Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

eKefalonia News
Όσοι διασπείρουν ψευδείς ειδήσεις θα οδηγηθούν στα δικαστήρια
Γασπαρινάτος: Μια ωραία ομάδα, μια τρελή ιδέα και μια απάντηση που οφέιλω
26/09/2017 | 16:46
Πριν από 7 χρόνια, ιδρύοντας την εταιρεία LifeThink, ξεκίνησα ένα όμορφο ταξίδι με τον παιδικό μου φίλο Νίκο Κομποθέκρα, το οποίο συνεχίζει μέχρι σήμερα.
Ξεκινώντας αυτό το εγχείρημα, βρήκαμε μπροστά μας πολλές δυσκολίες και πολλά εμπόδια. Η εργατικότητά μας, η επιμονή μας και η αγάπη που βάλαμε στην δουλειά μας, μας οδήγησε να αντιμετωπίσουμε πολλά από τα προβλήματα, να τα ξεπεράσουμε και να γίνουμε μία από τις κορυφαίες εταιρείες στο χώρο μας σε όλη την Ελλάδα.
Σε αυτά τα 7 χρόνια η εταιρεία μας με άξονα τις νέες τεχνολογίες και τον Τουρισμό, απλώθηκε σε όλα τα μήκη και πλάτη της χώρας, έχοντας παρουσία στον ιδιωτικό τομέα σχεδόν κάθε τουριστικού προορισμού.
Μύκονος, Σαντορίνη, Αθήνα, Κέρκυρα, Πάρος, Κρήτη, Ρόδος, Σκιάθος, Αθήνα, Θεσσαλονίκη είναι κάποιοι από τους προορισμούς στους οποίους δραστηριοποιούμαστε με επιτυχία σήμερα.
Πελάτες μας είναι κάποια από τα καλύτερα ξενοδοχεία της Ελλάδας, πασίγνωστες τουριστικές επιχειρήσεις, δισκογραφικές εταιρείες και σύντομα το πελατολόγιο μας θα επεκταθεί στη γειτονική Ιταλία. Είναι δε τιμή μου ότι μας έχει εμπιστευθεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, το πιο τουριστικό τμήμα της χώρας μας, σε Παγκόσμιες εκθέσεις στο εξωτερικό και τμήματα digital marketing.
Τα παραπάνω τα αναφέρω όχι γιατί θέλω να περιαυτολογήσω. Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν πολύ καλά τι ακριβώς κάνουμε και που έχουμε φτάσει.
Τα παραπάνω τα αναφέρω γιατί αυτός ήταν ο λόγος που συμμετέχω στις εκλογές του Επιμελητηρίου της Κεφαλονιάς & Ιθάκης.
Η απόφασή μου δεν ήταν εύκολη.
Δεν αποσπάσαι εύκολα από μια δουλειά που έχεις χτίσει με πολύ κόπο και ιδρώτα για να ασχοληθείς με τα κοινά. Δεν τσαλακώνεις εύκολα την εικόνα σου για τους άλλους, πόσο μάλλον όταν πολλοί από αυτούς δεν σε γνωρίζουν. Δεν αποφασίζεις εύκολα ότι θα έχεις να αντιμετωπίσεις πράγματα και καταστάσεις που δεν σου αρέσουν.
Αποφάσισα να κατέβω σε αυτές τις εκλογές, παρά τις αντιρρήσεις φίλων και ανθρώπων που εκτιμώ και αγαπώ, γιατί απλά δεν μπορώ να κάθομαι άλλο να παρατηρώ την Κεφαλονιά που τόσο αγαπώ να μην έχει αυτό που της αξίζει. Δεν μπορώ να ξέρω ότι μπορώ να βοηθήσω και να μην το κάνω από φόβο μήπως συγκρουστώ. Από φόβο μήπως χαλάσω την εικόνα μου.
Αποφάσισα να κατέβω σε αυτές τις εκλογές γιατί ήθελα να παρακινήσω ανθρώπους σαν και εμένα, να παρέμβουν ενεργά για το καλό του τόπου μας πριν να είναι αργά. Τώρα που ακόμη έχουμε όρεξη, τώρα που ακόμη έχουμε δύναμη, τώρα που ακόμη μπορούμε να προσφέρουμε.
Το επιχείρημα μου ήταν και είναι απλό: Δεν μπορούμε να κάτσουμε άλλο αμέτοχοι. Δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο κάτι το οποίο δεν θα έρθει ποτέ. Ήρθε η στιγμή να σηκωθούμε και να παλέψουμε για το νησί μας. Εάν τσαλακωθούμε θα είμαι ο πρώτος που θα το πάθω. Εάν πέσει λάσπη θα είμαι ο πρώτος που θα την δεχτώ.
Κανένας όμως δεν θα πεί ότι δεν προσπαθήσαμε. Κανένας όμως δεν θα ισχυριστεί ότι όταν μας δόθηκε η ευκαιρία, γυρίσαμε την πλάτη μας και καθίσαμε στην ασφάλεια της καθημερινότητάς μας. Κανένας δεν θα μπορεί να πει ότι η νέα γενιά άφησε την Κεφαλονιά στην τύχη της.
Όταν δημοσιεύθηκε πρώτη φορά το περιβόητο άρθρο για τα «300.000€ του site του Δήμου Κεφαλονιάς», παρά τις παροτρύνσεις των περισσότερων να απαντήσω, δεν το έκανα. Η συζήτηση και τα επιχειρήματα αυτών των εκλογών ήθελα να είναι μόνο για την Κεφαλονιά και την ανάπτυξή της και όχι η λάσπη που έριξαν και θα συνεχίσουν να ρίχνουν οι άνθρωποι πίσω από τις κουρτίνες.
Το επιχείρημά μου απλό: Εάν κάθε φορά σταματάμε για να δώσουμε απάντηση στους Θεόφιλους Μιχαλάτους την Κεφαλονιάς, δεν θα φτάσουμε ποτέ εκεί που θέλουμε. Και αυτό είναι που επιδιώκουν.
Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να συνεχίσω να δέχομαι άλλο αυτή τη λάσπη χωρίς να απαντήσω.
Δεν μπορώ να συκοφαντούν εμένα και τη δουλειά μου άνθρωποι οι οποίοι όταν πρόκειται για τη δική τους επιχείρηση ανατρέχουν σε εμένα για την προώθηση τους, αλλά όταν πρόκειται για το νησί μας, μου ρίχνουν λάσπη.
Παρακάτω, παραθέτω όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν τα ανυπόστατα ψεύδη και τις ανήθικες κατηγορίες που δημοσιεύονται:
Εν προκειμένω και σε σχέση με τις «περίφημες 300.000 που δήθεν έδωσε ο Δήμος Κεφαλονιάς για τη δημιουργία ιστοσελίδας» η μοναδική αλήθεια είναι η εξής:

1. Την 10/09/2013 προκηρύχθηκε διαγωνισμός χρηματοδοτούμενος από το ΠΕΠ Ιονίων Νήσων 2007-2013.
2. Το ποσόν ήταν το εγκεκριμένο από το ΠΕΠ Ιονίων Νήσων και όχι αυθαίρετα, αφορούσε δε τη ανάπτυξη ολόκληρου του πληροφοριακού συστήματος του Δήμου, την ανάπτυξη της Ιστοσελίδας, την παραγωγή, ψηφιοποίηση και τεκμηρίωση πρωτογενούς υλικού.
3. Πλειοδότης ανακηρύχθηκε η EVOLUTION A.E., με την οποία ουδεμία μετοχική η άλλη σχέση με συνδέει.
4. Υπεργολαβικά η εταιρεία LifeThink ανέλαβε το ποσοστό 28% του συνολικού έργου καθαρής αξίας 219.000€ ήτοι 61.320€ για έργο συνολικής διάρκειας υλοποίησης και υποστήριξης 3 ετών.
Αυτή είναι η μοναδική αλήθεια, η αμφισβήτηση της οποίας από οποιονδήποτε αποτελεί ψευδές συκοφαντικό γεγονός που θίγει την τιμή και την υπόληψή μου, στοιχεία της προσωπικότητάς μου που δεν είμαι διατεθειμένος να διαπραγματευθώ στο βωμό βρόμικων σκοπιμοτήτων.
Η αποφυγή άμεσης αποκατάστασης της αλήθειας από το site www.inkefalonia.gr ιδιοκτησίας Θεόφιλου Μιχαλάτου θα με οδηγήσει σε προσφυγή στην Δικαιοσύνη. Το ίδιο ισχύει και για όποιον αναπαράγει τα παραπάνω ψεύδη στο μέλλον, ελπίζω δε όσοι άστοχα τα υιοθέτησαν, να είναι αποτέλεσμα εσφαλμένης εκτίμησης και όχι συνειδητής επιλογής.
Ξεκίνησα αυτό τον όμορφο αγώνα, ανεξαρτήτως κομματικής προέλευσης, ανεξαρτήτως ιδεολογίας, με μοναδικό κίνητρο την αγάπη μου για την Κεφαλονιά.
Από την πρώτη στιγμή της ανακοίνωσης μπήκαν στην πρώτη γραμμή μαζί μου άνθρωποι οι οποίοι δεν το περίμενα ποτέ ότι θα ρίσκαραν. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα τσαλάκωναν την εικόνα τους. Άνθρωποι της αγοράς με διαφορετικές αντιλήψεις, ιδεολογία και επιλογές, αλλά με ένα κοινό:
Την αγάπη τους για την Κεφαλονιά και την τρελή ιδέα ότι μία νέα γενιά ανθρώπων θα βάλουν πλάτη για τον τόπο τους και θα τον αλλάξουν. Για αυτό θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις!
Με εκτίμηση Γασπαρινάτος Σπύρος
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου