Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Σπύρος
Σαμούρης:
«Ανάξιος για Δήμαρχος ο Τσιλιμιδός»

Άμεση ήταν η αντίδραση του Αντιδημάρχου Σπύρου Σαμούρη στις δηλώσεις του Δημάρχου Αργοστολίου στον ραδιοφωνικό σταθμό ionian galaxy ΣΠΟΡ FM και στην εκπομπή «Radio Secret». Ο κ. Τσιλιμιδός αναφέρθηκε στο κόψιμο των αρμοδιοτήτων του κ. Σαμούρη και στην πολιτική του υπόσταση.

Ο κ. Σαμούρης δήλωσε αποκλειστικά στην εφημερίδα μας: «Αν ο κ. Τσιλιμιδός κατάλαβε 4 μήνες πριν από τις εκλογές ότι δεν επιτελούνταν το Δημόσιο και Δημοτικό συμφέρον από τη θέση του Αντιδημάρχου που κατέχω, τότε αυτός είναι ανάξιος για τη θέση που κατέχει. Δήμαρχος, ο οποίος δεν αντιλαμβάνεται ότι ο Αντιδήμαρχός του δεν κάνει καλά τη δουλειά του φανταστείτε πόσο αντιλαμβάνεται τα προβλήματα της κοινωνίας. Για το αν ασκούσα τα καθήκοντα μου σωστά αυτό φάνηκε από την αγάπη και την εμπιστοσύνη του κόσμου στις εκλογές. Πήρα περισσότερους σταυρούς από ότι πήρε ο κ. Τσιλιμιδός από όταν ήταν αυτός αντιδήμαρχος στο Δήμο Αργοστολίου. Θα πρέπει να ενημερώσω ότι και επί 4ετιάς του πάλι ήμουν πρώτος Δημοτικός Σύμβουλος. Άρα, ο κόσμος κρίνει, βλέπει και συγκρίνει.

Ο μόνος που δεν το έχει καταλάβει είναι ο κ. Τσιλιμιδός. Μου έκοψε τις αρμοδιότητες προφορικά, ενώ θα έπρεπε να έχει γίνει εγγράφως, όπως όταν μας τις παραχώρησε. Όσο για το πολιτικό μου βάρος των 1.500 ευρώ που μου καταλόγισε ο κ. Τσιλιμιδός, γνωρίζει πολύ καλά από αυτά τα χρήματα πόσα πάνε στις βενζίνες μου και τα τηλέφωνά μου για να εκτελέσω τα καθήκοντά μου. Εγώ αντιλαμβάνομαι το θεσμικό μου ρόλο αποκλειστικά αφοσιωμένος στα καθήκοντα μου, αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος να ασχοληθώ με τη δουλειά μου. Όλοι ξέρουν πως είμαι ελεύθερος επαγγελματίας. Δεν παίρνω δύο μισθούς όπως ο κ. Τσιλιμιδός. Τέλος ο κ. Τσιλιμιδός πρέπει να καταλάβει πως δεν είναι ο Καίσαρας της Ρώμης για να αποφασίζει μόνος του, αλλά προφανώς θεωρεί τους συνεργάτες του είλωτες. Αυτός θα πρέπει να έχει το πολιτικό ανάστημα να παραδέχεται τα λάθη του. Οι πράξεις του είναι ντροπή της πολιτικής και όχι αυτά που μου καταλογίζει, δεν είχε στόχο μόνο εμένα, αλλά και το συνδυασμό».

Επιμέλεια Γιώτα Σιούτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου