Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011


Ο ΔΗΜΟΣ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ ΣΤΗΛΙΤΕΥΕΙ ΝΕΑ “ΚΙΤΡΙΝΑ” ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ
ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΥΦΗΜΙΑΣ

ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΞΟΥΝ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΝΤΙΞΟΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ & ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

“Κακόβουλοι λόγοι οδήγησαν στην ανάρτηση των δημοσιευμάτων προκειμένου να πλήξουν ένα σημαντικό έργο που προσπαθούμε να φέρουμε σε πέρας μέσα από πολύ αντίξοες συνθήκες και έλλειψη χρημάτων” λέει απαντώντας σε νέο “κίτρινο” δημοσίευμα ο Δήμος Κεφαλλονιάς που αφορά στο αγκυροβόλιο της Αγίας Ευφημίας.
Ολόκληρη η απάντηση του Δήμου Κεφαλλονιάς έχει ως εξής:
“ Εξ αφορμής της αναστάτωσης που δημιουργήθηκε από δημοσιεύματα σχετικά με σύμβαση έργου που αφορά στην λειτουργία του Τουριστικού Ακυροβολίου Αγίας Ευφημίας, έχουμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής:
Η λειτουργία του Τουριστικού Λιμανιού ξεκινά κάθε χρόνο τον μήνα Μάιο και στελεχώνεται με εποχιακό προσωπικό.
Είναι γνωστό ότι φέτος καμία πρόσληψη εποχιακού προσωπικού (πλην δύο Ναυαγοσωστών για το Μύρτο) έως και σήμερα δεν εγκρίθηκε από το αρμόδιο Υπουργείο.
Προκειμένου να λειτουργήσει το λιμάνι άμεσα, νόμιμα και χωρίς κίνδυνο ατυχήματος, αφού μόνο έμπειρο και με γνώση του αντικειμένου προσωπικό επιβάλλεται να προσληφθεί, προβήκαμε στην σύναψη έργου με συγκεκριμένο άτομο, το οποίο και κατά το παρελθόν (πριν 3 χρόνια) απασχολήθηκε στην συγκεκριμένη υπηρεσία και αφού ο εργαζόμενος (έως πέρσι) δεν ήταν δυνατόν να προσληφθεί επειδή είναι συνταξιούχος.
Το συγκεκριμένο ποσόν της εν λόγω σύμβασης αναλύεται ως εξής:
Συνολικό ποσό του έργου : 14.160 €
Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνεται 23% Φ.Π.Α., Φόρος 20%, και 1.100 € για ασφάλιση ΤΕΒΕ.
Η διάρκεια της σύμβασης είναι για πέντε μήνες, για εργασία από 8:00 π.μ. έως και 8:00 μ.μ. καθημερινά, τριάντα ημέρες το μήνα.
Και βέβαια κάθε βοηθητικό προσωπικό που θα χρειαστεί για την εκτέλεση του συγκεκριμένου έργου βαρύνει την ανωτέρω σύμβαση.
Συμπληρωματικά αναφέρουμε ορισμένα στοιχεία για μέτρο σύγκρισης:
Κατά το έτος 2010 για το ίδιο έργο δαπανήθηκαν 26.000 € και για το έτος 2009 δαπανήθηκαν 21.000 €. Τα στοιχεία αυτά υπάρχουν στην υπηρεσία και είναι στην διάθεση του καθενός.
Εξ αυτού προκύπτει ότι κακόβουλοι λόγοι οδήγησαν στην ανάρτηση των δημοσιευμάτων προκειμένου να πλήξουν ένα σημαντικό έργο που προσπαθούμε να φέρουμε σε πέρας μέσα από πολύ αντίξοες συνθήκες και έλλειψη χρημάτων”
Τώρα σε ό,τι αφορά σε μία ανάκληση απόφασης του Δημάρχου, για την οποία πολύς λόγος γίνεται στο διαδίκτυο, επικοινωνήσαμε με κύκλους του Δήμου Κεφαλλονιάς, που μας ξεκαθάρισαν τα εξής:
Η ανάκληση απόφασης του Δημάρχου ήταν ένα καθαρά γραφειοκρατικό θέμα καθώς το ζήτημα της σύμβασης του αγκυροβολίου ψηφίστηκε στην Οικονομική Επιτροπή του Δήμου, πλην όμως επειδή δεν είχε ακόμη εγκριθεί ο νέος προυπολογισμός, η απόφαση γύρισε πίσω προκειμένου να ξανατεθεί το θέμα στην Οικονομική Επιτροπή μετά την έγκριση του προυπολογισμού. Έτσι έγινε και η τυπική ανάκληση της απόφασης του Δημάρχου προκειμένου όλα να γίνουν σύμφωνα με το γράμμα του Νόμου. Πλέον το θέμα θα τεθεί (αν αυτό δεν έχει ήδη γίνει) εκ νέου στην Οικονομική Επιτροπή για να προχωρήσει η σύμβαση.
Κύκλοι του Δημου επισημαίνουν ότι κακώς κάποιοι “δημοσιογραφούντες” βγάζουν αβάσιμα συμπεράσματα ενώ δεν είναι κακό, αν κάτι δεν γνωρίζουν, να πληροφορούνται από τους αρμόδιους Αντιδημάρχους του Δήμου.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

ΑΣΕΒΕ: Το «Μεσοπρόθεσμο» δεν πρέπει να περάσει

Από την τοπική γραμματεία Κεφαλονιάς και Ιθάκης της ΠΑΣΕΒΕ, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
Η τοπική γραμματεία Κεφαλονιάς – Ιθάκης της ΠΑΣΕΒΕ καλεί όλους τους συναδέλφους ΕΒΕ να απαντήσουν δυναμικά με συμμετοχή στις απεργιακές κινητοποιήσεις 28 & 29 Ιούνη στα νέα αντιλαϊκά μέτρα που σηματοδοτούν τον αφανισμό μας. Καλούμε τώρα όλους τους επαγγελματικούς συλλόγους κλαδικούς και τοπικούς των νησιών μας με έκτακτες γενικές συνελεύσεις να πάρουν απόφαση για κλείσιμο όλων τον καταστημάτων και συμμετοχή όλων τον συναδέλφων μαζί με το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα στην 48ωρη απεργία.
Το «Μεσοπρόθεσμο» δεν πρέπει να περάσει.
Η εφαρμογή των νέων βάρβαρων μέτρων θα οδηγήσει εκατοντάδες χιλιάδες επαγγελματίες, βιοτέχνες, μικρούς έμπορους, αυτοκινητιστές στο κλείσιμο και στην εξαθλίωση.
Ξεθάβουν τα αντικειμενικά κριτήρια.
Μείωσαν το αφορολόγητο από 12.000€ σε 8.000€.
Επιβάλλουν τέλος άσκησης επιτηδεύματος.
Το ΦΠΑ στην εστίαση από 13% πήγε στο 23%.
Επιβάλλουν έκτακτη εισφορά:
-1%στα εισοδήματα 12.000 – 20.000
-2% στα εισοδήματα 20.000 – 50.000
-3% στα εισοδήματα 50.000 – 100.000
-4% στα εισοδήματα πάνω από 100.000
Ο στόχος τους είναι ξεκάθαρος:
Οδηγούν στη χρεωκοπία εργαζόμενους και χιλιάδες μικρομάγαζα.
«ΤΖΑΜΠΟ» - «MALL» και «ΙΚΕΑ» παντού.
ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΣΟΚ – ΝΔ και ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΩΝ
«ΕΙΤΕ ΜΑΖΙ – ΕΙΤΕ ΧΩΡΙΑ» στο ΜΥΛΟ των ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ ΧΥΝΟΥΝΕ ΝΕΡΟ
Γυρίστε τη πλάτη στα κάλπικα «μείγματα πολιτικής».
Ο σφαγιασμός μας ΔΕΝ γίνεται για τη σωτηρία μας. Γίνεται για να σωθούν οι τραπεζίτες, οι μεγαλέμποροι, οι βιομήχανοι, οι εφοπλιστές, οι μεγαλοκατασκευαστές.
Η «σωτηρία μας» βρίσκεται στην κατάργηση τους.
Η «σωτηρία μας» βρίσκεται στο δρόμο ανάπτυξης που προτείνει η ΠΑΣΕΒΕ, το ΠΑΜΕ, η ΠΑΣΥ, η ΟΓΕ και το ΜΑΣ.
Παίρνουμε την υπόθεση στα χέρια μας.
Γυρίζουμε την πλάτη, απομονώνουμε τις συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες ΓΣΕΒΕΕ και ΕΣΕΕ .
Συντονίζουμε τον αγώνα μας, με την 48ωρη απεργία που κήρυξαν οι εργαζόμενοι τις μέρες συζήτησης του «Μεσοπρόθεσμου» στη βουλή, να γίνει γενικός ξεσηκωμός.
ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΤΡΙΤΗ 28 ΙΟΥΝΗ - ΤΕΤΑΡΤΗ 29 ΙΟΥΝΗ
Όλοι ΜΑΖΙ. Στον κοινό αγώνα με το ΠΑΜΕ, την ΠΑΣΥ, το ΜΑΣ, την ΟΓΕ για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής και της εξουσίας των μονοπωλίων.
Η Γραμματεία της Π.Α.Σ.ΕΒΕ

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ της Ενωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ενωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Κεφαλληνίας & Ιθάκης γνωστοποιεί ότι, μετά και από την χθεσινή συνάντηση - συζήτηση κλιμακίου της Ενωσης με το Προεδρείο του Οργανισμού Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.ΕΠ.Ε.) στα κεντρικά γραφεία των Αθηνών, ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕΙ όλους τους Κεφαλλονίτες και Θιακούς παραγωγούς, οι οποίοι έχουν ήδη υποβάλλει τις Αιτήσεις Ενιαίας Ενίσχυσης έτους 2011 στην Ένωση ότι αυτές είναι :
1.ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΓΚΥΡΕΣ
2.ΔΕΝ YΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΠΑΝΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ
3.ΘΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ Η ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ
4.ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
Η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Κεφαλληνίας & Ιθάκης στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και επισημαίνει πως δεν είναι διατεθειμένη “να σώσει το δέντρο καίγοντας το δάσος”, αλλά να συνεχίζει να παρέχει απρόσκοπτα, αποτελεσματικά και ουσιαστικά τις υπηρεσίες της στους αγρότες της.
Κάτι άλλωστε που την έχει καθιερώσει στις συνειδήσεις του αγροτικού κόσμου των Νησιών μας.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Αγροτικών
Συνεταιρισμών Κεφαλληνίας & Ιθάκης
Ανδρέας Π. Καλαφάτης
Πρόεδρος

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Αλλάζει το καθεστώς έκδοσης οικοδομικών αδειών

Από το τοπικό ΤΕΕ μας εστάλη η ακόλουθη ανακοίνωση:
Αλλάζει το καθεστώς έκδοσης οικοδομικών αδειών με νέο νομοσχέδιο του ΥΠΕΚΑ που προβλέπει μείωση του χρόνου έγκρισης και χορήγησής τους και απλοποίηση της διαδικασίας με εξάλειψη της γραφειοκρατίας.
Το νέο σχ/ν περιλαμβάνει μεταξύ άλλων κατάργηση των πολεοδομιών και μεταφορά αρμοδιοτήτων τους στους μηχανικούς, σύσταση νέου σώματος ελεγκτών που θα κάνουν τουλάχιστον μία αυτοψία σε κάθε οικοδομή και δημιουργία ηλεκτρονικού αρχείου για το σύνολο των κτιρίων της χώρας.
Σύμφωνα με το ΥΠΕΚΑ, με το νομοσχέδιο επιδιώκεται πλήρης ανατροπή του σημερινού συστήματος έκδοσης οικοδομικών αδειών και ελέγχου κατασκευών, καθώς:
- Καταργούνται οι Πολεοδομίες με τη μορφή και τις αρμοδιότητες που είχαν σήμερα.
- Συντάσσονται οι μελέτες και εκτελείται το οικοδομικό έργο, με ευθύνη των μηχανικών.
- Γίνεται πλήρης διαχωρισμός αρμοδιοτήτων και λειτουργίας, των αρχών αδειοδότησης σε Υπηρεσίες Δόμησης των Δήμων και των Ελεγκτών Δόμησης που λειτουργούν υπό την εποπτεία του ΥΠΕΚΑ.
- Εγκρίνεται σε πέντε μέρες η δόμηση από την υπηρεσία Δόμησης του Δήμου, με υποβολή του τοπογραφικού και του διαγράμματος κάλυψης.
- Χορηγείται σε δύο μέρες η άδεια δόμησης για έναρξη εργασιών, με την προσκόμιση των υπολοίπων μελετών.
- Διαχωρίζεται το εγκριτικό από το εποπτικό έργο.
- Ελαχιστοποιείται η ανάγκη για επαφές με τις δημόσιες υπηρεσίες και η επικοινωνία του μηχανικού με τον πολίτη και του πολίτη με τις υπηρεσίες γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.
- Κωδικοποιούνται κοινές διαδικασίες υποβολής και ελέγχου των απαιτούμενων δικαιολογητικών και μελετών.
- Απλοποιείται και επιταχύνεται η διαδικασία έκδοσης της έγκρισης δόμησης από τις Υπηρεσίες Δόμησης και της άδειας δόμησης με ευθύνη των Μελετητών Μηχανικών.
- Καταγράφονται τα κτίρια της χώρας με τη λειτουργία της Ταυτότητας Κτιρίου και την έκδοση του Πιστοποιητικού Ελέγχου Κατασκευών.
- Ελέγχεται πλήρως η εφαρμογή των αδειών δόμησης κατά τη διάρκεια υλοποίησής τους με τη θεσμοθέτηση του Ελεγκτή Δόμησης.
- Θεσπιζονται γνωμοδοτικά όργανα για την προστασία και την εξέλιξη της αρχιτεκτονικής.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με την εφαρμογή του νέου τρόπου έκδοσης κανονισμού αδειών δόμησης και ελέγχου των κατασκευών μειώνεται ο χρόνος έγκρισης και έκδοσης οικοδομικών αδειών, εξαλείφεται η γραφειοκρατία, ενισχύεται η διαφάνεια και τονώνεται η επιχειρηματικότητα.
Το νομοσχέδιο πέρασε χθες από πρώτη ανάγνωση στο Υπουργικό Συμβούλιο. Μετά τη δεύτερη ανάγνωση και τη διαβούλευση που θα ακολουθήσει, προβλέπεται να κατατεθεί στη Βουλή στα τέλη του φθινοπώρου.
Παρουσιάζοντάς το σήμερα ο υπουργός Περιβάλλοντος Γ. Παπακωνσταντίνου σημείωσε ότι στόχος των αλλαγών «είναι η πάταξη της διαφθοράς, των καθυστερήσεων και της αδιαφάνειας στην έκδοση οικοδομικών αδειών».
Σε ερώτηση για τη Συνταγματικότητα των ρυθμίσεων που μεταφέρουν αρμοδιότητες της Πολεοδομίας σε ιδιώτες μηχανικούς, ο υπουργός ΠΕΚΑ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «το Σύνταγμα δεν προβλέπει πουθενά ότι οι πολίτες πρέπει να ταλαιπωρούνται».
Για το θέμα των αμοιβών των μηχανικών επεσήμανε ότι θα γίνει διάλογος με το ΤΕΕ αλλά ότι σε κάθε περίπτωση ισχύουν οι ρυθμίσεις για την απελευθέρωση αμοιβών και επαγγελμάτων.
Ο αναπληρωτής υπουργός Ν. Σηφουνάκης τόνισε ότι το κλειδί για την πάταξη της διαφθοράς στις Πολεοδομίες (την οποία όπως είπε εξέθρεψε η ίδια η Πολιτεία με την πολυνομία) είναι ο διαχωρισμός του εγκριτικού από το εποπτικό έργο, τα οποία ως τώρα ασκούνταν από την ίδια υπηρεσία (την Πολεοδομία).
«Απαίτηση της ελληνικής κοινωνίας είναι να διασφαλιστεί η νομιμότητα, να μην μπορεί άλλο να αδειοδοτείται και άλλο να κατασκευάζεται, να σταματήσει η αυθαίρετη δόμηση, να εξαφανιστεί η συνδιαλλαγή μηχανικών και πολιτών με τα πολεοδομικά γραφεία», κατέληξε ο κ. Σηφουνάκης.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΒΑΛΕΤΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΠΙΝ


Γράφει ο Μπ. Παπαδόπουλος

Επιστολή προς το Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων απέστειλε ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Μ. Βαλέττας με θέμα ουσιαστικά την ακτοπλοική σύνδεση της ΠΙΝ.
Ολόκληρη η επιστολή Βαλέττα έχει ως εξής:
ΠΡΟΣ:
1.Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων
Υπόψη κ. Ανθη Χρήστου
Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου
ΚΟΙΝ:
1.Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων
κ. ΣΠΥΡΟΥ
2.ΜΜΕ Κεφ/νιάς
3.ΜΜΕ Κέρκυρας
4.ΜΜΕ Ζακύνθου
Θέμα: «Επίναυλος – Επιδότηση Άγονων Γραμμών – Σύνδεση Περιφέρειας Ιονίων Νήσων»
Κύριοι,
Στα εισιτήρια ακτοπλοΐας επιβάλλεται ο λεγόμενος επίναυλος που αντιστοιχεί στο 3% του καθαρού ναύλου του εισιτηρίου.
Αναζητήσαμε τον αρμόδιο υπάλληλο του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας που είναι ο κ. Παπαπέτρου τηλ: 210-4191254 και μας είπε ότι τα ποσά αυτά πηγαίνουν στις άγονες γραμμές του Αιγαίου.
Σε παρατήρηση μας ότι εμείς δεν παίρνουμε τίποτε και ότι το μεγάλο πρόβλημα της Επτανήσου είναι ότι δεν έχουμε σύνδεση με την έδρα της Περιφέρειας, επειδή δεν συμφέρει τις ακτοπλοϊκές εταιρείες μου απάντησε ότι το να χαρακτηριστεί η γραμμή Κέρκυρα – Σάμη άγονη είναι θέμα πολιτικό.
Τα εισπραττόμενα ποσά του επίναυλου είναι της τάξης πολλών εκατομμυρίων ευρώ όταν υπολογίσουμε ότι από τις γραμμές του Νομού Ζακύνθου – Κεφαλληνίας – Λευκάδος το ποσό για τις οποίες έχουμε στοιχεία το ποσό ανέρχεται σε 752.000,00 € ετησίως. Δεν έχουμε μέχρις ώρας στοιχεία για το λιμάνι της Κέρκυρας.
Το τέλος αυτό έχει επιβληθεί το 2001 δηλαδή υπάρχει από δεκαετίας και όπως καταλαβαίνετε τα εισπραχθέντα από το ελληνικό κράτος, από τους πολίτες της Επτανήσου, ανέρχονται σε ένα πολύ σημαντικό ποσό.
Πρόταση μας, να ζητηθεί αμέσως από το Περιφερειακό Συμβούλιο άγονη γραμμή Κέρκυρα – Σάμη και Σάμη – Ζάκυνθος. Ακόμη να ζητηθεί το ενδιαφέρον των μεγάλων εταιρειών οι οποίες δραστηριοποιούνται στη γραμμή Βόρεια Ιταλία – Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα, προκειμένου κάνοντας χρήσης της επιδοτήσεως να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα, τα οποία θα δημιουργηθούν από την προσέγγιση πλοίου στη Σάμη.
Επίσης, να ζητηθεί το ενδιαφέρον το ναυτιλιακών εταιρειών Κεφαλληνίας και Ζακύνθου, ώστε να γίνει και δεύτερη άγονη γραμμή Σάμη – Ζάκυνθος, η οποία θα έχει άμεση ανταπόκριση με την γραμμή Βόρειας Ιταλίας μέσω Σάμης, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της σύνδεσης της περιφέρειας ιονίων νήσων, μεταξύ των, η έλλειψη της οποίας έχει δημιουργήσει διάφορα προβλήματα στη Περιφέρεια μας.
Έτσι θα επιτευχθεί και η ελεύθερη κυκλοφορία των τουριστών μεταξύ των νησιών καθώς επίσης και η σύνδεση των νησιών Κεφαλλονιάς – Ζακύνθου- Λευκάδας και Ιθάκης μέσω Σάμης με τη Βόρεια Ιταλία.
Μια ακόμη σημαντική παράμετρος είναι και η σύνδεση της Κεφαλλονιάς – Ζακύνθου και της Ιθάκης με την Εγνατία οδό μέσω της γραμμής Ηγουμενίτσας – Σάμης.
Με εκτίμηση
Εμμανουήλ Ξενάκης Βαλέττας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου