Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΕΒΕΚΙ Α. ΓΑΛΑΤΗΣ ΔΗΛΩΝΕΙ:

ΘΕΛΩ
ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΩ ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΑΛ. ΠΑΡΙΣΗ


Γράφει ο Μπ. Παπαδόπουλος

Στους 6 ανεβαίνει ο αριθμός των υποψηφίων που ανήκουν στην γενιά των 30ρηδων, μετά τη σημερινή υποψηφιότητα του μέλους του Δ.Σ. του ΕΒΕΚΙ Άγγελου Γαλάτη στο ψηφοδέλτιο του Αλ. Παρίση.
Ο υποψήφιος δήμαρχος είχε υποσχεθεί ένα ανανεωμένο ψηφοδέλτιο με πολλούς νέους και φαίνεται να υλοποιεί την υπόσχεσή του μέρα με τη μέρα.
Ο Άγγελος Γαλάτης είναι επαγγελματίας στο Ληξούρι, είχε συμμετάσχει στις προηγούμενες νομαρχιακές εκλογές με το ψηφοδέλτιο της Ανεξάρτητης Αυτοδιοίκησης και είχε καταταγεί τρίτος σε σειρά σταυρών προτίμησης μετά τον Δ. Λυκούδη και τον Ι. Ντούκα.
Στη συνέχεια ο Α. Γαλάτης εξελέγη μέλος του Δ.Σ. του ΕΒΕΚΙ με το συνδυασμό του Θ. Μιχαλάτου όπου βρίσκεται μέχρι και σήμερα.
Η παρουσία του στο ψηφοδέλτιο του Αλ. Παρίση δυναμώνει την φωνή της νέας γενιάς του νησιού μας στη νέα εποχή.
Το πλήρες κείμενο της δήλωσης του Α. Γαλάτη αναφέρει τα εξής:
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Α. ΓΑΛΑΤΗ ΜΕΛΟΥΣ Δ.Σ. ΕΒΕΚΙ
“Οι αυτοδιοικητικές εκλογές του Νοεμβρίου αποτελούν για την τοπική μας κοινωνία και το νησί μας ένα κρίσιμο σταυροδρόμι.
Οφείλουμε όλοι να τοποθετηθούμε με σαφήνεια στις προκλήσεις της νέας εποχής που έρχεται.
Πολύ δε περισσότερο οφείλει να τοποθετηθεί και να μπει μπροστάρης η νέα γενιά των ανθρώπων του νησιού μας, η οποία σύντομα θα κληθεί να υποστεί τις συνέπειες της αποτυχημένης διαχείρισης του πολιτικού μας συστήματος.
Το κάλεσμα του υποψηφίου δημάρχου Αλ. Παρίση στη γενιά μου για ανανέωση της πολιτικής ζωής του τόπου και για συγκρότηση υπερκομματικού ψηφοδελτίου ενόψει των εκλογών του Νοεμβρίου βρίσκει απήχηση στα αυτιά μου, έχω εμπιστοσύνη στα λόγια του και τις εξαγγελίες του, θεωρώ ότι αποτελεί ο ίδιος μια ισχυρή προσωπικότητα που μπορεί να συντελέσει στη δημιουργία μιας ισχυρής Κεφαλονιάς, γι' αυτό θα στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις το συνδυασμό του και θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις επερχόμενες εκλογές, μετά την τιμητική πρόταση που μου έγινε από τον υποψήφιο δήμαρχο Αλ. Παρίση.
Άγγελος Γαλάτης
Μέλος του Δ.Σ.
του Εμπορικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου
Κεφαλονιάς και Ιθάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου