Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011


ΚΑΙ ΟΙ ΙΘΑΚΗΣΙΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΕΤΟ



ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ
ΜΕ ΤΟ “ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ”


Γράφει ο Μπ. Παπαδόπουλος

Συνεχίζονται οι αντιδράσεις με την απόφαση του Υπουργείου Ναυτιλίας να πρπσεγγίζει το “Κεφαλονιά” στο λιμάνι του “Πίσω Αετού’.
Μετά την μείζονα αντιπολίτευση του δημοτικού συμβουλίου, επιστολή προς το Υπουργείο αποστέλλει και ο Σύλλογος Ιθακησίων Ναυτικών, στην οποία αναφέρει τα ακόλουθα:
Προς : 1) Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων,
Νήσων και Αλιείας –
Γραφείο Γενικού Γραμματέα Πειραιά
2) Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, κ. Σπύρου,
Με φροντίδα τής Αντιπεριφερειάρχου Ιθάκης, κας. Σμαράγδας Σαρδελή,
Βαθύ Ιθάκης
Κοιν/ση : 1) Βουλευτή Κεφαλληνίας και Ιθάκης,
κο. Σπύρο Μοσχόπουλο, Αθήνα
2) Δήμο Ιθάκης, Βαθύ Ιθάκης
3) Υπολιμεναρχείο Ιθάκης, Βαθύ Ιθάκης
4) Ένωση των Απανταχού Ιθακησίων, Αθήνα
Αξιότιμοι κύριοι,
Δρομολόγια F/B “ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ” : Πάτρα – Σάμη Κεφαλληνίας – Βαθύ Ιθάκης
Με έκπληξη επληροφορηθήκαμε, ότι το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας έκαμε δεκτή την αίτηση της ναυτιλιακής εταιρείας “STRINTZIS FERRIES”, η οποία ομολογουμένως δραστηριοποιείται με αναγνωρισμένη συνέπεια και υπευθυνότητα στην καθημερινή συγκοινωνία της Ιθάκης με την Σάμη Κεφαλληνίας και την Πάτρα με το καλό και αγαπητό πλοίο της F/B “ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ”, να αλλάξει την συμβατική υποχρέωσή της και, αντί νά έχει αφετηρία και διανυκτέρευση το λιμάνι Βαθύ της Ιθάκης, πού είναι και το μοναδικό στο νησί μας με υποδομές λιμανιού, να διανυκτερεύει στην Σάμη της Κεφαλονιάς και από εκεί να αναχωρεί το πρωί και να προσεγγίζει στόν ακατοίκητο μικρό όρμο του Πίσω-Αετού στις δυτικές ακτές της Ιθάκης για ολιγόλεπτη παραμονή και αναχώρηση πάλι για την Σάμη και στην συνέχεια για την Πάτρα – και τανάπαλιν -, δηλαδή να μην προσεγγίζει καθόλου πιά στο λιμάνι του Βαθέος Ιθάκης.
Πρό μηνός, στις 14 Απριλίου 2011, είχε συνέλθει σε έκτακτη συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) Ιθάκης με την ογκώδη συμμετοχή του λαού της Ιθάκης, όπου απεφασίσθηκε να ζητηθεί από τις αρμόδιες Αρχές και από την πλοιοκτήτρια εταιρεία του F/B “ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ” να παραμείνουν τά δρομολόγια του εν λόγω πλοίου ως έχουν τώρα, δηλαδή με αφετηρία και τέρμα το λιμάνι Βαθύ της Ιθάκης. Συμπεραίνουμε, ότι την απόφαση αυτή του Δ.Σ. Ιθάκης δεν την έλαβαν υπ’ όψη τους οι αποδέκτες της.
Με τις νέες εξελίξεις η κοινωνία μας ευρίσκεται σε πραγματική αναστάτωση και ο Σύλλογός μας των Ιθακησίων Ναυτικών «Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ», συμμετέχοντας στις κινητοποιήσεις για την αποτροπή της υποβάθμισης των συγκοινωνιών του νησιού μας, σας απευθύνει την παρούσα επιστολή ζητώντας από το Σ.Α.Σ. του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας να ανακαλέσει την έγκρισή του για κατάργηση του λιμανιού Βαθέος Ιθάκης καί το πλοίο, πού εκτελεί την γραμμή Πάτρα – Σάμη Κεφαλληνίας – Ιθάκη να προσεγγίζει αποκλειστικά στο Βαθύ Ιθάκης και όχι στον όρμο του Πίσω Αετού.
Ο Σύλλογός μας πιστεύει, ότι επιβάλλεται να σας δώσει την εικόνα, πού επικρατεί στον όρμο του Πίσω-Αετού, όπως αναλυτικά περιγράφεται πιο κάτω.
Παρακαλούμε τόσο τον κ. Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, όσο και τον κ. Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων να λάβουν υπ΄όψη τους τά ακόλουθα :
1) Το λιμάνι του Βαθέος της Ιθάκης είναι το μοναδικό στο νησί με στοιχειώδεις υποδομές για νά θεωρηθεί ασφαλές λιμάνι τόσο για την αγκυροβολία και πρόσδεση των πλοίων, όσο και για την ασφαλή επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών και οχημάτων.
2) Στο Βαθύ και στο πλησίον ευρισκόμενο Πέραχωριό κατοικούν οι περισσότεροι κάτοικοι του νησιού της Ιθάκης, δηλαδή περίπου το 75% του πληθυσμού. Πάρα πολλοί επιβάτες από το Βαθύ, αλλά και μερικοί από το Πέραχωριό, πηγαίνουν με τά πόδια τους το πρωί για να επιβιβασθούν στο πλοίο, και αρκετοί τουρίστες επίσης, και στην επιστροφή τους πηγαίνουν πεζή στα σπίτια τους, αποφεύγοντας έτσι τά σημαντικά έξοδα για χρήση αυτοκινήτου καί ταξί.
3) Στο Βαθύ υπάρχει η δυνατότητα επιβίβασης και αποβίβασης ατόμων με ειδικές ανάγκες.
4) Στο Βαθύ υπάρχει το Κέντρο Υγείας για έκτακτη ανάγκη ασθενούς ή τραυματία.
5) Στο Βαθύ υπάρχει και αστυνομία και λιμεναρχείο για την τήρηση της τάξεως.
6) Η λαχτάρα και ο πόθος του παλιννοστούμενου Ιθακήσιου και του μακρινού ταξιδιώτη και τουρίστα είναι να απολαύσει την μαγεία και την ικανοποίηση της εισόδου στο λιμάνι του Βαθέος. Εκεί ευρίσκεται και η μεγαλύτερη ίσως διαφήμιση της τουριστικής έλξεως του νησιού της Ιθάκης και της Ελλάδας γενικότερα.
Κατ΄αντιπαράθεση για τον όρμο του Πίσω-Αετού σας αναφέρουμε τά εξής :
α) Δεν υπάρχει λιμάνι Πίσω-Αετού για ασφαλή προσέγγιση επιβατηγού ή φορτηγού πλοίου.
Ο μικρός όρμος είχε προορισμό για να γίνει αλιευτικό καταφύγιο, αλλά ούτε κι αυτό τον όρο καλύπτει, όπως είναι σήμερα. Υπάρχει ένας μικρής κατασκευής και εξαιρετικά περιορισμένης δυνατότητας προβλήτας για ολιγόλεπτη πρυμνοδέτηση μόνο των πλοίων.
β) Στον Πίσω-Αετό τά πλοία δεν έχουν την δυνατότητα να αγκυροβολήσουν και να εκτελέσουν τους αναγκαίους χειρισμούς για ασφαλή πρόσδεση και παραμονή τους σε περίπτωση ανάγκης, όπως π.χ. γιά κακοκαιρία, μηχανική βλάβη ή ατύχημα.
γ) Το ποντισμένο ηλεκτροφόρο καλώδιο της Δ.Ε.Η. στον όρμο του Πίσω-Αετού απαγορεύει την χρήση των αγκυρών στα προσεγγίζοντα πλοία για ασφαλείς χειρισμούς πρόσδεσης. Αυτός είναι ο κυριότερος λόγος πού θεωρούμε ανασφαλή την προσέγγιση επιβατηγού πλοίου στονΠίσω-Αετό εμείς οι επαγγελματίες ναυτικοί.
δ) Η περιοχή του Πίσω-Αετού δεν είναι κατοικημένη εκτός από 2 εξοχικά σπίτια. Δεν διαθέτει ύδρευση, δεν έχει σταθμό πρώτων βοηθειών, δεν υπάρχει πυροσβεστικό κλιμάκιο, δεν υπάρχει αίθουσα αναμονής επιβατών, δεν υπάρχουν ευκολίες υγιεινής. Οι επιβάτες είναι εκτεθειμένοι στο κρύο και την βροχή τον χειμώνα και στην αφόρητη ζέστη το καλοκαίρι.
ε) Ο υπάρχων δρόμος, πού καταλήγει στον υφιστάμενο προβλήτα στον Πίσω-Αετό, είναιεξαιρετικά δύσκολος έως και ακατάλληλος για τά μεγάλα οχήματα και ιδιαίτερα τά λεωφορεία, πού απαιτείται να εκτελούν πάρα πολλούς ελιγμούς κατά την επιβίβαση καιαποβίβασή τους.
στ) Οι επιβάτες από το Βαθύ και το Περαχώρι θα πρέπει να επιβαρύνονται με επιπλέον έξοδα για ταξί για τον Πίσω-Αετό (περίπου €25,00 – €30,00 κόστος απαγορευτικό για πολλούς συντοπίτες μας, καθώς επίσης και γιά πάρα πολλούς τουρίστες).
ζ) Προσεγγίζοντας το ακατοίκητο καί άγριο τοπίο του Πίσω-Αετού ο ξένος τουρίστας εκφράζει φόβο και απογοήτευση και αγωνία για το μέρος πού ευρέθηκε. Ο Πίσω-Αετός, όπως είναι τώρα, δυσφημίζει τον τόπο, υποτιμά την Ιθάκη, καί καταρρακώνει τις προσπάθειες για σωστή τουριστική ανάπτυξη.
η) Πολύ σύντομα θα αρχίσουν τά έργα για την κατασκευή σύγχρονου λιμανιού στον Πίσω-Αετό και η κατασκευαστική εταιρεία θα εγκαταστήσει οικίσκους, μηχανήματα, υλικά κλπ. χρειώδη ενός οργανωμένου εργοταξίου στην περιοχή. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα τον ακόμα περιορισμό του χώρου, την μεγαλύτερη ακόμα ταλαιπωρία των επιβατών καί την πιό μεγάλη πίεση των οδηγών, ιδίως των μεγάλων οχημάτων και λεωφορείων. Πέραν τούτου οιπλωτές κατασκευές του εργοταξίου (φορτηγίδες, γερανοί, πλοιάρια και βάρκες) θα καταστήσουν πιο δύσκολη την προσέγγιση των πλοίων για πρόσδεση.
Κυρίως για τους παραπάνω εκτεθέντας λόγους, κ. Γενικέ Γραμματέα και κ. Περιφερειάρχα,
ο Σύλλογος Ιθακησίων Ναυτικών θεωρεί τον όρμο του Πίσω-Αετού ανασφαλή και επικίνδυνο για την διακίνηση επιβατών και, διερμηνεύοντας την εκφρασμένη επιθυμία των πιο πολλών συμπατριωτών μας, σας παρακαλεί να αναθεωρήσετε την απόφασή σας και να θεωρήσετε μόνο το Βαθύ Ιθάκης ως το μόνο ενδεδειγμένο και ασφαλές λιμάνι για τα επιβατηγά και φορτηγά πλοία, όπως αναγράφεται και στους λιμενοδείκτες ανεγνωρισμένων Υδρογραφικών Υπηρεσιών.-
Μετά τιμής
Σπύρος Ανδριανάτος,
Συντ/χος Πλοίαρχος Ε.Ν.
Αντιπρόεδρος του Δ.Σ.
(Με εντολή του Δ.Σ. λόγω απουσίας του ταξιδεύοντος Προέδρου μας Παν. Δάγλα)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

ΤΟ ΤΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Έχοντας υπόψη τα άρθρα 165 παρ.1&2, αρ.282 παρ.16, και αρ.167-169 του Ν. 3852/2010, το Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων συνεδριάζει το Σάββατο 28 Μαΐου 2011 και ώρα 11 :00 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Σχολικού Κέντρου Παξών προς λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα :
ΘΕΜΑ 1ο: Λήψη απόφασης για το τόπο συνεδρίασης του επόμενου Π.Σ. Π.Ι.Ν.
ΘΕΜΑ 2ο: Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων.
Εισηγητής: Ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενοτήτας Κεφαλονιάς & Ιθάκης κ. Σωτήρης Κουρής.
ΘΕΜΑ 3ο: Τροποποίηση Τεχνικού Προγράμματος Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
Εισηγητές : Οι Αντιπεριφερειάρχες Περιφερειακών Ενοτήτων.
ΘΕΜΑ 4ο: Δασικό - Το Τεκμήριο Κυριότητας ισχύει υπέρ των ιδιωτών στην Επτάνησο.
Εισηγητής : Ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενοτήτας Κεφαλονιάς & Ιθάκης κ. Σωτήρης Κουρής.
ΘΕΜΑ 5ο: 1η Τροποποίηση - Αναμόρφωση του Προϋπολογισμού της Π.Ι.Ν.
( Περιφερειακή Ενότητα Κεφαλληνίας & Ιθάκης)
Εισηγητής:Ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενοτήτας Κεφαλονιάς & Ιθάκης κ. Σωτήρης Κουρής.
ΘΕΜΑ 6ο: Αίτημα ένταξης και χρηματοδότησης από Επιχειρησιακά Προγράμματα 2007-2013.
Εισηγητής:Ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Ζακύνθου κ. Δ. Μυλωνάς.
ΘΕΜΑ 7ο: Καταβολή δόσεων από τους δικαιούχους προς τον Ο.Ε.Κ. για εξόφληση των κατοικιών.
Εισηγητής:Ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Ζακύνθου κ. Δ. Μυλωνάς.
ΘΕΜΑ 8ο: Έκδοση ψηφίσματος σχετικά με την Αναγκαιότητα ίδρυσης φορέα Διαχειρίσεις Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Παξών και την επαναφορά της διαχείρισης των λιμανιών των Παξών.
Εισηγητής:Ο Περιφερειακός Σύμβουλος κος Γ. Κάφυρης.
ΘΕΜΑ 9ο: Έκδοση ψηφίσματος σχετικά με την αναγκαιότητα επαναπροσδιορισμού της σύστασης του Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και την εκπροσώπηση της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στο Σ.Α.Σ, καθώς και την οργάνωση ενός ενιαίου κέντρου λήψης αποφάσεων, με ισχυρή συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με αποκλειστική αρμοδιότητα να οργανώνει, σχεδιάζει, προγραμματίζει, συντονίζει, εποπτεύει και ελέγχει τη διεξαγωγή του συγκοινωνιακού έργου όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς, στο νησιωτικό χώρο.
Εισηγητής:Ο Περιφερειακός Σύμβουλος κος Γ. Κάφυρης.
ΘΕΜΑ 10ο:Αλλαγή δρομολογίων F/B «Κεφαλονιά» και μη διανυκτέρευσή του πλέον στο λιμάνι της Ιθάκης.
Εισηγήτρια:Η Αντιπεριφερειάρχης κα Σαρδελή Σμαραγδούλα.
Ο Πρόεδρος Π.Σ.
Περιφέρειας
Ιονίων Νήσων
Άνθης Χρήστος

---------------------------------------------------------------------------------------------------

ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ – ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΣΤΟ ΝΟΜΟ

ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΛΑΟ

Aπό την Ν.Ε. του ΚΚΕ εστάλη το ακόλουθο δελτίο τύπου:
Η ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα για «μεταφορά δραστηριοτήτων του Νοσοκομείου Αργοστολίου στην Πάτρα και την υποβάθμιση του Νοσοκομείου Ληξουρίου σε Κ.Υ. βάζει σε άμεσο κίνδυνο την υγεία του λαού στο νησί. Αποτελεί στρατηγικό στόχο και είναι ενταγμένη στο γενικότερο σχεδιασμό που χρόνια τώρα έχουν σχεδιαστεί στην ΕΕ αλλά και βρίσκεται καταγεγραμμένη εδώ και χρόνια στο εκλογικό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ και που έχουν τη συναίνεση του ΛΑΟΣ.
Η καπιταλιστική οικονομική κρίση ανάγκασε τους πολιτικούς διαχειριστές του συστήματος να επιταχύνουν την εφαρμογή τους.
Με τα μέτρα που έχουν εξαγγελθεί ή υλοποιούνται προωθούνται νέες περικοπές στην Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη των εργαζομένων και συρρίκνωση –συγχώνευση δημοσίων Νοσοκομείων σε όλη την Ελλάδα όπως προτείνεται και για το Νομό μας.
Τα παραπάνω μέτρα πρέπει να σημάνουν γενικό ξεσηκωμό! .
Οι «σπατάλες» και το «νοικοκύρεμα» στην Υγεία και την Πρόνοια που επικαλείται η κυβέρνηση είναι ο Δούρειος Ίππος προκειμένου να επεκταθούν οι περικοπές των κρατικών και ασφαλιστικών παροχών στους εργαζόμενους.
Μείωσαν φέτος την κρατική χρηματοδότηση κατά 600εκατ., στα δημόσια νοσοκομεία και 168εκατ στην Πρόνοια Αντίθετα η κρατική στήριξη στις τράπεζες έχει φτάσει στο ποσό των 75 δις ευρώ Δηλαδή για την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία των επιχειρήσεων υπάρχουν λεφτά, για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη δεν υπάρχουν!!!
Το κόστος στην υγεία το δημιουργούν τα κέρδη των βιομηχανιών του φάρμακου του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού του υγειονομικού υλικού.
Δεν είναι τυχαίο ότι τα συνολικά κέρδη μόνο των εκατό μεγαλύτερων φαρμακευτικών εταιρειών το 2009 μέσα στην κρίση ήταν 516.000.000,00 ευρώ.
Η κυβέρνηση θέλει να απαλλάξει το κράτος από αυτό το κόστος χωρίς να θίξει τα συμφέροντα των μονοπωλιακών ομίλων. Γι’ αυτό και το μεταφέρει στους εργαζόμενους με τη φορολογία ,τις εισφορές μέσα από τα ασφαλιστικά ταμεία κ.λ.π..
Στην ίδια κατεύθυνση προωθεί τη λειτουργία των δημόσιων νοσοκομείων και ΚΥ δηλαδή να λειτουργούν σαν επιχειρήσεις , στην κατεύθυνση αυτή είναι και η πληρωμή των 5 ευρώ για επίσκεψη σε γιατρό. Το ύψος των κερδών από την πώληση των υπηρεσιών τους και της περιουσίας τους είναι αυτό που καθορίζει τη συγχώνευση- κλείσιμό τους και όχι οι λακές ανάγκες.
Με τη δημιουργία του Εθνικού Οργανισμού Παροχών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) προωθείται η ενιαία ελάχιστη παροχή υπηρεσιών Υγείας στους ασφαλισμένους, προνοιακού επιπέδου και ο εξαναγκασμός τους να πληρώνουν ακόμα μεγαλύτερα ποσά, με ιδιωτική ασφάλιση, με ζεστό χρήμα, ακόμα και με πιστωτικές κάρτες, για ακόμα περισσότερες υπηρεσίες που δεν θα καλύπτουν πλέον τα ασφαλιστικά ταμεία
Υπάρχει λύση, υπάρχει διέξοδος προς όφελος του λαού!
Η Υγεία μπορεί να παρέχεται ως κατοχυρωμένο λαϊκό δικαίωμα, ισότιμα και δωρεάν σε όλους, χωρίς εισφορές και πληρωμές, χωρίς διακρίσεις. Το Φάρμακο είναι κοινωνικό αγαθό και ως τέτοιο πρέπει και μπορεί να παρέχεται σε όλους όσοι το έχουν ανάγκη. Μπορεί να υπάρχει πρόληψη, έγκαιρη διάγνωση των ασθενειών, δραστική μείωση των επαγγελματικών ασθενειών και εργατικών ατυχημάτων. Υπάρχει πλούτος και τα επιστημονικά και τεχνολογικά μέσα που το επιτρέπουν. Το εμπόδιο είναι τα μεγάλα συμφέροντα!
Γι' αυτό χρειάζεται ένα καλά οργανωμένο κίνημα της συμμαχίας της εργατικής τάξης, των μικροεπαγγελματιών, των φτωχών αγροτών, των νέων και των γυναικών από τα λαϊκά στρώματα, που θα παλεύει για την προστασία της υγείας του λαού, για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής .
Γι' αυτό χρειάζεται να δυναμώσουμε την πάλη μας, για αλλαγή των συσχετισμών δύναμης. Γι' αυτό πρέπει να αλλάξουν οι αρνητικοί συσχετισμοί δύναμης. Να χάσουν έδαφος οι δυνάμεις που υποστηρίζουν την εμπορευματοποίηση του συστήματος Υγείας (τα κόμματα του κεφαλαίου ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑ.Ο.Σ). Να χάσουν έδαφος οι δυνάμεις αυτές που προσχηματικά επικαλούνται τους συσχετισμούς για να δικαιολογήσουν το συμβιβασμό τους με κάποια μερεμέτια του σημερινού, βαθύτατα ταξικού συστήματος Υγείας. Τώρα να δώσουμε απάντηση στην κυβέρνηση, στην εργοδοσία, στην τρόικα, να κλιμακώσουμε τους αγώνες. Καλούμε τα σωματεία να συζητήσουν και να πάρουν στα χέρια τους το μεγάλο αυτό πρόβλημα για τη ζωή του λαού.
ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ:
Ενιαίο, Καθολικό, αποκλειστικά Δημόσιο και Δωρεάν σύγχρονο σύστημα Υγείας - Πρόνοιας και Επείγουσας Ιατρικής, πανελλαδικά ανεπτυγμένο σε όλες τις βαθμίδες του, σύγχρονα εξοπλισμένο, με πλήρη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό και τους εργοδότες. Να καταργηθούν οι εισφορές στον κλάδο υγείας για όλους τους εργαζόμενους, συνταξιούχους, μικροεπαγγελματίες και τους φτωχούς αγρότες.
Κατάργηση των 5 ευρώ και κάθε πληρωμής, συμμετοχής για ιατρικές και εργαστηριακές εξετάσεις, φάρμακα και θεραπείες στις δημόσιες μονάδες Υγείας.
Να απαγορευτούν άμεσα οι συμβάσεις ανάμεσα στο δημόσιο τομέα και στα ασφαλιστικά ταμεία με τον ιδιωτικό τομέα. Να κοινωνικοποιηθούν όσες ιδιωτικές μονάδες Υγείας πληρούν τους όρους και προϋποθέσεις για σύγχρονη, ποιοτική λειτουργία τους.
Κανένας άνεργος, ανασφάλιστος ή μετανάστης, χωρίς δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, για τον ίδιο και την οικογένειά του.
Κανένα δημόσιο νοσοκομείο να μην κλείσει, να μη συγχωνευτεί, στο Νομό. Να γίνουν άμεσα προσλήψεις μόνιμου και αποκλειστικής απασχόλησης προσωπικού όλων των κλάδων και ειδικοτήτων.
Κρατικό φορέα έρευνας, παραγωγής και διάθεσης φαρμάκων και προϊόντων βιοϊατρικής τεχνολογίας. Κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας στο Φάρμακο.
Πλήρη εξοπλισμό των δημόσιων υπηρεσιών Υγείας με εξοπλισμό βιοϊατρικής τεχνολογίας».
ΔΗΜΟΣΙΑ – ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου