Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΦΙΛΕ & ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ...
Για τον Φώτη Τσιλιμιδό θα μπορούσα να γράψω δεκάδες σελίδες. Και πάλι δεν θα μου έφταναν. Τούτη όμως την δύσκολη ώρα τα χέρια μου αδυνατούν να τρέξουν στο πληκτρολόγιο. Πως άλλωστε να γίνει αυτό μετά το μεγάλο σοκ από την αναγγελία του θλιβερού γεγονότος; Ο αγαπημένος όλων μας Φώτης Τσιλιμιδός δεν θα είναι πια μαζί μας. Μοιάζει απίστευτο και συνάμα τραγικό. Τον γνώριζα από μικρό παιδί άλλωστε είμαι αδερφικός φίλος με τον αδερφό του. Είναι αλήθεια ότι του είχα ιδιαίτερη αδυναμία. Διότι ήταν ένας πραγματικά αδαμάντινος χαρακτήρας. Πάντα με το χαμόγελο στα χείλη, πάντα καλοσυνάτος, πάντα έτοιμος να εξυπηρετήσει τον συνάνθρωπό του αγόγγυστα και με ενδιαφέρον. Ένα από τα καλύτερα και ικανότερα τέκνα της τοπικής δημοσιογραφίας. Ακέραιος, αρνιόταν να γράψει μία κακή κουβέντα. Οι αθλητικές του γνώσεις αξεπέραστες. Ρεπόρτερ που θα ζήλευαν και οι κορυφαίοι του είδους. Είχα την τιμή για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα να τον έχω συνεργάτη στην εφημερίδα. Η δημοσιογραφική κοινότητα του Νομού θρηνεί.
Φώτη, μπορεί να έφυγες όμως θα είσαι πάντα μαζί μας. Άλλωστε θα υπάρχουν πάντα ζωντανά τα ρεπορτάζ σου για να σε θυμίζουν. Ήσουν πάντα στην πρώτη γραμμή της μάχιμης δημοσιογραφίας. Και είμαι βέβαιος ότι και εκεί που πας θα κάνει το ίδιο. Θέλω επίσης να σου μεταφέρω ότι όλοι εδώ στον “Ανεξάρτητο” διακατέχονται από τα ίδια συναισθήματα με εμένα. Από τον Αρχισυντάκτη και φίλο σου Βασίλη μέχρι την αγαπημένη φίλη σου Στάμω. Δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ. Είναι κρίμα όμως. Όλοι οι καλοί φεύγουν νωρίς...
Ο φίλος και
συνάδελφός σου
Μπ. Παπαδόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου