Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

ΑΠΟΧΩΡΕΙ ο Αγγελος Μοσχονάς από την υποψηφιότητα του Δήμαρχου Κεφαλονιάς
(από kefaloniapress)

Όπως όλοι γνωρίζετε έχω αναγγείλει την υποψηφιότητα μου, για το Δήμο Κεφαλονιάς και έχω ήδη αρχίσει την προεκλογική προσπάθεια.

Όμως ένα απρόβλεπτο γεγονός με αναγκάζει να σταματήσω την προσπάθειά μου αυτή. Ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας με υποχρεώνει να δώσω μια άλλη μάχη. Το οφείλω στην οικογένειά μου και στα παιδιά μου. Οφείλω ακόμα να μην ζητήσω την ψήφο των πολιτών αφού λόγω αυτού του γεγονότος μπορεί να μην μπορώ να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις της όποιας θέσεως θα μου έδιναν με την ψήφο τους.

Ευχαριστώ από βάθους καρδιάς, όλους όσους στήριξαν την προσπάθειά μου.

Ευχαριστώ όλους όσους υπέγραψαν την υποψηφιότητά μου.

Ευχαριστώ τους απλούς πολίτες που μου βίωναν τη συμπαράστασή τους και με ενθάρρυναν σε όλα τα μέρη της Κεφαλονιάς που επισκέφθηκα.

Ευχαριστώ όλους τους φίλους και συνεργάτες μου.

Εύχομαι και πιστεύω ότι η Κεφαλονιά θα βρει το δρόμο που της αξίζει.

Άγγελος Μοσχονά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου