Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

ΙΔΟΥ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ Π.Δ. ΓΙΑ “ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΝΥΧΤΕΡΙΔΩΝ”

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΒΑΖΕΙ “ΠΩΛΗΤΗΡΙΟ”
ΣΤΟ ΜΥΡΤΟ!

Από τις αρχές του 2010 η κυβέρνηση έχει βάλει στο μάτι τα πιο αξιόλογα και όμορφα μέρη της χώρας προκειμένου να τα βγάλει στο σφυρί. Εντελώς «συμπτωματικά» μάλιστα, ο φορέας που ανέλαβε να κάνει τη πρώτη αποτίμηση των ακινήτων – φιλέτων που θα «αξιοποιήσει» η κυβέρνηση ήταν το ΙΣΤΑΜΕ «Ανδρέας Παπανδρέου». Υπεύθυνος για αυτή την αποτίμηση ήταν ….ο Αναπληρωτής επιστημονικός Διευθυντής του ΙΣΤΑΜΕ και παράλληλα Προϊστάμενος της Επιχειρηματικής Ανάπτυξης στην Κτηματική Εταιρεία Δημοσίου (ΚΕΔ). Το ΙΣΤΑΜΕ λοιπόν εκπόνησε μελέτη που παρέδωσε το Νοέμβριο του 2010 στην Κυβέρνηση και μέσα στη μελέτη σε μια υποσημείωση συνάγεται ότι η ΚΕΔ ετοίμαζε τα στοιχεία της από την αρχή του 2010, καθώς 10/2/2010 πρωτοκολλήθηκε ο υπολογισμός της αξίας των ακινήτων.
Στη μελέτη που παρέδωσε, το ΙΣΤΑΜΕ, η Παραλία του Μύρτου και 9.500 στέμματα είναι στα φιλέτα για άμεση «αξιοποίηση» (όρος που αμφισβητείται καθώς η Τρόικα κάνει λόγο για εκποίηση αφού αυτή είναι η ερμηνεία του όρου “divest”.)
Στον Πίνακα που ακολουθεί ο Μύρτος έχει περίοπτη θέση και μάλιστα προβλέπεται και η δημιουργία Αναψυκτηρίου….
Το θέμα είναι ότι ο Μύρτος θα ήταν σήμερα στα χέρια των Κεφαλλονιτών αν δεν … «φρόντιζε» ο κ. Κοτσιλίνης να “τον σπρώξει” στα χέρια του κεντρικού κράτους για να προστατευθούν δήθεν ….οι νυχτερίδες. Διότι η σπουδή του να οδηγήσει στην έκδοση Προεδρικού Διατάγματος που θέτει πλέον την περιοχή στην «προστασία» του ελληνικού κράτους με την πολύ συγκινητική ομολογουμένως τεκμηρίωση περί «Παράκτιων και υποθαλάσσιων σπηλιών αναπαραγωγής μεσογειακής φώκιας και σπηλιών νυχτερίδων», μας κοστίζει οποιοδήποτε έλεγχο από τη δημοτική αρχή. Δεν θα εξετάσουμε το ερώτημα εάν ο κ. Κοτσιλίνης ήξερε τι έκανε τότε ή απλώς ….κάποιοι άλλοι ήξεραν τι έκαναν και τον είχαν “σαν …λαγό”.
Η ουσία είναι ότι ούτε οι φώκιες ούτε οι νυχτερίδες θα προστατευθούν μόλις μπει ο νέος…. ιδιοκτήτης επενδυτής στον Μύρτο. Όποιος και αν είναι (με τις ευλογίες τις κυβέρνησης και του Υπουργού Επικρατείας κ.α Παμπούκη) θα έρθει για να αυγατίσει την «επένδυσή του» και δεν θα του κουνηθεί και κανείς.
Σημειώνεται ότι ενώ για κάποιες περιοχές προβλέπεται συνεργασία με τον Δήμο, για το Μύρτο… ο Δήμος Κεφαλλονιας είναι αμελητέα οντότητα και δεν θα έχει λόγο. Να επισημάνουμε ότι κατά τον πρόσφατο στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου (συγκρότηση ΝΠΔΔ και Επιχειρήσεων και κατανομή αντικειμένων, το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε την άσκηση της εμπορικής αξιοποίησης του Μύρτου από το Δήμο….και όχι από ιδιώτες!

Άλλωστε όπως αναφέρει η μέλετη με κυνικότητα για «την ανάπτυξη μέσω συνεκμετάλλευσης με τους Ο.Τ.Α. ή και άλλους φορείς του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου Τομέα.: Ωστόσο, αυτή η μέθοδος αξιοποίησης ενέχει ιδιαίτερους κινδύνους που αφορούν κυρίως τη ματαίωση ή προσαρμογή των σχεδίων αξιοποίησης λόγω αλλαγών στην Αυτοδιοικητική Αρχή. Επιπλέον, υπάρχει ο κίνδυνος τα όποια σχέδια αξιοποίησης να εγκλωβιστούν σε πολιτικές έριδες και ένα καθαρά οικονομοτεχνικό έργο να μετατραπεί σε εργαλείο άσκησης πολιτικής.»
(Όπως καταλαβαίνετε οι ΟΤΑ δεν είναι κατά την κυβέρνηση αξιόπιστοι συνεργάτες και συνομιλητές!)
Πίνακας Β. Διεύθυνση Διαχείρισης, Εκμετάλλευσης και Αξιοποίησης Ακινήτων.
Τοποθεσία Ακινήτου
Εμβαδόν (τ.μ.)
Σημερινή κατάσταση / Ενδεικτικός τρόπος αξιοποίησης

1. Δήμος Ελευθερών Ν. Καβάλας 44.592 Παραλία Αμμοθηνών Ηρακλείτσας. Εγκαταστάσεις Αναψυχής (καντίνες). Συμμετοχή στα έσοδα.
2. Δήμος Κερκυραίων Ν. Κέρκυρας Λαϊκή Αγορά πόλης Κέρκυρας. Νέες εγκαταστάσεις. Συμμετοχή στα έσοδα.
3. Δήμος Αρταίων Ν. Άρτας 816.600 70.800 Παρόχθια έκταση ποταμού Αράχθου, πόλης Άρτας. Πάρκο εγκαταστάσεις αναψυχής κ.α. Αξιοποίηση
4. Δήμος Θεσσαλονίκης Ν. Θεσσαλονίκης 1.000.000 1.500 2.500 Νέα παραλία πόλης Θεσσαλονίκης. Πάρκο, εγκαταστάσεις αναψυχής Κατασκευή αναψυκτηρίου Κατασκευή εστιατορίου
5. «Γέφυρες Ανάπτυξης» Κοινοπραξία φορέων Τοπική Αυτοδιοίκηση Δ..Αντιρρίου – Ν.Α. Αιτωλ/νίας – Γ.Π. Δυτικής Ελλάδας. Ν. Αιτωλ/νιας. 270.000 Πρώην εργοταξιακός χώρος γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου. Αξιοποίηση μέσω εξεύρεσης επενδυτή μακροχρόνιας μίσθωσης με συμμετοχή των φορέων.
6. Γούρνες Κρήτης Ν. Ηρακλείου 738.000 450.000 Πρώην Αμερικάνικη Βάση Γουρνών Αξιοποίηση μέσω εξεύρεσης επενδυτή μακροχρόνιας μίσθωσης με συμμετοχή των φορέων.
7. Δήμος Μηχανιώνας Ν. Θεσσαλονίκης 328.250 Πρώην οχυρό ΓΕΝ. Αξιοποίηση μέσω α) ανέγερσης σε έκταση του διεθνούς πανεπιστημίου Ελλάδος, δημιουργίας Πάρκου κ.α. χρήσεων β) Πολεοδόμησης και ανάπτυξης.
8. Δήμος Γλυφάδας Ν. Αττικής 176.161 1.500 Παραλία Γλυφάδας. Ανάπλαση της έκτασης και αξιοποίηση μέσω κατασκευής πέντε (5) Αναψυκτηρίων/ Εστιατορίων. 5 x 300 m2
9. Δήμος Πυλαρέων Ν. Κεφαλληνίας 9.500 90 Παραλία Μύρτου, τακτοποίηση και ανάδειξη του χώρου. Κατασκευή αναψυκτηρίου
10. Δήμος Κύμης Ν. Εύβοιας 11.000 Παραλιακή έκταση. Ανάδειξη και αξιοποίηση της έκτασης και συνεργασία με δήμο. Συμμετοχή στα έσοδα.
Στον Πίνακα του ΙΣΤΑΜΕ ακολουθούν άλλες δύο σελίδες με ακίνητα – φιλέτα από όλη τη χώρα.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ
Αναφορές στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο Κεφαλονιάς, σχετικά δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο και διαδώσεις «έγκυρων κύκλων» επιχειρούν να δημιουργήσουν στρεβλή εικόνα για δραστηριότητες του πρώην Δήμου Αργοστολίου.
Δεν γνωρίζω αν τα λεχθέντα η γραφόμενα προέρχονται από άγνοια πλημμελή ενημέρωση η πολιτική σκοπιμότητα, όπως όμως και να έχει παραποιούν βάναυσα την πραγματικότητα την οποία οφείλω να αποκαταστήσω.
1.Οι συμβασιούχοι της ΔΕΥΑ δεν υπήρξαν ουδέποτε όμηροι και αντικείμενο πολιτικής εκμετάλλευσης, το αντίθετο μάλιστα.
Από τον 2008 προκηρύχτηκαν οι θέσεις τους μέσω ΑΣΕΠ, την αδιάβλητη θεσμοθετημένη διαδικασία της πολιτείας για την μόνιμη πλήρωση των.
Το αποτέλεσμα της επιλογής ανακοινώθηκε τον Μάιο 2010 από τον ΑΣΕΠ χωρίς ευθύνη δική μας και παρά τις συνεχείς μας οχλήσεις.
Υπήρξαν εν συνεχεία ενστάσεις που τελεσιδίκησαν τον Αύγουστο 2010, όμως ο διορισμός όσων επέτυχαν έχει μπλοκάρει από τις συμφωνίες του Μνημονίου και των σχετικών νόμων που ψηφίσθηκαν ως απόρροια αυτού.
Είναι ευνόητο ότι η προκήρυξη των θέσεων έγινε για να μην υπάρχουν συμβασιούχοι με το καθεστώς των ανανεωνόμενων συμβάσεων όπως άλλωστε πράξαμε και για κάθε εργασιακή θέση του Δήμου μας.
Άρα όσοι ψελλίζουν τα περί ομηρείας αν δεν μας μπερδεύουν με άλλο Δήμο το κάνουν από ευτελείς μικροπολιτικούς λόγους.
2. Στοχοποποιήθηκε επίσης ο ΚΟΙΣΠΕ ΡΟΤΑ (κοινωνικός συνεταιρισμός περιορισμένης ευθύνης) που έχει ως δραστηριότητες το καφενείο της Καμπάνας, το φυτώριο της Γεωργικής Σχολής και την οινοθήκη Βινάριες και αποτελεί τμήμα της πλούσιας κοινωνικής δράσης του πρώην Δήμου Αργοστολίου.
Απασχολούνται σε αυτές τις δράσεις συμπολίτες με ειδικά προβλήματα και μάλιστα οι περισσότεροι μη δημότες του πρώην Δήμου μας αλλά από τις άλλες περιοχές του νησιού μας.
Η δημοτική στοργή έδωσε την δυνατότητα σε μια ειδική κατηγορία ανθρώπων να έχουν απασχόληση , κατάρτιση, κοινωνική ένταξη και μικρές απολαβές.
Καταφέραμε το οικογενειακό και προσωπικό αδιέξοδο 18 ανθρώπων να το αμβλύνουμε προσφέροντας δημιουργικές διεξόδους όπως οφείλει κάθε κοινωνία συνοχής και αλληλεγγύης.
Είναι πασίγνωστο ότι οι κοινωνικές δράσεις παντού στο κόσμο δεν είναι όχι κερδοφόρες ούτε καν ανταποδοτικές αλλά επιδοτούνται.
Οι δράσεις αυτές χρηματοδοτήθηκαν από προγράμματα για αυτό το σκοπό για 33 μήνες καλύπτοντας μέρος των λειτουργικών δαπανών και έκλεισε η 48μηνη θητεία μας έχοντας συγκεντρωθεί οφειλή περί τις 80.000€ αν συμψηφίσουμε και τον επιστρεπτέο ΦΠΑ.
Επειδή λέχθηκαν από στελέχη της δημοτικής αρχής και γράφτηκαν για σπατάλες κακοδιαχειρίσεις υπέρογκη οφειλή … χρυσοκάνθαρους και golden boys!!! , εάν δεν πρόκειται για υπερβάλλοντα ρητορικό παρορμητισμό που πρέπει να επανορθωθεί, τότε πρόκειται για επίδειξη πολιτικού αμοραλισμού αν ληφθεί υπόψη ότι από πολλούς σημερινούς επικριτές είναι ψηφισμένοι προϋπολογισμοί των δράσεων αυτών.
Όπως και να έχει προκαλώ να γίνει άμεσα έλεγχος από ορκωτούς λογιστές και να δοθούν τα στοιχεία αναλυτικά στην δημοσιότητα καθώς και η έκθεση των ελεγκτών του χρηματοδοτικού προγράμματος γιατί είναι απαράδεκτο να σκιάζονται θεσμικά πρόσωπα η εργαζόμενοι στο βωμό πολιτικών σκοπιμοτήτων και να χλευάζεται η κοινωνική αρωγή.
3. Δημοσιεύονται διάφορα στοιχεία για το χρέος των πρώην Δήμων του νησιού μας.
Η ορθή αποτίμηση της οικονομικής τους κατάστασης δεν γίνεται με το πόσα χρωστά ο οιοσδήποτε πρώην ΟΤΑ αφού άλλο είναι το πληθυσμιακό μέγεθος του καθενός, αλλά ποιο είναι το χρέος του σε σχέση με τα ετήσια έσοδα του.
Άλλο είναι να χρωστά κάποιος 2 εκατ. € και να έχει ετήσια έσοδα 1 εκατ. € και άλλο να χρωστά 4 εκατ. € και να έχει έσοδα 7 εκατ. €.
Έτσι λοιπόν παράλληλα με το χρέος θα πρέπει να υπάρξει και δημοσιοποίηση των ετησίων εσόδων του κάθε Δήμου ώστε να υπάρχει ασφαλής εξαγωγή συμπερασμάτων, μέθοδο που και ο «Καλλικράτης» επιβάλλει για την εκτίμηση της οικονομικής κατάστασης.
Για τον πρώην Δήμο Αργοστολίου για να υπάρχει η σύγκριση με το αποδιδόμενο χρέος των 7.000.000€, το ύψος των εσόδων υπερέβησαν τα 10.000.000€ για το 2010 παρά την μειωμένη κρατική επιχορήγηση, δηλαδή το χρέος του είναι μικρότερο του 70% των ετησίων εσόδων του και βρίσκεται εντός των πλαισίων που θεωρεί ως υγιείς δημοτικές ενότητες ο Καλλικράτης.
Επίσης της συζήτησης δεν πρέπει να διαφεύγει και η διαχρονικά αρνητική πολιτική των κυβερνήσεων προς την τοπική αυτοδιοίκηση με δισεκατομμύρια παρακρατηθέντες πόρους από το κράτος, αναγνωρισθέντες και μη, που έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο στην δημιουργία ελλειμμάτων, γεγονός που αποτελούσε και αιτία μόνιμης πολιτικής τριβής του συνόλου της αυτοδιοίκησης πανελληνίως με την εκάστοτε κυβέρνηση.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΛΙΜΙΔΟΣ
Τ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ
------------------------------------------------------------------------------------------------

ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΗ-ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΥΡΟΒΟΛΩΝ ΟΠΛΩΝ

Γράφει ο Μπ. Παπαδόπουλος

Στο στάδιο της τροποποίησης του Νόμου περί κατοχής πυροβόλων όπλων βρίσκονται τα αρμόδια υπουργεία Προστασίας του Πολίτη και Δικαιοσύνης-Διαφάνειας και Ανθρώπινων Δικαιωμάτων.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες μας η επιτροπή κατάρτισης του Νέου Νομοσχεδίου η οποία αποτελείται από τους πιο αξιόλογους νομικούς της χώρας μας προσανατολίζεται στο χαρακτηρισμό του αδικήματος της κατοχής-μεταφοράς πυροβόλου όπλου, χωρίς την απαιτούμενη από τον Νόμο άδεια, σε κακούργημα.
Η σύγχρονη εγκληματικότητα επιβάλει στην Πολιτεία μας την επίδειξη στάσης αποτελεσματικής άμυνας, για να ζήσουν και τα παιδιά μας το όνειρο που στις μέρες τους κινδυνεύει να γίνει εφιάλτης. Η αυταπάρνηση και ο ηρωισμός που επέδειξαν οι δυο νέοι αστυνομικοί πριν από λίγες ημέρες στην περιοχή του Αγίου Ιωάννη Ρέντη Αττικής, στην προσπάθειά τους να συλλάβουν ομάδα αδίστακτων ληστών-δολοφόνων μας συγκλονίζει όλους, κάνει κοινή συνείδηση το μέγεθος του κινδύνου που απειλεί την κοινωνία μας και δοκιμάζει τα αντανακλαστικά της Πολιτείας μας.
Είναι πλέον αδήριτη ανάγκη η κοινωνία μας να απομονώνει εμπράκτως όσους επενδύουν στην ανομία. Όπου και αν βρίσκονται. Μόλις χθες η αστυνομία του νησιού μας κατάσχεσε και άλλο πυροβόλο όπλο το έβδομο κατά σειρά το τρέχον έτος. Ποιοι και γιατί άραγε έχουν στην κατοχή τους στο νησί μας πυροβόλα όπλα; Πιστεύουμε ότι θα ήταν σωστότερο να τα παραδώσουν το συντομότερο δυνατό.
Η αστυνομία του νησιού μας έχει αποδείξει σε όλους την ικανότητά της και ο κίνδυνος να βρεθούν αντιμέτωποι με κακουργηματικού χαρακτήρα αδικήματα είναι πλέον ορατός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου