Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

Κοκκόσης: Απάντηση στις «κίτρινες» επιστολές

από  http://e-kefalonia.net

 kokkoshs

Το τελευταίο χρονικό διάστημα δέχομαι ανήθικες επιθέσεις μέσω φερόμενων «ανώνυμων» επιστολών,που όλες δημοσιεύονται αποκλειστικά και μόνο στο site kefaloniapress, με σκοπό να με πλήξουν πολιτικά παρουσιάζοντας ότι τάχα η ενασχόληση μου με τα κοινά έχει ως σκοπό το προσωπικό όφελος. Δυστυχώς για τους άθλιους συντάκτες των κειμένων και τους εντολείς τους η πορεία του καθενός είναι γνωστή στην μικρή κοινωνία της Κεφαλονιάς, η δε δική μου έχει κριθεί και κρίνεται καθημερινά από τους συμπολίτες μας και για αυτό δεν πρόκειται ποτέ να κάνω διάλογο μαζί τους. Άλλωστε όποιος θέλει να πει κάτι το λέει επωνύμως, έτσι ώστε να αναλάβει την ευθύνη των λεγομένων του και να υποστεί τις συνέπειες αυτών.
Σήμερα όμως οι άθλιοι συκοφάντες, προσπαθώντας να σπιλώσουν εμένα, ενέπλεξαν μέλος της οικογένειας μου στην αθλιότητα τους, μέσω μίας «όλως περιέργως» ανώνυμης επιστολής που βρίθει αναληθειών και συκοφαντιών. Αν και τα λεγόμενα τους είναι ανάξια απαντήσεως εντούτοις και προκειμένου να μην μένουν ψευδείς εντυπώσεις σημειώνω τα εξής :
1) Κατά την διάρκεια της τετραετούς θητείας μου στον ΟΚΑΠ είχαν χειριστεί τις υποθέσεις του Οργανισμού διάφοροι δικηγόροι, η δε κόρη μου ανέλαβε μία και μοναδική υπόθεση, για την οποία έλαβε την κατώτατη νόμιμη αμοιβή.
2) Αναφορικά με τον χειρισμό υποθέσεων του Νοσοκομείου Κεφαλληνίας, είναι γνωστό σε όλους ότι κρατικοί φορείς επιλέγουν τους επιστημονικούς συνεργάτες τους αυτοβούλως και με βάση τα κριτήρια που οι ίδιοι θέτουν και είναι κωμικό να επιχειρείται η σύνδεση μου με αποφάσεις του Δ.Σ. του Νοσοκομείου, με το οποίο δεν έχω καμία σχέση. Προφανώς ο ανώνυμος συντάκτης, «κρίνοντας εξ’ ιδίων τα αλλότρια», θεωρεί ότι δε μπορεί ένας ελεύθερος επαγγελματίας να βρει δουλειές μόνος του, αλλά αντιθέτως ότι όλες βρίσκονται μέσω «γνωστών και φίλων συγγενικών του προσώπων».
3) Γνωστοποιώ στον ανώνυμο συντάκτη αλλά και στην κα Χιόνη, που φιλοξενεί μετά χαράς τις συκοφαντίες του, ότι είναι απόλυτα θεμιτό δικαίωμα του εκάστοτε Δημάρχου να επιλέγει συμβούλους της εμπιστοσύνης του και αυτό ακριβώς είναι το γράμμα και το πνεύμα του σχετικού Νόμου. Αυτό άλλωστε έκαναν και κάνουν όλοι οι Δήμαρχοι σε όλη την Ελλάδα ανεξαρτήτου παρατάξεως.
Όλα στο μυαλό του φερόμενου ανώνυμου συντάκτη αποφασίζονται πίσω από κλειστές πόρτες από «κολλητούς και φίλους». Τον πληροφορώ λοιπόν ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι και δυστυχώς για αυτόν, αυτό το γνωρίζουν όλοι. Όπως και όλοι γνωρίζουν ότι δεν απειλούμαι, δεν εκβιάζομαι, δεν εξυπηρετώ τα συμφέροντα κανενός και θα συνεχίσω να πράττω έτσι όπως μου το επιβάλλει η συνείδηση μου. Παράλληλα υπενθυμίζω στην κα Χιόνη ότι η δημοσίευση συκοφαντικών κειμένων από ανώνυμους ή δήθεν ανώνυμους συντάκτες δεν απαλλάσσουν αυτόν που αναλαμβάνει την ευθύνη της δημοσίευσης τους.
Με εκτίμηση
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΟΚΚΟΣΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου