Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή, 1 Σεπτεμβρίου 2017


Δεν υπάρχει κανένας θεσμοθετημένος πεζόδρομος! Ολα είναι στον αέρα και, φυσικά, και η Γέφυρα που είναι Εθνική Οδός


H Γέφυρα, στην οποία επέβαλαν τον …πεζόδρομο, είναι τμήμα της Εθνικής Οδού Αργοστολίου-Σάμης
Υπάρχουν στην Κεφαλονιά νόμιμοι πεζόδρομοι; Aπάντηση; Kανένας. Ας δούμε το γιατί…
Σύμφωνα με την παρ.1. άρθρο 31 του Ν 4067/12 για να χαρακτηρισθεί σαν πεζόδρομος ένας δρόμος πρέπει να ακολουθηθεί η παρακάτω διαδικασία.
❶ Διαδικασία για την τροποποίηση του σχεδίου πόλης και τη μετατροπή οδού σε πεζόδρομο
❷ Αρχικά πρέπει να ληφθεί απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου στην οποία να τεκμηριώνεται ο  λόγος της τροποποίησης. Αφού ληφθεί η απόφαση αυτή αποστέλλεται στους παρόδιους ιδιοκτήτες οικοπέδων μαζί με μία Τεχνική Έκθεση στην οποία περιγράφεται η τροποποίηση, καθώς και ένα σχεδιάγραμμα της πρότασης τροποποίησης. Όλα αυτά αποστέλλονται με αποδεικτικό επίδοσης.
❸ Παράλληλα με την αποστολή στους παρόδιους ιδιοκτήτες πρέπει να γίνει: Α) Ανάρτηση στον πίνακα των ανακοινώσεων του Δήμου του σχεδιαγράμματος και της Τεχνικής Έκθεσης, για 15 ημέρες. Β) Να γίνει πράξη ανάρτησης την οποία τη συντάσσει η γραμματέας που κάνει την ανάρτηση. Η πράξη ανάρτησης μαζί με το αποδεικτικό ανάρτησης παίρνουν πρωτόκολλο. Γ) Δημοσίευση σε δύο εφημερίδες μίας περίληψης που περιγράφει το θέμα για 2 φορές.
❹ Αφού περάσει το χρονικό περιθώριο του δικαιώματος των ενστάσεων, εάν έχουν κατατεθεί ενστάσεις, αυτές διαβιβάζονται με μία εισήγηση μαζί με ένα διαβιβαστικό στο Δημοτικό Συμβούλιο για να τις εξετάσει.
❺ Κατόπιν λαμβάνεται η τελική απόφαση. Αφού ελεγχθούν για τη νομιμότητά τους οι αποφάσεις από τον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας, όλα τα έγγραφα (τεχνικές εκθέσεις, ενστάσεις, αποδεικτικά επίδοσης και ανάρτησης, εφημερίδες και βεβαιώσεις) αποστέλλονται μαζί με 6 αντίγραφα του σχεδιαγράμματος της τροποποίησης στο πρώην Σ.Χ.Ο.Π. νυν ΣΥΠΟΘΑ.
❻ Μετά την έγκριση από το ΣΥΠΟΘΑ, αποστέλλονται στην Περιφέρεια για υπογραφή και στη συνέχεια στο Εθνικό Τυπογραφείο για να γίνουν ΦΕΚ.
Με απλά λόγια: μόνον όταν δημοσιευθεί στο ΦΕΚ η σχετική απόφαση, ένας δρόμος γίνεται πεζόδρομος.
Μέχρι τότε ΔΕΝ είναι παρά ένας απλός δρόμος. Ουδείς δικαιούται να παρεμποδίζει. την κίνηση πάνω σε αυτόν. Ουδείς δύναται να δώσει κλήση αν κάποιος κινηθεί πάνω σε αυτόν.
Στην Κεφαλονιά δεν υπάρχει αυτή η στιγμή κανένας πεζόδρομος. Ούτε οι δρόμοι γύρω από την πλατεία είναι πεζόδρομοι, Ούτε και η Βαλλιάνου είναι πεζόδρομος.
Η μελέτη στην οποία στηρίχτηκαν ήταν του 2011-2013 και ήταν αναχρονιστική, δεν φρόντισε για αυτά τα σημαντικά θέματα νομιμότητας. Στη συνέχεια καμία ενέργεια, έστω και εκ των υστέρων, δεν έχει γίνει προς το ΣΥΠΟΘΑ και κανένα ΦΕΚ δεν έχει εκδοθεί.
Τεράστια είναι επί του προκειμένου η ευθύνη της Τεχνικής Υπηρεσίας γιατί ενώ τα γνωρίζει πολύ καλά όλα αυτά, δεν έπραξε τίποτα.
Και ακόμη μεγαλύτερες-και ποινικές- είναι οι ευθύνες των αιρετών που προχώρησαν σε έργα και εφαρμογές χωρίς να έχουν πάρει εγκρίσεις. Ασχολιόντουσαν μόνον με τα …μπάζα!
Και το θέμα δεν είναι αν θα απαντήσει ή όχι επί αυτού η Δημοτική Aρχή- και να απαντήσει και τι να πει δηλαδή…
Το ζήτημα είναι τι θα πράξει η Αποκεντρωμένη Διοίκηση ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘ’ΥΛΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ …Aλλά και κυρίως τι θα πράξει η Αστυνομία!
Πράγματι, μετά τη σημερινή δημοσιοποίηση το λόγο έχει πλέον η Αστυνομική Διεύθυνση Κεφαλονιάς που καλείται να επαναφέρει άμεσα την νομιμότητα, να απομακρύνει τα διάφορα εμπόδια επί των δρόμων κλπ. κλπ.
Αυτή έχει τώρα την ευθύνη.
Τα ίδια ισχύουν, και μάλιστα σε υπερθετικό βαθμό, και για τη Γέφυρα, όχι μόνον γιατί δεν υπάρχει ΦΕΚ…
Αλλά αντίθετα υπάρχει ΦΕΚ που την χαρακτηρίζει σαν μέρος του δρόμου Σάμη-Αργοστόλι…
Καλά κρασιά, ή μάλλον καλά ξεμπερδέματα για κάποιους!

H Γέφυρα, στην οποία επέβαλαν τον …πεζόδρομο, είναι τμήμα της Εθνικής Οδού Αργοστολίου-Σάμης
Πεζόδρομος Παν. Βαλλιάνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου