Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Τετάρτη 25.02.15
new  Είμαι ένας αποτυχημένος πατέρας που δεν κατάφερε να διορίσει τα παιδιά του!
http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_content_width/hash/f0/ee/shame_13.jpg?itok=5o7nPcJC 
                                                                            
 από http://kefaloniapress.gr

Ως πατέρας  νιώθω αποτυχημένος γιατί δεν έχω τη  δύναμη και την δυνατότητα να εξασφαλίσω τα παιδιά μου μια καλή δουλειά. Αλλά δεν μπορώ παρά να μην υποκλιθώ στις θυσίες για το παιδί του, του κ.   δημοτικού συμβούλου και έμμισθου προέδρου της Διαδημοτικής Επιχείρησης Καθαριότητας Κεφαλονιας Α.Ε. 
 Εγώ ντρέπομαι τα παιδιά μου και δεν μπορώ να τα κοιτάξω στα μάτια γιατί δεν μπορώ να τα διορίσω πουθενά και είναι άνεργα.
Εγώ κάνω την καρδιά μου πέτρα όταν τα συνοδεύω στο ΚΤΕΛ για να φύγουν ο ένας για τη Κοζάνη για τρίμηνη σύμβαση των 420 ευρώ και η άλλη στη θιά της στην Αθήνα μήπως βρει καμιά  ευκαιρία.
 Αλήθεια τι πατέρας είμαι εγώ μπροστά στον κ. πρόεδρο και σε αυτά που προσφέρει στο δικό του παιδι ?
 √ Όταν ο ίδιος ήταν πρόεδρος του ΟΚΑΠ στη πρώτη του θητεία, το παιδί του έπαιρνε δουλειές νομικής στήριξης  του ΟΚΑΠ.
√ Το Νοσοκομείο Αργοστολίου συνέβαλλε τα μέγιστα στην αποκατάσταση του παιδιού του κ. προέδρου. Με αποφάσεις νομότυπες βεβαίως του κ. Διοικητή και τέκνου της μεγάλης παράταξης της Νέας Δημοκρατίας,  το άξιο αυτό παιδί του κ. προέδρου αναλαμβάνει νομικές υποθέσεις του Νοσοκομείου Αργοστολίου.
√Και έρχεται η καταξίωση του παιδιου με την πρόσληψη του ως ειδικός σύμβουλος του κ. Δήμαρχου.
 Τρεις πόρτες ανοιχτές για το παιδί του κ. προέδρου και εγώ ο άχρηστος πατέρας δεν μπορώ να προσφέρω στα δικά μου παιδιά ούτε μια 2μηνη σύμβαση κοινωνικής εργασίας, να καθαρίζει με περηφάνια τους  δρόμους του Αργοστολιού και ας είναι δικηγόρος και το δικό μου παιδί.
ΟΧΙ! δεν μου φταίει ο κ. πρόεδρος .
Το κακό μου το μυαλό φταίει που δεν έγινα κομματάρχης στο χωριό μου και μετά να πατήσω πόδι να γίνω πρόεδρος οργανισμού και μετά να βάζω τους φίλους μου να υπογράφουν μεροκάματα των παιδιών μου, και μετά να γίνω μεγάλος και τρανός και τα παιδιά μου να είναι εξασφαλισμένα με λεφτά των κορόϊδων.
 Είμαι ένας αποτυχημένος πατέρας, και 'αξιοι πατεράδες σαν τον κ. πρόεδρο με κάνουν να ντρέπομαι για τον εαυτο μου.
Εγώ δεν έχω να προσφέρω τίποτε στα παιδιά μου πέρα απο την ευχή μου , την αγάπη και την αγωνία μου, ενώ αυτός ο άξιος πατέρας και πρόεδρος , έχει όλες τις πόρτες ανοιχτές για το δικό του παιδί.
Ντροπή μου!

 o Aποτυχημένος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου