλεγα μάλιστα, όταν γι’άλλη μία φορά επιβεβαιώνεται η αρχή «τους νόμους τους κάνουν καλούς ή κακούς οι άνθρωποι που τους εφαρμόζουν» και οι ενστάσεις περί του αντιθέτου δεν πείθουν.
Το (δήθεν) επιχείρημα ότι για την ερημοποίηση και την αναπτυξιακή εγκατάλειψη της Κεφαλονιάς ευθύνεται πως σχεδιάστηκε ένας Δήμος στο νησί, είναι εξαγνιστικό για την κυβέρνηση και τις μνημονιακές – αντιλαϊκές πολιτικές της, αλλά και όσους τις υπηρετούν.

«Σπάσιμο» του Δήμου Κεφαλονιάς
Τελευταία δίχως κάποιον πραγματικό πολιτικό λόγο, βρισκόμαστε ξαφνικά μπροστά στο «σπάσιμο» του Δήμου Κεφαλονιάς μαζί με αυτούς της Κέρκυρας, Λέσβου, Ρόδου και Σάμου και μάλιστα με εμβόλιμο τρόπο, αφού αρχικά η πρόταση περιλάμβανε μόνο τα δύο πρώτα νησιά.
Η προχειρότητα της κυβερνητικής απόφασης είναι τόσο εκκωφαντική που φωνάζει ότι «έχει γίνει στο πόδι» και πως υπάρχει ιδιοτέλεια.
Δεν υπακούει σε καμία αρχή και σχέδιο – και επί πλέον δεν έχει καμία θεσμική και πολιτική νομιμοποίηση.
Σε κάθε περίπτωση πισωγυρίζουν θεσμοί και τοπική κοινωνία.

Μεθοδεύσεις που προκαλούν
Ξέχωρα από τη θέση που μπορεί να έχει ο καθένας για ένα Δήμο, τρεις, τέσσερεις ή δεκατέσσερεις Δήμους στην Κεφαλονιά, υπάρχουν μια σειρά από ζητήματα που – τουλάχιστον – προκαλούν τον κοινό νου με τις κυβερνητικές μεθοδεύσεις :


1ο. Κανένας σοβαρός σχεδιασμός δεν οδηγεί στην διάσπαση μόνο των συγκεκριμένων 5 νησιωτικών δήμων σε σύνολο 48 σε όλη την επικράτεια.
Ο ισχυρισμός περί μεγάλων νησιών καταρρίπτεται από το γεγονός ότι  απουσιάζει από τα νησιά που διασπάται ο ένας Δήμος τους ….. η Χίος με έκταση 842 τ. χλμ και πληθυσμό 51.320 κατοίκους και περιλαμβάνονται η Κεφαλονιά με έκταση 781 τ. χλμ και πληθυσμό 35.590 και η Σάμος με έκταση μόλις…. 476 τ. χλμ. και πληθυσμό 32.974. 

2ο. Είναι ανιστόρητη η δημιουργία των συγκεκριμένων 2 ή 3 Δήμων στην Κεφαλονιά που ακούγεται*, αφού δεν έχουν καμία πολιτική ή διοικητική εφαρμογή στο παρελθόν.
Πρωτοτυπώντας παγκοσμίως και ιστορικά, θέλουν να μας πείσουν ότι θα είναι λειτουργική και αποδοτική στους πολίτες μία ανομοιογενής αυτοδιοικητική δομή που ποτέ δεν έχει εφαρμοστεί.

3ο. Η ερμηνευτική δήλωση των κυβερνητικών προθέσεων, όχι από τον αρμόδιο Υπουργό ή κάποιον άλλο κυβερνητικό παράγοντα αλλά …. τον αιρετό  Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, είναι δηλωτική του θεσμικού ελλείμματος στις ημέρες μας και της σοβαρότητας χειρισμού της υπόθεσης εκ μέρους της κυβέρνησης όταν δίνει το δικαίωμα να την ερμηνεύουν επισήμως άλλοι:
« Όπως τόνισε ο κ. Σπύρου, αυτό που πρέπει να μπει σε προτεραιότητα είναι η εξυπηρέτηση του πολίτη καιίσως, πρόσθεσε, αυτό να προβλημάτισε και την Κυβέρνηση σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση του ένας Δήμος ανά νησί, διαπίστωσε δηλαδή ότι δεν ήταν αρκετά λειτουργικοί οι Δήμοι αυτοί και κυρίως σε μεγάλα νησιά».

4ο. Αποτελεί θεσμική εκτροπή το γεγονός ότι ενώ το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Κεφαλονιάς έχει εγκρίνει με την 245/23-8-2013 απόφαση του «τη δημιουργία τεσσάρων δήμων με κέντρα Αργοστόλι, Ληξούρι, Σάμη, Πόρο», η κυβέρνηση προωθεί δύο (ή τρεις) Δήμους !
Προσωπικά διαφωνώ με την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, αλλά δεν παύει να είναι η μοναδική (και το τονίζω «το μοναδική») απόφαση και πρόταση θεσμικού οργάνου της Κεφαλονιάς.
Αν είναι πολιτική απόφαση της κυβέρνησης να «σπάσει» ο Δήμος Κεφαλονιάς οφείλει αν σέβεται τους θεσμούς να υλοποιήσει την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.

5ο. Οι λόγοι που επικαλείται η κυβέρνηση  για το «σπάσιμο» του Δήμου Κεφαλονιάς (και των άλλων νησιωτικών) είναι η έλλειψη λειτουργικότητας και ομοιομορφίας του σημερινού Δήμου – όπως γράφεται στα δημοσιογραφικά ρεπορτάζ και δηλώνεται από τον Περιφερειάρχη δίκην εκπροσώπου της κυβέρνησης.
Όμως το ίδιο το σχέδιο του Υπουργείου δημιουργεί δύο (ή τρεις) Δήμους που το κύριο χαρακτηριστικό τους είναι  …. η δυσλειτουργικότητα και η ανομοιομορφία !
Δεν υπάρχει καμία λογική στη συγκόλληση της Πυλάρου και της Ερίσου με την Παλική, παρά μόνο οι πόροι της περιοχής (Μύρτος, Αγία Ευφημία, Άσσος, Φισκάρδο). Η δε προσκόλληση της Θηνιάς στον εν λόγω Δήμο επιστρατεύεται ως λύση ανάγκης και αυτό για να επιτευχθεί «σώνει και καλά»…. η συνέχεια του νέου Δήμου, οπότε και καταντάει η απόφαση ιλαροτραγική.
Και ακόμη η διοικητική συνένωση της Σάμης με τον Ελειό μόνο…. επί χάρτου μπορεί να έχει λειτουργικότητα. 

6ο.  Η ανάγκη για δημιουργία τριών Δήμων κατά το Υπουργείο, σημαίνει ότι έχει προβλεφθεί και ο αποτελεσματικός τρόπος διαχείρισης …. δια τρία των απορριμμάτων, των λιμανιών, των υδάτων, αλλά και της κατανομής του προσωπικού, της ακίνητης περιουσίας, των μηχανημάτων και φυσικά των χρεών και των υποχρεώσεων που έχουν δημιουργηθεί ή ακόμα διακανονιστεί, όπως για παράδειγμα το περιβόητο χρέος του πρώην Δήμου Λειβαθούς.
Την ώρα που η Λευκάδα και η Ζάκυνθος θα προβάλλονται τουριστικά ως νησιωτικές οντότητες, στην Κεφαλονιά ο κάθε Δήμος θα προβάλει (προφανώς ανταγωνιστικά προς τους άλλους !) το δικό του τουριστικό προϊόν, όπως γινόταν και στο παρελθόν.
Και όλα αυτά χαρακτηρίζονται ως ….. λειτουργικά !
Και βέβαια ο ισχυρισμός ότι θα συνεχιστεί η διαδημοτική συνεργασία στη διαχείριση των απορριμμάτων, των λιμανιών και της τουριστικής προβολής (ίσως και άλλων δραστηριοτήτων) αυτοαναιρεί τον ισχυρισμό περί αναγκαιότητας στη δημιουργία περισσότερων του ενός Δήμου.

7ο. Η δημοσιοποίηση «άλλης μιας πρότασης για τρεις Δήμους με διαφορετικά σύνορα» η οποία έχει κατατεθεί στο γραφείο του Υπουργού Εσωτερικών κ. Μιχελάκη προβληματίζει για τη σοβαρότητα με την οποία έχει προσλαμβάνουσες το Υπουργείο προκειμένου να σχεδιάσει τους νέους Δήμους, ακόμα και από ….. αγεωγράφητους.
Και αυτό γιατί η εμβόλιμη και δίχως καμία λειτουργική λογική προσκόλληση της Θηνιάς με την  Παλλική, την Έρισο και την Πύλαρο, έχει την ίδια σοβαρότητα με την πρόταση της συνύπαρξης στο Δήμο Αργοστολίου του Κατελιού και όχι και του …. Άνω Κατελιού ή του Μαρκόπουλου που ανήκουν στην ίδια κοινότητα αιώνες τώρα.
Των Δεμουτσαντάτων και όχι των ….Μιτακάτων, των Προκοπάτων και όχι… του Δράπανου.
Η Σκάλα προτείνεται να πάει στη Σάμη, αλλά καμία πρόνοια ….. για το Ρατζακλί, το Σπαθί, τα Αλειμματά και τις Φανιές. 
Τα Αργίνια, ο Άγιος Νικόλαος και η Αγία Ειρήνη, υποψιάζομαι ότι δεν αναφέρονται στην περισπούδαστη πρόταση γιατί προφανώς θα πάνε με ….τις Οξιές του Εμίρη του Κατάρ.
Αφήστε βέβαια ότι λείπει από την πρόταση ο Άγιος Κωνσταντίνος, το επίνειο των Δαυγάτων, οπότε και μπορεί να δημιουργηθεί διπλωματικό ζήτημα….

Ποιος θα πάρει τη δόξα;
Ανεξάρτητα του τι τελικά θα νομοθετηθεί, η αίσθηση που υπάρχει είναι ότι γι’άλλη μία φορά όταν δεν υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο, πρώτα διαρρέεται η είδηση και στη συνέχεια …. διαμορφώνεται ο νόμος.
Αν υλοποιούνταν τουλάχιστον η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου θα διαφωνούσα μεν, αλλά δεν θα προβληματιζόμουνα για την ιδιοτέλεια του κυβερνητικού εγχειρήματος.
Τουλάχιστον αυτός ο απίθανος τηλεβιβλιοπώλης – υπουργός είχε το θράσος να ομολογήσει για τις απολύσεις γιατρών: «μην τα βάζετε με την τρόικα, δεν θέλω να μου παίρνει τη δόξα, αφού εγώ αποφάσισα τις απολύσεις» !          
   
Υ.Γ. * Οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης όπως «κυκλοφορούν» είναι:
Για δύο Δήμους να ενωθούν 1ος Δήμος: «Οι πρώην Δήμοι Αργοστολίου (χωρίς Θηνιά, Νύφι, Αγκώνα, Ζόλα), Λειβαθούς, Ελειού – Πρόνων και Κοινότητας Ομαλών».
2ος Δήμος: «Οι πρώην Δήμοι Παλλικής, Ερίσου, Πυλάρου και Σάμης
 και  οι τοπικές κοινότητες Θηνιά, Νύφι, Αγκώνας και Ζόλα».

Για τους τρεις Δήμους να ενωθούν 1ος Δήμος: «Οι πρώην Δήμοι Αργοστολίου (χωρίς Θηνιά, Νύφι, Αγκώνα, Ζόλα) – Λειβαθούς και Κοινότητας Ομαλών»
2ος Δήμος:  «Οι πρώην Δήμοι Ελειού Πρόννων και Σάμης»
3ος Δήμος:  «Οι πρώην Δήμοι Παλλικής, Ερίσου, Πυλάρου και  οι τοπικές κοινότητες Θηνιά, Νύφι, Αγκώνας και Ζόλα».
«Τραγωδία» οι εσωκομματικές της ΝΔ
(από e-kefalonia.net)
Προσωπική αποτυχία του Βαγγέλη Λουκέρη που μετά τη διπλή απώλεια της έδρας χρεώνετε και στη διάλυση της τοπικής ΝΔ.
Σε μοιραίο πρόσωπο για την τοπική ΝΔ εξελίσσεται ο απερχόμενος Πρόεδρος της ΝΟΔΕ Βαγγέλης Λουκέρης. Μετά την απόλυτη αποτυχία του να ελέγξει πολιτικά τον φίλο του Βασίλη Ρουχωτά ο οποίος αποδείχθηκε διαλυτικό στοιχείο για την ενότητα της ΝΔ, ήλθε η διπλή ήττα στις βουλευτικές του Μαΐου όσο και του Ιουνίου όπου οι αλλοπρόσαλλοι χειρισμοί του «χάρισαν» την έδρα στον ΣΥΡΙΖΑ.

Ενώ οι προχθεσινές εκλογές ολοκλήρωσαν το σκηνικό αποτυχίας αφού η συμμετοχή των μελών ήταν απόλυτα μηδαμινή. Σημειώνουμε και μην επιχειρήσει κανείς να μας διαψεύσει (έχουμε κάνει ρεπορτάζ) ότι στο μεν Αργοστόλι προσήλθαν 60 άτομα, στο δε Πόρο δεν προσήλθε σχεδόν κανείς. Μάλιστα στη κυριολεξία δεν πήγε κανείς Σαμικός ΝΔημοκράτης να ψηφίσει στον Πόρο.
Όσο αφορά το Ληξούρι με το …ζόρι προσήλθαν 60 άτομα. Τα περί δήθεν συμμετοχής 500 ατόμων αποτελούν μυθεύματα φαντασίας και καλούμε τον Πρόεδρο κ. Λουκέρη να μας δώσει τον κατάλογο των ψηφισάντων.
Είναι σαφές ότι η θητεία Λουκέρη θα καταγραφεί ως μία μαύρη περίοδος για την τοπική ΝΔ αφού αν δεν υπήρχε η ομάδα του «Δημαρχείου» και ο αντιπεριφερειάρχης κ. Σωτήρης Κουρής θα είχαν σβήσει από το χάρτη.

loukeris - stefatou
Ο Πρόεδρος της ΝΟΔΕ κ. Λουκέρης

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

ΕΠΕΙΓΟΝ: Πολιτική Παρέμβαση Ζαπάντη
(από e-kefalonia.net)
Με τίτλο «Ο ρόλος του προηγούμενου Ιστορικού κύκλου» ο Κώστας Ζαπάντης παρεμβαίνει στα αυτοδιοικητικά και τις επερχόμενες εκλογές.
Η  Κεφαλονιά σήμερα βιώνει μια παρακμιακή πραγματικότητα.
Η Πολιτική, η κοινωνική αλλά και τελικά η οικονομική ζωή καθορίζεται από ένα αδιαφανές εξωθεσμικό κρυφό δίκτυο που προσπαθεί όμως να ελέξγει τους θεσμούς.
Ιδεολογικό πλαίσιο αυτού του δικτύου είναι η απαξίωση του προηγούμενου ιστορικού κύκλου. Η προσβολή και τελικά η συκοφάντιση και η κοινωνική απομόνωση των ανθρώπων που λειτούργησαν στην τοπική αυτοδιοίκηση στο διάστημα 1975-2010, κύρια στο διάστημα 1982-2010 και ιδιαίτερα και τελικά στο διάστημα 2007-2010.
Εκφράσεις όπως “Ζήτω η ελεύθερη Κεφαλονιά’’το βράδυ των εκλογών του 2010 προσβάλλουν όχι μόνο τις δικαιώμενες και μη ηττημένες δυνάμεις του προηγούμενου ιστορικου κύκλου αλλά και τους Κεφαλονίτες τους ίδιους που δεν βίωναν συνθήκες υποδούλωσης αλλά βίωναν την εμπειρία μιας αυτοδιοίκησης με επιτυχίες και αποτυχίες, με υπερβολές, αδυναμίες, ελαττώματα, παλαιοκομματική ή κομματική αντίληψη και εξάρτηση, αλλά αυτοδιοίκηση που δεν μπορεί να κριθεί από τους νέους πολιτικούς πρωταγωνιστές  γιατί αυτοί δεν έχουν την ταυτότητα μιας συνολικής και συλλογικής ηθικής κρίσης.
Ο προηγούμενος ιστορικός κύκλος στην αυτοδιοίκηση της Κεφαλονίας πρέπει να εκτιμηθεί και να τιμηθεί από την ιστορία για όσα πέτυχε, όπως πρέπει να εκτιμηθεί και να κριθεί για την παραμόρφωση της αυτοδιοικησης όταν , όποτε και όπου συνέβη με κάμψεις σε ζητήματα χρηστής διοίκησης και παραγωγής ιδεών, πρωτοβουλιών και έργου.
Αλλά αυτό θα το πράξουν και το πράττουν οι πολίτες ελεύθερα και όχι ένα αντιπαραγωγικό σύστημα που κατέχει σήμερα τον Δήμο Κεφαλονίας.
Ο  προηγούμενος ιστορικός κύκλος όμως θα κριθεί και από τη θέση που παίρνει τώρα για το μέλλον.
Είναι ανάγκη η διαμόρφωση ενός νέου πολιτικού και πολιτιστικού πεδίου στην Κεφαλονια που θα υπερβαίνει τη σημερινή πραγματικότητα της παρακμής.
Χρειάζεται ένα νέο σχέδιο. Ενα νέο περιβάλλον δημοκρατίας, αυτογνωσίας, συνείδησης, παραγωγής τοπικής ιδεολογίας και αυτόχθονής σκέψης.
Αυτό προυποθέτει την παρουσία πλέον νέων δυνάμεων πλούσιων μορφωτικά, παραγωγικά και κοινώνικά που θα πρωταγωνιστούν στο μέλλον στη συγκρότηση ενός νέου δικτύου ανθρώπων και ιδεών.
Τώρα ο προηγούμενος ιστορικός κύκλος ανθρώπων στην Κεφαλονια θα κριθεί απελευθερώνοντας την πολιτική ζωή από την «αιχμαλωσία» των πολιτικών κομμάτων που έχουν χάσει πια την πολιτική τους μνήμη και σκέψη.
Ο προηγούμενος πολιτικός κύκλος ανθρώπων διαφορετικών διαδρομών πρέπει να συναντηθεί με τον νέο. Να συμβάλει με γνώσεις και εμπειρίες, να στηρίξει τις νέες συνθήκες, να είναι μέρος μιας νέας αρμονίας στην κοινωνία και με τη δική του παρουσία να υποστηρίζει την νέα σκέψη.
Εκεί πρέπει όλοι να μετέχουν, όσοι χθες είχαν τη δική τους παρουσία στην τοπική ζωή και στην εμπειρία της αυτοδιοίκησης. Χωρίς αποκλεισμούς πρέπει όλοι να είναι παρόντες στην αναγέννηση του τόπου και το βίωμα του μέλλοντος.
Ο προηγούμενος ιστορικός κύκλος θα κριθεί τώρα και θα αποδείξει την ανυπόκριτη δική του θέση προσφοράς για την εκπόνηση ενός νέου σχεδίου ανάπτυξης και ενός νέου μετώπου ζωής.
Το ζητούμενο δεν θα είναι ο προσωπικός ρόλος κάθενος, αλλά η συγκρότηση ενός δικτύου για την ανάκτηση της ποιότητας στην Κεφαλονιά.
Αυτό πιστεύω θα είναι μια πράξη ευθύνης για όλους. Θα είναι παράλληλα και μία πράξη  σεβασμού στην ιστορία όλων όσων στο παρελθόν έχουν συμβάλλει στην ανάπτυξη αυτού του τόπου αλλά ανεξήγητα σιωπούν.

zapanths_metaxas
Κώστας  Ζαπάντης

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Στους …διαδρόμους του Δημοτικού!
(από e-kefalonia.net)
Όλο το παρασκήνιο, οι νέες συμμαχίες και η αλλαγή στρατηγικής των παρατάξεων.
Ήταν ένα δύσκολο βράδυ για τον Δήμαρχο…
Όταν σε ένα δημοτικό συμβούλιο δέχεσαι καταιγισμό ερωτημάτων για τα οποία ουσιαστική απάντηση δεν δίνεται, όταν ο κόσμος της Σάμης περιμένει να ακούσει κάτι θετικό και η απάντηση έρχεται από έναν άνθρωπο που δεν είναι καν Κεφαλλονίτης και αφορά την πιθανή έναρξη των δρομολογίων του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ πριν το Γενάρη  και όταν παρουσιάζονται στοιχεία οικονομικά που «φωνάζουν» ότι έχει γίνει γκάφα, έστω και η πιο μικρή… τότε υπάρχει πρόβλημα και το βράδυ σου χαρακτηρίζεται τουλάχιστον δύσκολο…
Το έχουμε ξαναπεί, ο Δήμαρχος με την πλειοψηφία αυτών που έχει δίπλα του δεν μπορεί να ασκήσει αυτοδιοίκηση, δεν μπορεί να συνεννοηθεί, δεν μπορεί να παράγει έργο!
Ξεκινά την σκληρή αντιπολίτευση ο Μιχαλάτος

Ο Θεόφιλος ο Μιχαλάτος στο προχθεσινό δημοτικό συμβούλιο από όλους σχεδόν σχολιάστηκε θετικά, ενώ άφησε την αίσθηση ότι εγκαινίασε την περίοδο της μεστής αντιπολίτευσης προς τη Δημοτική Αρχή. Και λέμε μεστής, γιατί ακόμη και στη  ώρα των ερωτήσεων προς το Δήμαρχο, επέλεξε να θέσει ένα ερώτημα για ένα καίριο ζήτημα. Αυτό των Low Cost εταιρειών, που πάσι θυσία πρέπει να κρατήσουμε στο νησί..
«Χείμαρος» ο Αραβαντινός!

Ο Διονύσης ο Αραβαντινός ήταν χείμαρρος για άλλη μια φορά, αλλά και σκληρός.. Μίλησε για ατολμία, αβουλία και ανεπάρκεια και εισέπραξε, αντί απάντησης, ένα σχόλιο για την επιλογή του να είναι στο πλευρό του Μιχαλάτου στις εκλογές… Δεν χρειαζόταν το σχόλιο πιστεύουμε, δεν έκανε καλό στην εικόνα του Δημάρχου, ούτε φυσικά έλυσε το πρόβλημα της Σάμης…
Φιοραβάντες: «Ούτε 1000 ευρώ δεν  έχουν πέσει στη Σάμη»

Ο Δημήτρης ο Φιοραβάντες, συναισθηματικά επηρεασμένος από το όλο θέμα, αφού είναι Σαμικός, έθεσε το Δήμαρχο προ των ευθυνών του. «Ούτε 1000 ευρώ δεν  έχουν πέσει στη Σάμη», ήταν η φράση που βρήκε πολύ κόσμο σύμφωνο, ενώ δεν παρέλειψε βέβαια να τονίσει τον «Γολγοθά» που περνά το «φιλέτο» της Κεφαλονιάς .. Μήνυμα όμως προς πολλούς αποδέκτες έστειλε και σε όσους αφήνουν αιχμές για την δημαρχεία Βαλέττα, μιλώντας για τα έργα που έγιναν επί εποχής του, αλλά και τις αποφάσεις που αναμένονται από το Δικαστήριο.

Ξεκάθαρος ήταν στην τοποθέτησή του και ο Θεοτόκης ο Καβαλλιεράτος, που μίλησε σαν Σαμικός, αφήνοντας όλα τα υπόλοιπα στην άκρη. Άφησε αιχμές για τα μικρά και «φθηνά» έργα που πρέπει να ολοκληρωθούν στην περιοχή, αν και είναι πολλά τα ευρώ που εισπράττονται από τα σπήλαια, ενώ ζήτησε να πιέσουν όλοι, ώστε το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ να έρθει νωρίτερα.

Γιατί να απολογείται πάντα ο Παρίσης;

Με όλα αυτά πώς να μη νιώθει άβολα ο Παρίσης;;; Το ζήτημα πάντως δεν είναι μόνο αυτό. Είναι κάτι πιο σημαντικό. Υπάρχει διάχυτη η αίσθηση πλέον ότι ο Δήμαρχος συστηματικά απομονώνεται. Κάνουν τις γκάφες τα στελέχη του κι εκείνος απολογείται ή δεν ξέρει τι να απαντήσει όταν τον ρωτούν. Όμως αυτό δεν τον δικαιολογεί, δική του επιλογή ήταν όλα αυτά τα στελέχη…

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Που τους βρήκες όλους αυτούς Δήμαρχε;
(από e-kefalonia.net)

Ανοιχτή επιστολή του e-kefalonia.net στον Δήμαρχο Κεφαλονιάς, μετά τα τελευταία γεγονότα στο «Μέγαρο»
Ο Δήμαρχος Αλέξανδρος Παρίσης είναι σήμερα από τους λίγους αναγνωρίσιμους Κεφαλλονίτες πολιτικούς εκτός των τειχών της νήσου! Αυτός που έφερε το 2006 την υπερκομματική αντίληψη, σε ένα νησί που μέχρι τότε ήταν βυθισμένο στον κομματισμό του «Ρεγγίνα». Χωρίς ουσιαστικά να έχει κάποιον έστω ισοδύναμο από την απέναντι πλευρά (βλέπε ΣΥΡΙΖΑ) και τους υπάρχοντες διεκδικητές του Δημαρχιακού θώκου φανερά αποδυναμωμένους.
Η αλήθεια είναι πως, μονάχα αν χάσει από μόνος του ο Παρισης, θα καταφέρει ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ να δει την είσοδο στο Δημαρχείο της Κεφαλονιάς.
Το κακό είναι πως η πλευρά του …Μεγάρου, φαίνεται να ενεργεί με όλες της τις δυνάμεις ώστε να χάσει από μόνη της το σχεδόν κερδισμένο παιχνίδι των επόμενων εκλογών. Κάθε βράδυ, επίμονα, σχεδόν εμμονικά, το περιβάλλον του Δημάρχου (σύμβουλοι, αντιδήμαρχοι, παρατρεχάμενοι, γραμματείς, αυλικοί, φαρισαίοι) του «σκάβουν» επιμελώς το «λάκκο» γνωρίζοντας την αδυναμία του να δυσαρεστήσει κάποιον με αποτέλεσμα να φαίνεται, ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες, ένα αρχηγός περιορισμένης εμβέλειας. Η σημερινή εικόνα του Αλέξανδρου Παρίση, να δέχεται ορισμένα πολιτικά …ρεντίκολα να κάνουν τις μαϊμούδες πάνω στο γραφείο του, δεν θα μπορούσαμε να συμβεί 10 χρόνια πριν, όταν ο Παρίσης ήταν κυρίαρχος επιχειρηματίας της Αθήνας.
Είναι αλήθεια πως ο Παρίσης τις περισσότερες φορές καταφέρνει να βρει το δρόμο του και εκεί που νομίζεις ότι καταρρέει, ως δια μαγείας έχοντας πολιτικό …άστρο, να βγαίνει ξανά νικητής. Πολλά τα παραδείγματα στο παρελθόν που τον έχουν φέρει ξανά πρωταγωνιστή των εξελίξεων.
Έτσι έχει συμβεί και από τότε που εκλέχθηκε Δήμαρχος Κεφαλονιάς πριν τρία χρόνια. Εκεί όμως που πάει να πάρει κεφάλι και κάνει κινήσεις που του φέρνουν αποτελέσματα, εκεί είναι που τα βαρίδια που στριμώχνονται γύρω του, του τραβάνε πάλι το χαλί κάτω από τα πόδια του και τον κρατούν διαρκώς σε κατάσταση αποσύνθεσης.
Πρόσφατο και χαρακτηριστικό παραδείγματα είναι το επεισόδιο που έγινε στο δημαρχείο που γελοιοποίησε τη σημερινή δημοτική αρχή. Η ακόμη περισσότερο όσους παραιτήθηκαν – ξεπαραιτήθηκαν εν μια νυκτί προκαλώντας τα επικριτικά σχόλια των τοπικών ΜΜΕ. Ακόμη και το  …σόου και η ασυνεννοησία της πλειοψηφίας στα δημοτικά συμβούλια.  Να ξεχάσει κανείς αυτούς που έφευγαν – μένοντας και όσους εν γένει δεν στάθηκαν στο πλευρό του σύμφωνα με την εντολή που τους έδωσαν οι ψηφοφόροι τους;

Η ώρα της κρίσης έφτασε!





Ο Αλέξανδρος Παρίσης ήρθε η ώρα να αποφασίσει αν θα παραμείνει δέσμιος αυτών των πολιτικών βαριδιών σε μια στάση μόνιμης αναμονής παίζοντας το ρόλο του «Πόντιου Πιλάτου»! Θα πρέπει να αποφασίσει αν θα δώσει το σύνθημα της ριζική ανανέωσης με φρέσκους ανθρώπους δίπλα του κάνοντας το άλμα προς τα μπρος!
Ο κόσμος της Κεφαλονιάς δεν ψάχνει μάγους και υπερφυσικούς ηγέτες. Δεν θέλει να γυρίσει σε καταστάσεις που έφεραν τη Κεφαλονιά υπερχρεωμένη με τους πρώην Καποδιστριακούς δήμους στο Κόκκινο! Ο λαός της Κεφαλονιάς δεν θέλει να γυρίσει σε ηγεμονισμούς του παρελθόντος!
Οι Κεφαλλονίτες έχουν ανάγκη από έναν άνθρωπο που θα τους εμπνέει, θα γνωρίζουν ότι συνεχώς είναι δίπλα τους και όχι εξαφανισμένος στη ..γυάλα του Μεγάρου, κρυμμένος πίσω από γραμματείς και συμβούλους!
Αλέξανδρε ήρθε η ώρα της ΡΗΞΗΣ και της ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΑΝΟΧΗΣ!
•    Βάλε φρένο στις παλαιοκομματικές τακτικές ανθρώπων που έχεις δίπλα σου
•    Κόψε τον αέρα σε ανθρώπους που το παίζουν μελλοντικοί Δήμαρχοι και βουλευτές
•    Διέγραψε εδώ και τώρα όσους ρεζίλεψαν την εικόνα της δημοτικής αρχής αλλά και την δική σου προσωπικά.
•    Βγες ξανά στη κοινωνία και στα χωριά και αφουγκράσου τα πραγματικά προβλήματα των κατοίκων.
•    Ξεκίνα τη χαμένη σου επικοινωνία με τους ετεροδημότες (που πάντα ήταν στο πλευρό σου)
•    Απέκλεισε από το συνδυασμό σου όλους όσους τρία χρόνια σου σκάβουν το λάκκο, αλλά και παλαιοκομματικούς κοτσαμπασηδες.
•    Βάλε μπροστά νέους ανθρώπους, φρέσκα πρόσωπα, επαγγελματίες της αγοράς και ανθρώπους με έντονη κοινωνική και εθελοντική δράση στο ψηφοδέλτιο σου.
Δήμαρχε ήρθε η ώρα της κρίσης και το …σπάσιμο των αυγών. Ο κόσμος ρωτάει όλες αυτές τις μέρες «που τους βρήκες Δήμαρχε» και περιμένει από εσένα ραγδαίες αλλαγές.
Αν πράξεις τα παραπάνω οι εκλογές του Μαΐου για σένα θα είναι περίπατος.
Αν πάλι παραμείνεις στη τακτική του «Πόντιου Πιλάτου» και του κουκουλώματος κάτω από το χαλί, είναι πολύ εύκολο να  αντιληφθεί κανείς ότι οι επόμενες εκλογές θα έχουν οδυνηρό αποτέλεσμα για σένα και την «Ισχυρή Κεφαλονιά»!
Στο χέρι σου είναι να δείξεις το δρόμο…. Αυτή είναι η τελευταία σου ευκαιρία!

Η συντακτική ομάδα
Του e-kefalonia.net

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Θ. Μιχαλάτος: "Στις εκλογές που έρχονται πολλοί θα το παίξουν ανεξάρτητοι, προσπαθώντας να ακολουθήσουν το δικό μας δρόμο"
(από inkefalonia.gr)

Φαίνεται ότι η Δημοτική Αρχή, πιστή ακόλουθος των κεντρικών κομματικών γραμμών, άλλαξε άποψη για το ποιος ευθύνεται τελικά για τα χρέη του πρώην Δήμου Λειβαθούς.

Πριν από λίγο καιρό ευθυνόταν ο κ. Φραντζής, σήμερα ευθύνεται ο κ. Μιχαλάτος.
Η αλλαγή αυτή δεν μας προξένησε καμία εντύπωση. ΝΔ και ΠΑΣΟΚ πλέον συμπορεύονται και αλληλοκαλύπτονται. Όλα για τη νίκη.
Όσο για το «ισχνό» 15% του συνδυασμού μας, ενός αληθινού ανεξάρτητου συνδυασμού, ένα μόνο έχουμε να δηλώσουμε:
Στις εκλογές που έρχονται πολλοί, και από διάφορους χώρους, θα το παίξουν ανεξάρτητοι και θα προσπαθήσουν να ακολουθήσουν το δικό μας δρόμο.
Η κοινωνία μας όμως γνωρίζει ποιοι είναι ανεξάρτητοι και ποιοι επιθυμούν και μπορούν να προσφέρουν πραγματικά στον τόπο μας.
Θεόφιλος Μιχαλάτος
Επικεφαλής της
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
Στον κύριο Θεόφιλο Μιχαλάτο απαντάμε: «Κοίτα ποιος μιλάει!»
(από e-kefalonia.net)

Αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τη νοημοσύνη των δημοτών της Κεφαλλονιάς να μιλάει για δήθεν «επικίνδυνη» δημοτική αρχή ο κύριος Θεόφιλος Μιχαλάτος του οποίου η θητεία στον πρώην Δήμο Λειβαθούς υπήρξε «άκρως επικίνδυνη» για τον τόπο και τους δημότες της περιοχής και οι εκκρεμότητες της οποίας δημιουργούν τεράστια προβλήματα στην Κεφαλλονιά ακόμα και σήμερα όπως πλήθος χρεών, εμπλοκή με το «χρεωστικό άνοιγμα» του πρώην Δήμου Λειβαθούς, παράνομες άδειες παραμονής αλλοδαπών κ.α. Είναι σαφές λοιπόν ότι αν ο Δήμος Κεφαλλονιάς εφάρμοζε τις τακτικές και τον «προγραμματισμό» του κ. Μιχαλάτου στον πρώην Δήμου Λειβαθούς τότε θα έπρεπε οι δημότες «να μεταναστεύσουν μαζικά»… Και για να τελειώνουμε με τον κύριο Μιχαλάτο και τους διαδικτυακούς του φίλους σημειώνουμε ότι και στις προηγούμενες εκλογές οι φιλικές σε αυτόν ιστοσελίδες… «τον είχαν ανακηρύξει Δήμαρχο» πλην όμως η απάντηση της τοπικής κοινωνίας μέσω της κάλπης ήταν πολύ σκληρή και τελικά ο κ. Μιχαλάτος «βολεύτηκε» μ΄ένα ισχνό 15% που τον κατέταξε τον «τρίτο και καταϊδρωμένο.» Αυτό θα συμβεί και τώρα οπότε ας μη χάνει άλλο από το «λάδι και τον κόπο του»…
parisis - mixalatos
Θεόφιλος: «Ήταν λάθος μου που στήριξα τον Παρίση πριν 3 χρόνια»
(από e-kefalonia.net)

Σε μία αφοπλιστική συνέντευξη στο e-kefalonia.net ο επικεφαλής της «Ανεξάρτητης Αγαπημένης Κεφαλονιάς» ανοίγει τα χαρτιά του.

Σε μία αφοπλιστική συνέντευξη στο e-kefalonia.net και στη Γιάννα Κουλουμπή ο επικεφαλής της «Ανεξάρτητης Αγαπημένης Κεφαλονιάς» κ. Θεόφιλος Μιχαλάτος ανοίγει τα χαρτιά του για τις δημοτικές εκλογές, το όραμα και τους στόχους της παράταξής του, το επιμελητήριο Κεφαλονιάς, τη σχέση του με τον Αλέξανδρο Παρίση και το αν μετάνιωσε που τον στήριξε στο δεύτερο γύρο πριν 3 χρόνια, καθώς και για τα σχέδια του στον τουρισμό.

Ο κ. Θεόφιλος Μιχαλάτος μεταξύ άλλων αναφέρει:
- Δεν θα είναι εκ νέου υποψήφιος στο επιμελητήριο
- Κανείς δεν περίμενε πριν τρία χρόνια ότι αυτή η δημοτική αρχή θα έχει τέτοια χάλια
- Δυστυχώς έχουμε έναν εν τύποις Δήμαρχο, γιατί επί της ουσίας δε υπάρχει.
- Δεν θα σχολιάσει τις ενέργειες της Δημοτικής Αρχής για τις παρεμβάσεις της στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
- Έρχονται συνεχώς άτομα κοντά μας που θέλουν να μπουν στον Συνδυασμό της «Ανεξάρτητης Αγαπημένης Κεφαλονιάς».
- Εύχεται να έχουν δίπλα τον τον Δημήτρη Φιοραβάντε
- Δεν κάνουν κριτική στα ΔΣ, απλώς προσπαθούν να βοηθήσουν τη Δημοτική Αρχή να παίρνει αποφάσεις που είναι καλές για τον τόπο.


Αναλυτικά η συνέντευξη της Γιάννας Κουλουμπή στον κ. Θεόφιλο Μιχαλάτο
Έχετε πολλές φορές μιλήσει για τη Δημοτική Αρχή αναφέροντας ότι δεν έχει όραμα. Γιατί αυτό;;
Αυτή η Δημοτική Αρχή δεν λέει εξαρχής ότι μπορεί να κάνει κάποια συγκεκριμένα πράγματα, ώστε στο μέλλον να κάνει τον απολογισμό της και να δει που βρίσκεται. Αυτό το τόνισα και στον Πόρο, όταν η Δημοτική Αρχή παρουσιάστηκε εκεί για να αναγγείλει ότι θα κάνει τι;; Άρχισε να κάνει προγραμματισμό τον Οκτώβρη, ενώ θα έπρεπε να το έχει κάνει ήδη από τον Γενάρη του ίδιου χρόνου. Όμως τον Μάη του 2014 έχουμε εκλογές, επομένως τι θα κάνει στον Πόρο από τον Οκτώβρη του 2013 μέχρι τον Μάη του 2014;; Τίποτα δεν θα κάνει. Άρα αυτή η Δημοτική Αρχή δεν έχει πρόγραμμα, δεν έχει μπούσουλα και για αυτό δεν μπορεί να έχει και όραμα.
Εσείς τι όραμα έχετε;
Γνωρίζουμε ότι από το Κράτος δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτα ή μπορούμε να περιμένουμε ελάχιστα πράγματα. Βασικό είναι λοιπόν από μόνοι μας να καταφέρουμε να κάνουμε τη ζωή των πολιτών καλύτερη. Αρχικά οφείλουμε να είμαστε ένα καθαρό νησί, με έργα μικρά και χωρίς πολλά χρήματα να κάνουμε τη ζωή και των πολιτών και των τουριστών μας πιο εύκολη. Σε συνεργασία με τους Φορείς που ασχολούνται με τον τουρισμό να κάνουμε ενέργειες, ώστε από τα έσοδα που μένουν στον Δήμο να στηριχτεί ο τουρισμός και έμμεσα έτσι και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις του τόπου. Παράλληλα να βοηθήσουμε τον πρωτογενή τομέα. Ο πρωτογενής τομέας μπορεί να αποφέρει πολλά στον τόπο και δυστυχώς δεν συμβαίνει.


Μιας και μιλάμε για πρωτογενή τομέα, που οφείλεται το γεγονός ότι ακόμη δεν έχουμε σύγχρονα σφαγεία;;
Γιατί πήρε δυο χρόνια στη Δημοτική Αρχή να συνειδητοποιήσει ότι υπάρχουν σφαγεία στο Αργοστόλι, ένα χρόνο να προσπαθήσει να δει ποιο είναι το πρόβλημα με αυτά και τώρα θα προσπαθήσει να δει αν μπορεί να λύσει το πρόβλημα..
Πολύς κόσμος πιστεύει ότι η κόντρα σας με τη Δημοτική Αρχή είναι πλασματική, ισχύει;
Την προηγούμενη φορά βγήκαμε τρίτοι και χάσαμε τις εκλογές. Θεωρώ πως ακόμη και ο πιο αρνητικός απέναντί της δεν θα περίμενε ότι αυτή η Δημοτική Αρχή θα είχε τέτοια χάλια. Να τσακώνονται μεταξύ τους , να κάνουν μηδέν έργο και να είναι εκφραστές συμφερόντων μέσα στο Δήμο. Έχω βγει και δημόσια και έχω ζητήσει συγγνώμη. Τότε έπρεπε να κάνω μια επιλογή για την δεύτερη Κυριακή. Ήταν λάθος μου. Πλέον δεν υπάρχει καμιά ελπίδα να συνεργαστώ μαζί τους.
Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει αυτή η Δημοτική Αρχή πιστεύετε;
Η έλλειψη Δημάρχου είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα.. Δυστυχώς έχουμε έναν εν τύποις Δήμαρχο, γιατί επί της ουσίας δε υπάρχει.
Παρ’ όλα αυτά, πιστεύετε ότι υπάρχουν στελέχη από τον Συνδυασμό του Δημάρχου με τα οποία θα μπορούσατε να συνεργαστείτε;
Δεν προσπαθώ να βρω στελέχη της Δημοτικής Αρχής για να τα «κλέψω» και να τα φέρω κοντά μου. Για εμάς υπάρχουν δυο όχθες, η μία είναι εκείνη της κακής Δημοτικής Αρχής και η άλλη είναι εκείνη που έχει στόχο να απομακρύνει από την εξουσία αυτήν την Δημοτική Αρχή. Όποιος θέλει μπορεί να έρθει κοντά μας για τον κοινό στόχο.
Πως κρίνεις το έργο του Σπύρου του Κουνάδη στη ΔΕΥΑΚ;
Ο Σπύρος ο Κουνάδης ουσιαστικά συνεχίζει και υλοποιεί το τεχνικό πρόγραμμα που υπήρχε από τη δική μου θητεία. Ο Σπύρος προσπαθεί και είναι θετικό το ότι σεβάστηκε όσα βρήκε και κυρίως σεβάστηκε και σέβεται το προσωπικό της ΔΕΥΑΚ. Ο θησαυρός της ΔΕΥΑΚ είναι το προσωπικό της. Όσο συνεχίζει να το σέβεται, θα τον σέβομαι κι εγώ.



Στην Δημοτική Αρχή αναγνωρίζετε θετικά στοιχεία ή δεν υπάρχουν, κατά τη γνώμη σας;;
Πιστεύω πως το θετικό της είναι πως κατάφερε να κάνει όλους τους υπόλοιπους να έχουν την ανάγκη να ενωθούν για να την απομακρύνουν από την εξουσία. Κατάφερε να ενώσει την κοινωνία απέναντί της.
Πάντως τα σχόλια που ακούγονται για τον Τουρισμό είναι θετικά. Η άποψή σας για τον κ. Κεκάτο;
Ο κ. Κεκατος είναι ένας αιρετός που του αρέσει να ταξιδεύει. Αν ψάχναμε να βρούμε σε όλη την Ελλάδα ποιος είναι ο αιρετός που του αρέσει να ταξιδεύει, αυτός σίγουρα θα ήταν ο κ. Κεκάτος.
Ναι, αλλά τα νούμερα είχαν θετικό πρόσημο φέτος…
Γιατί το νησί είναι ένας ευλογημένος τόπος και κάποια πράγματα έρχονται από μόνα τους. Ο Δήμος στο κομμάτι του τουρισμού δεν έχει χαλάσει ούτε ένα ευρώ, παρόλο που έχει τεράστια έσοδα από αυτόν.. Ο Δήμος υποσχέθηκε ότι θα βοηθήσει την προσπάθεια που γίνεται και με τις low cost αλλά δεν έκανε τίποτα Η προσφορά του Δήμου ουσιαστικά είναι μηδενική. Το μόνο που κάνει είναι να δίνει λεφτά για ταξίδια.
Μια και αναφέρατε τις low cost, ήσασταν από αυτούς που έβαλαν την υπογραφή τους. Αλλά δεν αναφέρεται και ιδιαίτερα.. γιατί;;
Δεν με ενοχλεί αυτό. Εμένα με ενδιαφέρει η ουσία και το αποτέλεσμα. Και το αποτέλεσμα είναι ότι ο Δήμος τορπιλίζει αυτήν την προσπάθεια που έγινε με τις low cost εταιρείες. Αν αυτό συνεχίσει, η προσπάθεια θα ναυαγήσει. Αν δεν καλυφθούν οι οικονομικές υποχρεώσεις μας προς τις εταιρείες, αυτές θα φύγουν, λογικό δεν είναι;
Τι πρέπει να κάνει δηλαδή ο Δήμος στο κομμάτι του Τουρισμού που δεν κάνει;;
Ο Δήμος θα πρέπει ένα τμήμα από τα χρήματα που εισπράττει να τα επιστρέφει πίσω στον τουρισμό, να τα επενδύει σε αυτόν. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει.


Εσείς, σαν Συνδυασμός, έχετε προτάσεις για τον Τουρισμό στο νησί μας;
Είχαμε προτάσεις από την αρχή στο πρόγραμμά μας. Θεωρώ όμως ότι οι συνθήκες έχουν αλλάξει πια και αυτή τη στιγμή ήδη αναπροσαρμόζουμε το πρόγραμμά μας, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κόσμου και της εποχής. Αυτά θα έχουμε την ευκαιρία να τα πούμε και όσο πλησιάζουμε στις εκλογές.



Στο Επιμελητήριο θα είστε εκ νέου υποψήφιος;;
Όχι, αυτή είναι η τελευταία μου θητεία στην ηγεσία του Επιμελητηρίου. Θα το είχα κάνει και νωρίτερα, όμως οι υποψήφιοι που υπήρχαν την προηγούμενη φορά δεν νομίζω ότι εξασφάλιζαν την ομαλή λειτουργία του Επιμελητηρίου και τη συνέχιση του θεσμού.
Πάμε λίγο στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Πως είδατε τις κινήσεις των τοπικών φορέων πάνω στο θέμα αυτό, μετά και το τελευταίο ΣΑΣ; Η δική σας άποψη;;
Δεν θα σχολιάσω τις ενέργειες της Δημοτικής Αρχής, έχουν κριθεί κατά κόρον από τα ΜΜΕ εξάλλου. Νομίζω έχει καταδικαστεί και από την κοινωνία η στάση της, γιατί δεν έπρεπε να πάρει θέση υπέρ καμιάς εταιρείας. Έπρεπε να είναι απλώς υπέρ του ανταγωνισμού και υπέρ των Κεφαλλονιτών. Εμείς σαν Συνδυασμός δεν είμαστε κατά η υπέρ οποιασδήποτε εταιρείας. Είμαστε υπέρ του να υπάρχουν εταιρείες στο νησί μας, πολλά δρομολόγια και υγιής ανταγωνισμός. Γι΄ αυτό θα βοηθήσουμε οποιαδήποτε εταιρεία θέλει να έρθει και να δραστηριοποιηθεί στην Κεφαλονιά.
Η κατάρτιση του Συνδυασμού σας πως πάει;
Την προηγούμενη φορά καταφέραμε να καταρτίσουμε έναν μεγάλο Συνδυασμό χωρίς να είναι αυτό ώριμο ακόμη σαν ιδέα. Τώρα τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα και έρχονται συνεχώς άτομα κοντά μας που θέλουν να μπουν στον Συνδυασμό μας. Στο επόμενο χρονικό διάστημα θα ακούσετε νέα και δυνατά ονόματα που θα είναι μαζί μας.



Ο Δημήτρης ο Φιοραβάντες θα είναι ένα από αυτά;;
Τον Δημήτρη τον σέβομαι και τον εκτιμώ και είναι από τους λίγους ανθρώπους που ασχολούνται με τα κοινά και επιλέγουν οι ίδιοι σε ποιον Συνδυασμό θέλουν να είναι. Ευχόμαστε να είμαστε η επιλογή του.
Γιατί ένας Κεφαλλονίτης να επιλέξει να στηρίξει τον Συνδυασμό του Θεόφιλου του Μιχαλάτου;
Εμείς απλώς λέμε στον κόσμο ότι δεν έχουμε πλέον την πολυτέλεια να κάνουμε λάθη. Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά, βιώνουμε μια κρίση τρομερή και χρειάζεται να βοηθήσουν όλοι. Άρα ο Κεφαλλονίτης οφείλει να είναι αυστηρός κριτής, να κρίνει ότι η Δημοτική Αρχή είναι ανεπαρκής και ότι έχει κάνει μηδενικό έργο, να κρίνει ότι δεν υπάρχει Δήμαρχος και ότι δεν πρέπει άλλο το «Μέγαρο» να διοικεί. Να προσθέσω εδώ ότι πρέπει να είναι η μοναδική Δημοτική Αρχή που αποκαλείται «Μέγαρο». Προφανώς επειδή αυτό που αντιπροσωπεύει σήμερα μόνο με αυτή τη λέξη μπορεί να εκφραστεί.


Από εδώ και στο εξής δηλαδή να περιμένουμε περισσότερη κριτική από σας στο Δημοτικό Συμβούλιο;
Δεν κάνουμε κριτική, απλώς προσπαθούμε να βοηθήσουμε τη Δημοτική Αρχή να παίρνει αποφάσεις που είναι καλές για τον τόπο. Δεν βλέπουμε το Δ.Σ. σαν ένα πεδίο αντιπαράθεσης, γιατί αν το Δ.Σ. δεν λειτουργεί, χάνει όλο το νησί. Ειλικρινά με λυπεί που για να ακουστείς εκεί μέσα πρέπει να χτυπιέσαι, να βρίζεις και να πετάς τραπέζια. Εμείς ονειρευόμαστε ένα άλλο Δ.Σ., στο οποίο όλοι εκείνοι που τώρα το έχουν φέρει σε αυτό το κατάντημα, αύριο δεν θα υπάρχουν σε αυτό. Και κυρίως να μην υπάρχει αυτός ο Πρόεδρος..
Οι σχέσεις σας είναι πάντα τόσο τεταμένες ή έχουν βελτιωθεί;
Σέβομαι και κατανοώ τον Νίκο τον Ανουσάκη σαν φυσικό πρόσωπο, αλλά σαν Πρόεδρο του Δ.Σ. τον κρίνω ακατάλληλο. Το μόνο στο οποίο τα καταφέρνει καλά είναι στο να αρθρογραφεί, με το δικό του τρόπο βεβαία. Πάντως, δεν είναι μόνο θέμα Προέδρου, είναι και θέμα Δήμαρχου..
Να κλείσουμε με την Περιφέρεια;; Πως κρίνετε το έργο της;;
Δεν θα ήθελα να κρίνω τον Περιφερειάρχη και το έργο που επιτελείται στα άλλα νησιά, όμως έχω να πω ότι ο Σωτήρης ο Κουρής εδώ προσπαθεί και είναι έμπειρος στην αυτοδιοίκηση. Τουλάχιστον μπορείς να μιλάς με κάποιον που έχει εμπειρία, ξέρει τι ακούει και για τι μιλάει, κάτι που φυσικά δεν συμβαίνει με τον Δήμαρχο.
ΜΑΚΗΣ ΦΟΡΤΕΣ προς ΣΩΤΗΡΗ ΚΟΥΡΗ : Σωτήρη ψυχραιμία!!
(από kefaloniapress.gr)

Σωτήρη ψυχραιμία !!!
Η Κεφαλονιά είναι γνωστή παγκοσμίως ως νησί των «φαινομένων» και ως τέτοια δεν παύει συνεχώς να μας εκπλήσσει.
Παγκόσμια πρώτη η «επανάσταση της παντιέρας».
«Η Κεφαλονιά δε θα γίνει βραχονησίδα», αναφώνησε  ένα πρωινό ο «Αντικαγκελάριος» του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων γνωστού πεφωτισμένου μαθητή της Καγκελαρίου Μέρκελ  και έβαλε μπρος το «σωτήριο» σχέδιο του.
Ύψωσε το λάβαρο της επανάστασης (εις διπλούν μάλιστα για να ταιριάζει αισθητικά με την πρόσοψη του Νομαρχιακού, συγνώμη Περιφερειακού, Μεγάρου) και ξεχύθηκε μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή του προτάσσοντας τα στήθη του σε όσους επιβουλεύονται την ύπαρξη μας και βάλθηκαν να μας εξοντώσουν.
Η επανάσταση ξεκίνησε! Τα e-mail έφυγαν βροχή!!!
Δεν άφησε  μνημονιακό υπουργό που να μην τον κατατροπώσει.
Τέτοια ηλεκτρονική καταιγίδα  δεν είχε προηγούμενο.
Φήμες που θέλουν ακόμη και τους «anonymous» να αιφνιδιάζονται παραμένουν ανεπιβεβαίωτες.
Έτσι ξαφνικά μέσα σε ένα πρωινό  ο κατά τους (κακεντρεχείς) άσπονδους φίλους του «Σωτηράκης», χαρακτηρισμός που βεβαίως δεν ενστερνίζομαι , ανδρώθηκε και έγινε Σωτήρης ή «Σωτήρας».
Η επανάσταση ολοκληρώθηκε και η Κεφαλονιά σώθηκε!!!

Και όπως συμβαίνει στη ζωή, δυστυχώς όλα τα παραμύθια τελειώνουν κάποια στιγμή και ενίοτε το τέλος είναι λυπηρό……

ΛΥΠΑΜΑΙ ΣΩΤΗΡΗ !!!
ΛΥΠΑΜΑΙ βεβαίως που επιστρατεύτηκε από τα Κερκυραϊκά κέντρα ο παιδικός φίλος ο Σωτήρης ο Κουρής για την «βρώμικη δουλειά» εναντίον του Μάκη Φόρτε. Πολύ περισσότερο που συμπίπτει χρονικά με την εκστρατεία συκοφάντησής μου από επώνυμους – ανώνυμους προβοκάτορες που λασπολογούν ασύστολα τον τελευταίο καιρό.
ΛΥΠΑΜΑΙ ακόμη που ο αντιπεριφερειάρχης του νησιού μας κάνει μια ανεπιτυχή προσπάθεια αντιπερισπασμού με χιλιοχρησιμοποιημένα υλικά λάσπης, προκειμένου να μην απαντήσει στο αδιαμφισβήτητο γεγονός της εγκατάλειψης της Κεφαλονιάς από την περιφερειακή αρχή του κ. Σπύρου.
Το μόνο που ξέχασε ο αγαπητός Σωτήρης να πει στο πόνημα κατά Φόρτε, είναι την κορυφαία συκοφαντία στο πρόσωπό μου που επιστρατεύεται σε κάθε προεκλογική περίοδο ….. «το ξενοδοχείο στην Κρήτη» !!!
ΛΥΠΑΜΑΙ φυσικά που δεν αναφέρεται στην ουσία των όσων απάντησα στον κ. Σπύρου μετά το κρυόπλαστο ανέκδοτο – συνέντευξή του στις 21 Οκτωβρίου: Η Κεφαλονιά και η Ιθάκη βεβαίως, είναι εγκαταλειμμένες από την Περιφερειακή Αρχή Σπύρου !!!

ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
ΓΙΑΤΙ αγαπητέ Σωτήρη δεν απαντάς αν είναι ψέματα πως η Κεφαλονιά είναι τελευταία στην Περιφέρεια στα έργα του ΕΣΠΑ;
ΓΙΑΤΙ δεν απαντάς αν είναι αλήθεια ή όχι πως η Κυβέρνησή σας έχει υπεξαιρέσει στα χρόνια της θητείας σας 35 εκατομμύρια από την Περιφέρεια, εκ των οποίων τα 8 εκατομμύρια από την Κεφαλονιά και την Ιθάκη και δεν τα διεκδικείται, οπότε και «ίσως υπάρξουν και ποινικές ευθύνες για αιρετούς», όπως σας έχει επισημάνει ο συνάδελφός σου αντιπεριφερειάρχης από την Λευκάδα;
ΓΙΑΤΙ δεν απαντάς για την περιβόητη τουριστική προβολή; Γιατί δεν λες τίποτα για «τα έργα και τις ημέρες» μαζί και την διαχείριση που έχετε κάνει στην ΕΤΙΝ; Γιατί τρία χρόνια τώρα που ο Περιφερειάρχης έχει μοιράσει κοντά στα 300.000 ευρώ σε Κερκυραϊκά σωματεία και στην Κεφαλονιά μόνο…. 970 ευρώ, ο Κεφαλονίτης αντιπεριφερειάρχης δεν έχει βγάλει κιχ; Ή μήπως αυτά αποτελούν δικιά μου επινόηση για «να υπονομεύσω την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και να ακυρώσω κάθε προσπάθεια που γίνεται σε τόσο δύσκολους καιρούς» όπως κατ’ εντολή με κατηγορείς;
Για τα σωματεία και τους συλλόγους της Κέρκυρας αν και δύσκολοι οι καιροί υπάρχουν λεφτά και όχι για της Κεφαλονιάς;
ΓΙΑΤΙ δεν ζήτησες να ενταχθεί η α΄ φάση του Δημοτικού Γηροκομείου Αργοστολίου στο ΕΣΠΑ οπότε και θα γλυτώσει το ίδρυμα 5,5 εκατ. ευρώ, όπως με τη σιωπή σου δέχτηκες να γίνει με το αντίστοιχο έργο της Κέρκυρας για το Ψυχιατρείο; Μήπως γιατί το πρότεινε ο Φόρτες που εμμέσως πλην σαφώς λες;
ΓΙΑΤΙ δεν αναφέρεις «ένα νέο «δικό σας» έργο που έχετε ξεκινήσει επί των ημερών σας ή έστω προβλέπεται να ξεκινήσετε» όπως σας προκάλεσα ; Και για να υπάρχει σύγκριση για δώσε στη δημοσιότητα τα έργα στην Κέρκυρα, τη Λευκάδα και στη Ζάκυνθο…..
ΓΙΑΤΙ απαριθμείς ως δικά σας (!!!) 20 έργα που όπως πολύ καλά γνωρίζεις δεν έχετε ουδεμία σχέση (έργα του Δήμου, του Υπουργείου Πολιτισμού, του ΟΣΚ κ.λ.π.), φθάνοντας στην γελοιότητα να απαριθμείς και έργα που έχουν τελειώσει πολύ πριν από την έναρξη της θητείας σας (π.χ. δρόμος Ρουπάκι – Διγαλέτο);

Ο ΕΓΚΑΤΑΛΗΜΕΝΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ
ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΩΤΗΡΗ σήμερα 30 Οκτωβρίου 2013 «Ειλικρινά θα ήθελες ο κ. Γ. Φόρτες να μας ενημερώσει πώς διαχειρίσθηκε τον “πλούτο του” την περίοδο 1994-2006 που ήταν Δήμαρχος της πόλης του Αργοστολίου»; Ισάριθμα χρόνια αντινομάρχης, νομαρχιακός σύμβουλος και αντιπεριφερειάρχης, δεν έχεις ενημερωθεί και αν δεν ήξερες γιατί δεν ρώταγες; Σήμερα σε έπιασε «το κόψιμο» βρε Σωτήρη που κάποια από αυτά όπως τα Λυκιαρδοπουλάτα, το ΚΤΕΛ, οι πεζόδρομοι (Λιθόστρωτο και κάθετοι), ο Κούταβος, το Νάπιερ, ο Παιδικός Κήπος, ο Βιολογικός Καθαρισμός, η αποχέτευση της Λάσσης, ο ΧΥΤΑ στην Παλοστή, το Κολυμβητήριο, το ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ, η επέκταση της πόλης (στο 25% της σημερινής πόλης αντιστοιχεί για να μην ξεχνιόμαστε), ο περιφερειακός δρόμος, ο συνθετικός χλοοτάπητας και τα ανοιχτά γήπεδα και ένα σωρό άλλα ρημάζουν εγκαταλειμμένα και από την δική σου συνευθύνη;
Αχ βρε Σωτήρη, τόσες μελέτες παραλάβατε και μόνο δύο (της ύδρευσης και του γηροκομείου) προχωρήσατε και κοκορεύεσαι κιόλας! Και με την ευκαιρία το ανοιχτό θέατρο στο ιδιοκτησίας της Περιφέρειας Άλσος Λαυράγκα στα Ραζάτα με πλήρη μελέτη, γιατί το έχετε ξεχασμένο στα ράφια σας ;   

Ο ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ
Μόνο που πρέπει να κόψεις κάτι φίλε Σωτήρη από τους πομπώδεις τίτλους που μου αποδίδεις έστω και μέσα στον έκδηλο εκνευρισμό σου.
Ποιος μπορεί αλήθεια (για το καλό σου το λέω….) να σε πάρει σοβαρά όταν με αποκαλείς «“ αρχιερέα”  της μνημονιακής πολιτικής και στέλεχος του ΠΑΣΟΚ».
Φιρί – φιρί το πας να φας το κεφάλι σου, όταν στερείς τέτοιους τιμητικούς τίτλους από τον κολλητό της Μέρκελ και πιστό οπαδό όλων των μνημονιακών μέτρων ΣΤΑ Ιόνια Περιφερειάρχη Σπύρου, που αγώνα κάνει ο άνθρωπος να εξασφαλίσει το χρίσμα και από τον δεύτερο μνημονιακό εταίρο.

«Ο,ΤΙ ΘΥΜΑΤΑΙ ΧΑΙΡΕΤΑΙ»
Ας δούμε λοιπόν τι θυμήθηκε και τι ξέχασε (;) ο Σωτήρης Κουρής στο πόνημα (του) κατά Φόρτε, ένα πρωί με 40 πυρετό (όπως γράφτηκε) 10 ημέρες μετά την απάντησή μου στη συνέντευξη του Περιφερειάρχη, ως αντιπερισπασμό προς την εγκατάλειψη της Κεφαλονιάς από την Περιφερειακή αρχή Σπύρου – Κουρή.
Αν και περίπου τα ίδια είπε για μένα στην περιβόητη συνεδρίαση της ΝΟΔΕ ….προ 10ημέρου ενώπιον του Σπύρου.
ΘΥΜΗΘΗΚΕ λοιπόν το γηροκομείο και τα περί χρηματιστηρίου, αλλά ΞΕΧΑΣΕ(;) ότι η υπόθεση ελέγχτηκε από το ΣΔΟΕ και η αξιοπιστία της συκοφαντίας κρίθηκε στα δικαστήρια προ 13 χρόνων (!) με βαριά καταδίκη αυτού που τα διακινούσε στο έντυπό του.

ΓΙΑ ΤΑ ΣΦΑΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΟΜΑ
ΘΥΜΗΘΗΚΕ την απομάκρυνση των Ρομά από τα Λυκιαρδοπουλάτα και το συσχετίζει με το κλείσιμο των σφαγείων χύνοντας κροκοδείλια δάκρυα (αν και αρμόδιος ….. για να μην ξεχνιόμαστε) για «την κτηνοτροφία μας και την  Δημόσια Υγεία», αλλά ΞΕΧΑΣΕ (;) τη θεαματική ανάπλαση της περιοχής και τίνος η οικογενειακή περιουσία ωφελήθηκε από αυτό που σήμερα μετά από 15 χρόνια (!!!) ανακαλύπτει.
Όπως ΞΕΧΝΑ (;) ότι για την στέγαση των πλανόδιων ΡΟΜΑ αρμόδια και υπεύθυνη ήταν η πρώην Νομαρχία που για 4 χρόνια ήταν αντινομάρχης και τα υπόλοιπα νομαρχιακός σύμβουλος !!!
Όπως ξεχνά (;) ότι με δική τους υπογραφή (της περιφερειακής αρχής) τα σφαγεία είναι κλειστά σήμερα (!!!) γιατί δεν εκσυγχρονίζονται σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές οδηγίες που καθορίζονται στο ΠΔ 79/07 που εκδόθηκε μετά την αποχώρησή μου από το Δήμο!!!
Γνωρίζει πολύ καλά ο κ. αντιπεριφερειάρχης ότι σε καμία περίπτωση το κλείσιμο των σφαγείων σήμερα δεν συσχετίζεται με δικιές μου ευθύνες, όπως επίσης των Ρομά πολύ περισσότερο με την εγκατάστασή τους προ 15ετίας στο διπλανό οικόπεδο, γιαυτό και ψεύδεται ασύστολα στα όσα ισχυρίζεται.
Απόδειξη περί αυτού; Οι απαντήσεις των αρμοδίων υπουργών σε πρόσφατη ερώτηση βουλευτή της ΔΗΜΑΡ που τον διαψεύδουν ολοκληρωτικά !!!
Και φυσικά γνωρίζει ότι με την υπ’αριθμό 108/2009 απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Κεφαλληνίας «κηρύχθηκε αθώος όλων των πράξεων» για τις οποίες είχε κατηγορηθεί ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Αργοστολίου για τα σφαγεία μετά από καταγγελία της αρμόδιας υπηρεσίας της Νομαρχίας Κεφαλληνίας το 2004 όταν αντινομάρχης ήταν….ο κ. Σωτήριος Κουρής!!!
Του εύχομαι μόνο τα όσα αποδίδει σήμερα στους Ρομά για «τις λεηλασίες αλλά και την υποβάθμιση του χώρου» και την ευθύνη τους για το ότι είναι κλειστά τα σφαγεία, να τα έχει καταγγείλει στην αστυνομία και να μπορεί να τα αποδείξει αν μηνυθεί για διάδοση ρατσιστικών απόψεων.

ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΡΙΝΑ
«Ό,ΤΙ ΘΥΜΑΤΑΙ ΧΑΙΡΕΤΑΙ» για τη Μαρίνα ο αγαπητός Σωτήρης όταν δείχνει να έχει επιλεκτική μνήμη όταν αποδίδει την χωροθέτηση της Μαρίνας Αργοστολίου στα Ταμπάκικα σε εμένα και «τους συντρόφους μου, του ΠΑΣΟΚ κυβερνητικούς και μή της τότε εποχής».
ΑΣΦΑΛΩΣ ΞΕΧΝΑ (;) ότι η χωροθέτηση της Μαρίνας Αργοστολίου έγινε με την γνωστή μελέτη ΣΕΣΥΛΑ (Σχέδιο Εθνικού Συστήματος Λιμένων Αναψυχής) για την ανάπτυξη μαρίνων σε όλη την Ελλάδα που ανατέθηκε από τον ΕΟΤ το 1981 επί Ν.Δ. και εκπονήθηκε από την «Έδρα Λιμενικών Έργων» του Μετσόβιου Πολυτεχνείου.
Η θεσμοθέτηση της Μαρίνας έγινε στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο του Αργοστολίου το 1986 !!!
Τώρα πως γίνεται αυτό το έργο να είναι «έργο Φόρτε» έστω και με ειρωνική διάθεση, μόνο ο Σωτήρης ο Κουρής το γνωρίζει όταν Δήμαρχος ανέλαβα μετά από 7 χρόνια το 1995 !!
Αν από το 2002 που κατασκευάστηκαν τα λιμενικά έργα δεν δημοπρατήθηκε ποτέ (και το τονίζω το ποτέ) η εξέρευση του ιδιώτη επενδυτή για την κατασκευή των χερσαίων εγκαταστάσεων και την εκμετάλλευση της, προφανώς και δεν ευθύνεται ….ο Φόρτες.
Άλλωστε από τότε μέχρι σήμερα εγώ ήμουν 4 χρόνια Δήμαρχος κι ο Σωτήρης 7 χρόνια αντινομάρχης και αντιπεριφερειάρχης !!!
Και επειδή αποκαλεί τη Μαρίνα με ένα ακατανόητο φθόνο «έργο “φάντασμα”» δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν έχει ακούσει για τον διαγωνισμό που βρίσκεται σε εξέλιξη για δημιουργία των Μαρινών Μυκόνου και Αργοστολίου που θα υποστηρίζουν μεγάλα πολυτελή σκάφη (mega-yachts) !!!
Ειλικρινά του εύχομαι να του δοθεί η ευκαιρία ως αντιπεριφερειάρχης μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου 2014 που θα παραδώσει να χαιρετήσει την ευτυχή κατάληξη του διαγωνισμού.

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
Πολύ ευτελής ομολογώ η προσπάθεια σου φίλε Σωτήρη να με ταυτίσεις με το σημερινό ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ το σημερινό συνεταίρο του κόμματος σας της ΝΔ στη μνημονιακή κυβέρνηση ….. για να μην ξεχνιόμαστε.
Αυτό το ΠΑΣΟΚ Σωτήρη μου είναι ολόδικο σου και δικό σας και αν πρέπει κάποιος να ταυτιστεί μαζί του είσαι εσύ και ο Σπύρου που κάνετε κρα για να εξασφαλίσετε την στήριξή του, όπως έχει γραφτεί και δεν έχετε διαψεύσει !!!
Δυστυχώς αγαπητέ Σωτήρη στα γραφόμενά σου βρίσκω κοινό τόπο με τις τελευταίες προβοκατόρικες επιχειρήσεις εναντίον μου.
Είναι προφανές βέβαια ότι έχετε διαφορετική στόχευση. Εσύ για παράδειγμα θέλεις να δώσεις εξετάσεις στον κόσμο της ΝΔ και το Δημαρχιακό Μέγαρο, ότι είσαι ο μοναδικός που….. αντιπολιτεύεται το Φόρτε !!!
Σκοπός σου να μαζέψεις κάπως τα πράγματα για τον περιφερειακό συνδυασμό σας του Σπύρου, που διαφαίνονται μαύρα και άραχνα.
Οι ομόφρονες σου επώνυμοι – ανώνυμοι προβοκάτορες στοχεύουν στο να κάψουν με τη λάσπη μια…. υποψηφιότητά μου στο Δήμο.
 Τουλάχιστον εσύ, πρέπει να ομολογήσω, έχεις το θάρρος και υπογράφεις αυτά που λες.
Και μπράβο σου !!!

Καταλήγοντας :

Όπως είναι παγκοίνως γνωστό διαφώνησα από την πρώτη στιγμή και διαφωνώ με τη ιστορική μετάλλαξη του ΠΑΣΟΚ στις μνημονιακές του επιλογές και στην απεμπόληση των αρχών του.

Το Μάρτιο του 2012 την ώρα που πολλοί λούφαζαν ή μετανάστευαν  για «άλλους τόπους», έδωσα μια ευκαιρία … όπως οφείλει να δίνει ο καθένας που σέβεται τον εαυτό του, την ιστορία και την διαδρομή του«στους δοκιμασμένους φίλους μιας ζωής και στους ονειροπόλους συντρόφους των νεανικών χρόνων, που ζήσαμε και κατακτήσαμε πολλά μαζί».Γι’αυτή την επιλογή μου νοιώθω εντάξει με τη συνείδησή μου, έστω και αν… πήγε στον βρόντο.

Και αυτό γιατί πολιτικός σαλταδόρος δεν ήμουν ποτέ, ούτε και πρόκειται να γίνω.

Στην ιστορία μου δεν θα φτύσω ποτέ !!!


ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Χαίρομαι ειλικρινά που ο αγαπητός Σωτήρης και παιδικός φίλος ανακάλυψε (;) και το δηλώνει έστω και με τόση καθυστέρηση ότι ζει σε μια πόλη που εν ολίγοις ντρέπεται να ζει, μετά από 32 χρόνια στην τοπική πολιτική σκηνή και τρία χρόνια επικεφαλής της περιφερειακής αρχής στην Κεφαλονιά – αν δεν κάνω λάθος είναι ο παλαιότερος εν ενεργεία συμπολίτης που ασχολείται με τα τοπικά πολιτικά πράγματα.

Σωτήρη ψυχραιμία !!!
Πάντα φίλος ….. ακόμα και όταν οι εφήμεροι φίλοι σου θα σε έχουν ξεχάσει.
Μάκης Φόρτες

Υ.Γ. Για να ικανοποιήσω την προτροπή σου Σωτήρη «έλεος κ. Φόρτε!» θα ήθελα να δεσμευτείς δημοσίως σε ένα πράγμα:  Να πεις και κανά όχι στον Κερκυραίο Περιφερειάρχη, έτσι για την Κεφαλονιά και την Ιθάκη ρε γαμώτο !