Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Μάκης Αλυσανδράτος: Νιώθω δικαιωμένος για Κοτσιλίνη. Στηρίζω Παρίση.

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι, Κεφαλονίτισσες και Κεφαλονίτες,

Βρισκόμαστε λίγες μέρες πριν από τις Δημοτικές & Περιφερειακές Εκλογές που σε μεγάλο βαθμό θα κρίνουν και θα σηματοδοτήσουν το μέλλον των νησιών μας σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που όλοι βιώνουμε.
Είχα δηλώσει πριν από 4-5 μήνες ότι με την ευκαιρία της αποχώρησης από την υπηρεσία μου λόγω συνταξιοδότησης, θα είχα ενεργό συμμετοχή στα πολιτικά δρώμενα του τόπου μας. Όμως ο νομοθέτης είχε διαφορετική άποψη καθόσον με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο είχα κώλυμα συμμετοχής στο Δημοτικό ψηφοδέλτιο. Θεωρώ πως είναι άδικος ο νόμος αφού σαν Δ/ντής Β/Θμιας Εκπαίδευσης ασκούσα Διοίκηση σε έναν ευαίσθητο και δύσκολο χώρο με προβλήματα χωρίς να έχω τη δυνατότητα πολιτικής επιρροής ούτε τότε, ούτε πολύ περισσότερο τώρα που είμαι εκτός υπηρεσίας.
Ενεργό συμμετοχή, λοιπόν, δεν έχω, όμως στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις για Δήμαρχο Κεφαλονιάς τον Αλέκο Παρίση. Είναι ένας ικανός, δραστήριος, με ισορροπημένο και δυναμικό χαρακτήρα άνθρωπος που μπροστά στο συμφέρον του τόπου και το δίκαιο των συμπολιτών του δεν υπολογίζει ούτε κόμματα, ούτε παρέες, ούτε οτιδήποτε άλλο. Η στήριξη μου έχει να κάνει με τα παραπάνω χαρακτηριστικά και όχι με τη γνωριμία που έχω και τη φιλία που μου χαρίζει για πολλά χρόνια.
Από την άλλη μεριά πιστεύω πως βασικός αντίπαλος του είναι ο υποψήφιος που στηρίζεται από το ΠΑΣΟΚ, κ.Μάρκος Κοτσιλίνης που για τον αλαζονικό και αυταρχικό χαρακτήρα και τον τρόπο πολιτικής δράσης του οποίου έχω κατ’ επανάληψη αναφερθεί στο παρελθόν. Όμως οι αναφορές μου αυτές δεν είχαν, όπως είχε αποδειχθεί, μεγάλη απήχηση διότι θεωρείτο ότι προερχόντουσαν από έναν παραπονούμενο πολιτικό του αντίπαλο που είχε κατ’ επανάληψη ηττηθεί. Εξάλλου ήταν Δήμαρχος στη μικρή Πύλαρο και οι πολιτικοί αυτοί κυματισμοί δεν έφταναν, δεν επηρέαζαν ή δεν ενοχλούσαν τα μεγάλα κέντρα των πολιτικών αποφάσεων σε επίπεδο Νομού. Τώρα όμως που ο κ.Κοτσιλίνης θέλησε να ανοίξει τα φτερά του διαβάζω διάφορα δημοσιεύματα και ανακοινώσεις, επώνυμα και ανώνυμα, αναφερόμενα σε αυτά που εγώ είχα προ πολλού επισημάνει. Δεν χαίρομαι διότι έστω και τώρα δικαιώνομαι, χαίρομαι όμως διότι επιτέλους αναδεικνύεται και αποτυπώνεται η πραγματικότητα. Βεβαίως ο κ.Κοτσιλίνης έχει ένα δύσκολο, δύστροπο και αυταρχικό χαρακτήρα που μόνο όσοι από κοντά τον έχουν ζήσει γνωρίζουν. Θεωρεί τους πολιτικούς του αντιπάλους γενικά αντιπάλους και πάνω απ’ όλα βάζει τους δικούς του (ψηφοφόρους) και τις παρέες που τον στηρίζουν. Το κόμμα για τον κ.Κοτσιλίνη είναι το όχημα προς την εξουσία και τα λόγια του απέχουν παρασάγγας από τις πράξεις του. Στη Πύλαρο ανέδειξε μετριότητες και ανθρώπους που είναι ακατάλληλοι να υπηρετούν τα κοινά. Λέτε αυτό να έγινε τυχαία στη Πύλαρο και στην ενωμένη Κεφαλονιά να είναι διαφορετικός; Δε νομίζω..
Το χειρότερο όμως είναι, αυτό που ακούγεται πως είναι αποτελεσματικός και στη Πύλαρο έκανε έργο. Τίποτε αναληθέστερον αυτού δεν υπάρχει. Το έργο του κ.Κοτσιλίνη στη Πύλαρο για 12 χρόνια θητείας είναι ασήμαντο. Έκανε κυρίως προσωπικές εξυπηρετήσεις και δαπάνησε πολλά λεφτά σε έργα βιτρίνας και αμφιβόλου χρησιμότητας. ΚΑΝΕΝΑ από τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα της Πυλάρου όχι μόνο δεν ολοκλήρωσε αλλά ούτε ξεκίνησε, ούτε έχει δρομολογήσει (Περιφερειακός Αγ. Ευφημίας, Επέκταση-Αναθεώρηση Ρυμοτομικού Σχεδίου Αγ. Ευφημίας, Βιολογικός-Αποχέτευση Αγ. Ευφημίας, Ρύπανση Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, κ.τ.λ.). Το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο που έγινε στη Πύλαρο στα 16 χρόνια του Δήμου είναι έργο της δικής μου πρώτης τετραετίας και αυτό είναι η επέκταση του Λιμανιού και του Λιμενοβραχίονα της Αγ. Ευφημίας. Σα να μην έφταναν όλα αυτά, το Μύρτο θα τον βλέπουμε, λέει τώρα, από μακριά ή από ψηλά αφού απαγορεύθηκε στα αυτοκίνητα να τον προσεγγίζουν.
Ο κ.Κοτσιλίνης είχε καταφέρει μέχρι πρότινος να θεωρείται πετυχημένος Δήμαρχος Πυλάρου διότι τα τελευταία 4 τουλάχιστον χρόνια δεν είχε καθόλου δημοσιοποιούμενο αντιπολιτευτικό λόγο. Είχε όλο το τοπίο στο κέντρο του νησιού δικό του. Σε φιέστες, πολιτιστικές εκδηλώσεις, εγκαίνια, τραπεζώματα και ασήμαντες πρωτοβουλίες καλούσε πάντα τα μέσα ενημέρωσης που πρόβαλαν, διαφήμιζαν και μεγιστοποιούσαν, με το αζημίωτο τις περισσότερες φορές, το μικρό έργο που τελικά η ιστορία θα καταγράψει σαν 12ετή προσφορά του στη Πύλαρο. Το κανάλι του Ληξουρίου έπαιζε και ξαναέπαιζε τους χορούς, τα εγκαίνια και τις φιέστες του Μάρκου. Με αυτά και με τα άλλα τελικά και ο οικονομικά ανθηρός Δήμος της Πυλάρου κατάντησε χρεωστικός.
Φίλοι μου, θα θυμάστε ίσως πριν από 4-5 μήνες που δημόσια σας ενημέρωσα πως αν και υπήρξα πρώτος Δήμαρχος Πυλαρέων, ο κ.Κοτσιλίνης δεν ανέφερε στην ιστοσελίδα του Δήμου Πυλαρέων επιλεκτικά μόνο εμένα. Αυτό δεν δείχνει τίποτε; Αν και προκλήθηκε δημοσιογραφικά για αυτό τελικά δεν απάντησε. Τι να πει άλλωστε;
Ακούστε τώρα και το τελευταίο για να έχετε μια ακόμη απόδειξη του τρόπου που σκέφτεται και πράττει ο απερχόμενος Δήμαρχος Πυλάρου. Στην Αγία Ευφημία, σε οικόπεδο της συζύγου μου, εντός του Σχεδίου της Αγ. Ευφημίας, με τους κόπους μιας ζωής και δάνειο της Τράπεζας κατάφερα να χτίσω πριν 10 χρόνια ένα σπίτι με λίγα ενοικιαζόμενα δωμάτια στο ίδιο κτίριο. Ε, λοιπόν !! Ο μόνος δρόμος εντός του Σχεδίου της Αγ. Ευφημίας αλλά και όλων των οικισμών της Πυλάρου που είναι χωματόδρομος είναι ο διερχόμενος μπροστά από το σπίτι μου. Από εκεί περνούν τουρίστες όχι μόνο των δικών μου ενοικιαζόμενων αλλά και αρκετών άλλων γειτόνων μου που θεωρούν τη γειτνίαση μαζί μου ως ένα ατυχές γεγονός. Δηλαδή μιλάμε για δρόμο εντός του Σχεδίου και περιοχής απ’ όπου ο Δήμος παίρνει λεφτά από ενοικιαζόμενα τουριστικά καταλύμματα.
Αυτός, φίλοι μου, είναι ο κ.Κοτσιλίνης και ο τρόπος που ενεργεί και αντιλαμβάνεται την ανάπτυξη του τόπου. Η Πύλαρος είχε την ατυχία, για λόγους που κυρίως ανέφερα και που εκτιμώ πως δεν έχουν εφαρμογή στο σύνολο της Κεφαλονιάς, να τον έχει ως Δήμαρχο για 12 έτη.
Την επόμενη ή την μεθεπόμενη Κυριακή πιστεύω ακράδαντα πως οι Κεφαλλονίτες δε θα χάσουν την ευκαιρία να εκλέξουν για τιμονιέρη της Κεφαλονιάς τον άξιο, ικανό, προσηνή και έντιμο συμπατριώτη μας κΑλέξανδρο Παρίση.
Μάκης Αλυσανδράτος
τ.Δήμαρχος Πυλαρέων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου