Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011


Eπίθεση Nο 2 του προέδρου της N.E. ΛAOΣ Γερ. Διαμαντάτου κατά του Γνήσιου!

Tης Mαρτίνας Γκομεζ
Νέα επίθεση (σε συνέχεια της χθεσινής) εξαπέλυσε χθες ο πρόεδρος της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΛΑOΣ κ. Γεράσιμος Διαμαντάτος κατά του δήμαρχου Κεφαλονιάς κ. Αλέξανδρου Παρίση.

Κατά διάρκεια της νέας συνέντευξης, ο κ. Διαμαντάτος, κατηγόρησε εκ νέου τον κ. Παρίση, χαρακτηρίζοντάς τον και πάλι «μέγα αναξιόπιστο» και καταλογίζοντάς του τα εξής:

  • Ενώ ο κ. Παρίσης ζητούσε την στήριξη του ΛΑOΣ για τις εκλογές, την ίδια στιγμή θεωρούσε τον κ. Διαμαντάτο «ξένο στοιχείο» και δεν του έδινε την δυνατότητα να κατεβάσει άτομα από τον συνδυασμό του, αντίθετα, όπως είπε, με Μιχαλάτο και Κοτσιλίνη που έδιναν αυτή την δυνατότητα.
  • Επεδίωκε επανειλημμένως και με ασταμάτητα τηλεφωνήματα στον κ. Διαμαντάτο, να εξασφαλίσει συνάντηση με τον πρόεδρο του ΛΑOΣ κ. Γιώργο Καρατζαφέρη, με σκοπό να φωτογραφηθεί μαζί του.
  • Προεκλογικά, δήλωσε ψευδώς στον κ. Διαμαντάτο ότι ο ΛΑOΣ πρέπει να στηρίξει το συνδυασμό του κ. Παρίση, διότι ο Συνδυασμός του κ. Μιχαλάτου, θα έμπαινε στον Συνδυασμό του Παρίση.
  • Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του βουλευτή του ΛΑOΣ κ. Αδωνη Γεωργιάδη με τον κ. Παρίση, ο δεύτερος διαβεβαίωσε τον κ. Γεωργιάδη ότι ο κ. Διαμαντάτος έχει τοποθετηθεί σε επιτροπή στην Δημοτική Αρχή Κεφαλονιάς, κάτι το οποίο, κατά τον κ. Διαμαντάτο, ούτε συζητήθηκε, ούτε προτάθηκε έστω από τον κ. δήμαρχο.
  • Τονίζοντας το χαρακτηρισμό «αναξιόπιστος», ο κ. Διαμαντάτος ανέφερε ένα περιστατικό που έλαβε χώρα προεκλογικά. O ΛΑOΣ είχε σκοπό να «κατεβάσει» την κ. Εφη Καλέτζου από το Ληξούρι ως υποψήφια. «Στις 2 τη νύχτα, είπε ο κ. Διαμαντάτος, ο κ. Παρίσης με παίρνει τηλέφωνο στο σπίτι μου, με ξυπνάει και μου λέει “Μάκη μου, πές μου ποιόν θα κατεβάσετε στον Ληξούρι”, του είπα ότι ξέρω αλλά δεν μπορώ να το πω γιατί είναι κρυφό ακόμη, και, παρακαλώντας με, μου λέει “Μάκη μου, αδερφέ μου, στο λόγο μου δεν θα το πω πουθενά” και του είπα. Την άλλη μέρα πιάνουν τη κυρία αυτή και της λέγανε γιατί κατεβαίνεις με τον λαος».
  • Σε γεύμα του κ. Αλέξανδρου Παρίση με τον κ. Γεράσιμο Διαμαντάτο, μετά από πρωτοβουλία του κ. Παρίση, του ζητάει να μεταβεί στην Αθήνα για να αναλάβει τους ετεροδημότες. O κ. Διαμαντάτος δέχεται και μετά την άφιξή του στο Αθήνα και στο Γραφείο του Συνδυασμού του κ. Παρίση, ο κ. Βαγιωνίτης του δηλώνει ότι μπορεί να αναλάβει εκείνος (ο κ. Bαγιωνίτης) και δεν χρειάζεται να μείνει. Tονίζοντας ότι το γεγονός αυτό έγινε με απώτερο σκοπό την απομάκρυνσή του από την Κεφαλονιά. «Ηθελε να με βγάλει από την Κεφαλονιά για να μην “σπέρνω”, και δεν του άρεσε αυτό, γιατί “έσπερνα” και πάντα θα “σπέρνω”».

Και πρόσθεσε: «Εμένα ο Παρίσης μου χρωστάει, μου χρωστάει τη μία και μοναδική μου ψήφο, την προσωπική μου ψήφο».

O πρόεδρος της Ν.Ε. του ΛΑOΣ, κατά την τοποθέτησή του στη χθεσινή συνέντευξη, αναφέρθηκε και στο δημοσίευμα του Kefaloniapress, το οποίο έκανε λόγο για «άδειασμα» του κ. Διαμαντάτου από τον πρέσβη επί τιμή και αντιπρόεδρο του ΛΑOΣ κ. Γεώργιο Γεωργίου. O κ. Διαμαντάτος είπε επ’ αυτού: «Εχω να δηλώσω ότι ορθά έπραξε ο κ. πρέσβης και με διέκοψε, δρώντας έτσι για να εκτονώσει την χθεσινή ένταση και με σκοπό η επίσκεψή του, ο ίδιος καθώς και το κόμμα μου, να μην συνδεθούν με τοπικές διαφωνίες».

Για την συμμετοχή του στις εκλογές και το ποσοστό των ψήφων που έλαβε, ο κ. Διαμαντάτος δήλωσε:

«Ηξερα πριν από τις εκλογές ότι τις έχω χάσει, αφού γυρνάγανε και λέγανε “τον Διαμαντάτο θα ψηφίσεις; O Διαμαντάτος είναι ξένο σώμα”. Δεν με ενδιαφέρει ο σταυρός στον Διαμαντάτο, ο στόχος ο δικός μας ήταν να κερδίσει ο Παρίσης τις εκλογές και τις κέρδισε».

Σε ερώτηση του «Η» για το αν θα δεχόταν, σε περίπτωση που του γινόταν πρόταση, από τον δήμαρχος Κεφαλονιάς, τώρα να αναλάβει ένα νευραλγικό πόστο, ο κ. Διαμαντάτος απάντησε:

«Oχι! Δεν απαίτησα θεσμική θέση, ούτε θέση για εμένα προσωπικά, ούτε νευραλγικό πόστο στο Δήμο, αυτό που θέλαμε ήταν να συναντηθούμε με τον κ. Παρίση και να πούμε 5-10 άτομα του ΛΑOΣ να μπούνε σε επιτροπές, αυτό, για να υπάρχει και διαφάνεια».

Σε ερώτηση του «Η» για το πως είναι τώρα οι μεταξύ τους σχέσεις, ο κ. Διαμαντάτος είπε:

«O κ. Παρίσης από τότε που ανέλαβε το πόστο του, πόσο είναι, δύο μήνες περίπου; Δεν έχει έρθει σε επαφή μαζί μου, καθόλου, ούτε και χθες που είχε έρθει ο κ. Πρέσβης και ως δήμαρχος θα έπρεπε να ήταν εκεί, που όλοι οι άλλοι δήμαρχοι άλλων περιοχών ήταν, εκείνος δεν ήρθε».

Σε ερώτηση για το άλυτο πλέον πρόβλημα της Λάσσης ο κ. Διαμαντάτος είπε: «Ισως δεν το ξέρετε, αλλά είναι τρία συγκεκριμένα άτομα που στέκουν εμπόδιο στο να λυθεί το πρόβλημα της Λάσσης, τρία άτομα μπλοκάρουν το θέμα της Λάσσης, και τώρα έχω συλλέξει χαρτιά, μου λείπει ένα, αλλά θα το βρω και αυτό και στη συνέχεια αυτά τα χαρτιά θα σταλούν με τη μορφή ερώτησης στη Βουλή, γιατί εμείς έτσι τα λύνουμε τα θέματα, μέσω της Βουλής».

Στη συνέχεια ο κ. πρόεδρος ερωτήθηκε ποιόν θεωρεί αξιόλογο άτομο στο Δήμο και δήλωσε ότι μεταξύ ολίγων άξιων ατόμων είναι και ο Διονύσης Λυκούδης, λέγοντας:

«Είναι ο μόνος επαγγελματίας που έχει κάνει σωστή δουλειά με το Costa Costa, τοποθετόντας τουαλέτες στην παραλία. Ερχονται τουρίστες από το εξωτερικό και για να πάνε να κάνουν την ανάγκη τους, είναι αναγκασμένοι να χτυπάνε την πόρτα του κάθε μαγαζάτορα και να ρωτάνε “μπορώ να χρησιμοποιήσω την τουαλέτα σας”, αν είναι δυνατόν. Το Costa Costa είναι το μόνο που μπορεί να συναγωνιστεί οργανωμένες παραλίες του εξωτερικού, έτσι κανονικά θα έπρεπε να λειτουργούν οι υπόλοιπες, εκεί που νοικιάζουν τους τις ομπρέλες θα έπρεπε να υπάρχουν και τουαλέτες χημικές, έστω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου