Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

Στη μεθαυριανή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου το 44ο θέμα στην ημερησία διάταξη είναι «Αποδοχή όρων για την παραχώρηση του αιγιαλού έμπροσθεν της ακτής «Πλατύς Γυαλός» στο Αργοστόλι Κεφαλλονιάς από την ΕΤΑΔ στον Δήμο Κεφαλλονιάς».
Σημαντικό, σημαντικότατο το θέμα όχι μόνο για το Αργοστόλι λόγω της ιστορικής αξίας της παραλίας ως δημοτικής πλαζ, αλλά και για όλη την Κεφαλονιά αφού έχει σχέση με το τουριστικό προϊόν του νησιού μας.
Πρώτα απ’όλα ας μας επιτραπούν δύο τυπικές φαινομενικά παρατηρήσεις που όμως μόνο τυπικές δεν μπορείς να τις πεις.
1ον. Το αίτημα του Δήμου στην ΕΤΑΔ (Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου) και το απαντητικό αυτής έγγραφο δεν αναφέρεται μόνο στην «παραχώρηση του αιγιαλού έμπροσθεν της ακτής» όπως είναι το θέμα του ΔΣ αλλά….. «και των εντός αυτού λουτρικών εγκαταστάσεων»!
Το θέμα ασφαλώς δόθηκε έτσι από την εισηγήτρια Α/Δ κ. Σ. Γαρμπή δίχως πολύ σκέψη αν ακόμη και …την τυπική ακύρωση της όποιας απόφασης μπορεί να επιφέρει. Ποιον αλήθεια (λέμε τώρα…) θα συνέφερε μια ακύρωση της απόφασης;
2ον. Το θέμα είναι …44ο στη σειρά σε 52 θέματα που περιλαμβάνει η πρόσκληση. Η εμπειρία των Δημοτικών Συμβουλίων έχει δείξει ότι τόσα θέματα είναι αδύνατον να συζητηθούν. Άρα εκ των πραγμάτων πάει το θέμα, ένα θέμα που ας σημειωθεί επείγει…, είτε σε αναβολή σε συνεδρίαση τις επόμενες ημέρες είτε και σε ματαίωση όπως έγινε στην προηγούμενη συνεδρίαση. Το ερώτημα απλό: Ουδείς και κυρίως η εισηγήτρια Α/Δ κ. Σ. Γαρμπή δεν το κατάλαβε ή μήπως (λέμε ….μήπως) είναι συνειδητή …η «ξεπέτα» στην 44η θέση;
Και πάμε στην ουσία του προς συζήτηση θέματος (όχι πως οι δύο προηγούμενες παρατηρήσεις, μεταξύ μας, δεν αποτελούν ουσία…)
1ον. Όπως προκύπτει από το 6029/25-7-2017 έγγραφο της ΕΤΑΔ που το περιεχόμενο του πρόκειται να συζητηθεί στο ΔΣ αποτελεί απάντηση σε αίτημα του Δήμου που στάλθηκε πριν από 1 ½ μήνα στις 6/6/2017 με αριθ. πρωτοκόλλου 17331/2017.
Τα ερωτήματα λοιπόν αυτονόητα:
Για ένα τόσο σημαντικό θέμα γιατί η δημοτική αρχή έκανε το αίτημα με τη σεζόν να έχει ξεκινήσει;
Γιατί δεν το υπέβαλε από το χειμώνα για να μην πούμε τη επαύριον της 4ης Ιουλίου 2016 πριν ένα χρόνο όταν η ΕΤΑΔ επιχείρησε να παραλάβει και τυπικά τον Πλατύ Γιαλό;
Ο δήμαρχος επισκέφτηκε για το θέμα έστω και μία φορά τον αρμόδιο υπουργό ή έστω τον πρόεδρο και διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΤΑΔ;
Ποιος ή ποιοί ωφελούνται από αυτή την παιδαριώδη καθυστέρηση στην υποβολή του αιτήματος και τον ολέθριο για τα συμφέροντα του Δήμου και των πολιτών χειρισμό της υπόθεσης;
2ον. Από το απαντητικό έγγραφο της ΕΤΑΔ και από το σημείο 6 αυτού προκύπτει ότι το 2016 ο Δήμος …είχε την χρήση του αιγιαλού και φυσικά ο ιδιοκτήτης του ζητάει αποζημίωση 12.500 ευρώ !!!
Η Δημοτική Αρχή λοιπόν οφείλει να εξηγήσει στο ΔΣ μεθαύριο και στους πολίτες στη συνέχεια ΓΙΑΤΙ πέρυσι δεν λειτούργησε τον Πλατύ Γιαλό αφού είχε την χρήση του;
Μήπως ο δήμαρχος με τα νταηλίκια των ολιγάριθμων υποτακτικών του και τα ανεπανάληπτα δικά του ηρωικά «θα χυθεί αίμα» νόμιζε στις 4/7/2016 που δεν παρέδιδε τον Πλατύ Γιαλό στον εκπρόσωπο της ΕΤΑΔ ότι… τρόμαξε η εταιρεία του Δημοσίου και «ούτε γάτα ούτε ζημιά»; Και καλά ο δήμαρχος δικηγόρος δεν είναι. Η στρατιά όμως των νομικών συμβούλων που έχει στην αυλή του και οι δικηγόροι συνεργάτες δημοτικοί του σύμβουλοι δεν του είπαν το αυτονόητο πως ΟΣΟ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ του ακινήτου τόχει στην κατοχή και την χρήση του;
Και επειδή εμείς έχουμε καταντήσει, όπως άλλωστε η πλειοψηφία των Κεφαλλονιτών με τα καμώματα της δημοτικής αρχής, καχύποπτοι αναρωτιόμαστε ως απλοί πολίτες: «μήπως υπάρχει από πίσω δόλος και κάποιος (κάποιοι) ωφελούταν να μην λειτουργήσει ο Πλατύς Γιαλός» πέρυσι, ο ίδιος (οι ίδιοι) ίσως (λέμε τώρα….) που ωφελείται με την καθυστερημένη υποβολή του αιτήματος εφέτος;
Υποθέσεις κάνουμε.
3ον. Για τους όρους και τις προϋποθέσεις «της εκ νέου παραχώρησης» του Πλατύ Γιαλού στο Δήμο που υπάρχουν στο 6029/25-7-2017 έγγραφο της ΕΤΑΔ μία είναι η απάντηση:
Κύριοι (και Κυρία) της Δημοτικής Αρχής…. «όπως στρώσατε θα κοιμηθείτε» !
Τους όρους και τις προϋποθέσεις που σήμερα θέτει η ΕΤΑΔ ΕΣΕΙΣ η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ εξωθήσατε !
Χωρίς καμία διαπραγμάτευση (καμία παράσταση δημάρχου σε κάποιον αρμόδιο), με «τζάμπα μαγκιές» («θα χυθούν αίματα»…), με εγκληματική ολιγωρία στην υποβολή αιτήματος ανανέωσης της παραχώρησης τον Δεκέμβριο του 2015, με παράνομη κατοχή της ακτής από τον Δεκέμβριο του 2015 μέχρι σήμερα, με ελεγχόμενη διαφυγή εσόδων από την μη λειτουργία του Πλατύ Γιαλού το 2016 και το 2017 μέχρι σήμερα και με ύποπτα καθυστερημένο αίτημα για «εκ νέου παραχώρηση» μεσούντος του καλοκαιριού το 2017 …και λίγα ζητάει η ΕΤΑΔ! Τι περιμένατε δηλαδή την εποχή των μνημονίων, την εποχή που «από την μύγα βγάζουν ξύγκι» οι Κυβερνήσεις και που ξεπουλιέται το σύμπαν (αλήθεια γιατί δεν κάνατε τις ίδιες μαγκιές για το αεροδρόμιο;) να σας πουν… «πάρτε τσάμπα τον Πλατύ Γιαλό» ;
Άλλωστε η σημερινή δημοτική ακτή κατάντησε την αγαπημένη παραλία των Αργοστολιωτών και όχι μόνο …τριτοκοσμική και …ζημιογόνα, δίπλα στις πολυτελείς και χλιδάτες ιδιωτικές επιχειρήσεις (και μπράβο τους). Την έφτασε να έχει έσοδα την τελευταία χρονιά λειτουργίας της το 2015 (αν είναι δυνατόν) 78.282,43 ευρώ και το 2014 …117.363,62 ευρώ!!!
Ποιος αλήθεια θα πιστέψει την δημοτική αρχή ότι δεν βγαίνει με αυτά που ζητάει η ΕΤΑΔ ο Πλατύς Γιαλός όταν δίπλα (στην κυριολεξία δίπλα) είναι μία ανθούσα και υγιεστάτη ιδιωτική επιχείρηση και αυτή σε δημόσια έκταση;
Και κάτι ακόμη με τον Πλατύ Γιαλό.
Στη συνεδρίαση του ΔΣ δύο ημέρες μετά τα …«θα χυθούν αίματα» στις 6/7/2016 με τον δήμαρχο να απουσιάζει (ως συνήθως…) μετά από αίτημα της Λαϊκής Συσπείρωσης τίθεται για συζήτηση εκτός ημερησίας διάταξης το θέμα του Πλατύ Γιαλού (και των άλλων ακινήτων της ΕΤΑΔ).
Με πρόταση του Ανταυτού Κου Λυκούδη το ΔΣ με τις ψήφους των συμβούλων της παράταξης Παρίση αποφασίζει:
❶ Εξουσιοδοτεί τη Δημοτική Αρχή να προχωρήσει σε κάθε δικαστική διαδικασία που απαιτείται προκειμένου να σταματήσει να είναι φορέας διαχείρισης του αιγιαλού του Πλατύ Γιαλού η Ε.Τ.Α.Δ.
❷ Όλα τα ακίνητα της Ε.Τ.Α.Δ. (Πλατύς Γιαλός, Τραπεζάκι, Ράγια κ.λπ.) να παραδοθούν στο Δήμο και να γίνουν τμήμα της Δημοτικής Περιουσίας.
❸ Η Δημοτική Αρχή να προχωρήσει στη δημιουργία νέας Δημοτικής Επιχείρησης εξυπηρέτησης των λουομένων σε οικόπεδο της ιδιοκτησίας της.
Για την υλοποίηση αυτής της απόφασης ο δήμαρχος ως ο έχων την αρμοδιότητα να «εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου» για τα 1 και 2 σημεία ΔΕΝ ΕΠΡΑΞΕ ΟΥΔΕΝ!!!
Αντίθετα μάλιστα και σε καταστρατήγηση της απόφασης του Δήμου με τη σεζόν μάλιστα νάχει ξεκινήσει και με το 17331/6-6-2017 έγγραφό του ζήτησε «την εκ νέου παραχώρηση της χρήσης του αιγιαλού» και όχι την παράδοση της στο Δήμο όπως έλεγε η απόφαση (σημείο 2).
Μήπως αυτή η ενέργεια (λέμε τώρα…) αποτελεί παράβαση καθήκοντος;
Όσον αφορά το σημείο 3 της απόφασης ο δήμαρχος και η Δημοτική Αρχή ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝ μεν «στη δημιουργία νέας Δημοτικής Επιχείρησης εξυπηρέτησης των λουομένων» όμως στο χώρο ιδιοκτησίας του Δήμου εκεί που βρισκόταν οι τουαλέτες έγινε μετατροπή τους με σκοπό να γίνει αναψυκτήριο.
Απόφαση του ΔΣ γιαυτή την μετατροπή της χρήσης δεν βρήκαμε. Όπως δεν βρήκαμε και οικοδομική άδεια της Πολεοδομίας για τις εργασίες που έγιναν.
Βρήκαμε όμως δήλωση του Κυρίου Ανταυτού Διονυσίου Λυκούδη στις 14/7/2016 ο οποίος προανήγγειλε ότι «ο Δήμος ξεκινάει αύριο ή μεθαύριο την κατασκευή νέου αναψυκτηρίου στη δική του ιδιόκτητη έκταση. Το αναψυκτήριο θα είναι πολύ καλύτερο, σαν υποδομή, από το προηγούμενο, πολύ πιο λειτουργικό, πολύ ομορφότερο, και θα εξυπηρετεί τους δημότες μας με πολύ χαμηλές τιμές».
Το αναψυκτήριο λοιπόν έγινε, ΔΙΧΩΣ ΑΔΕΙΕΣ απ’ότι προκύπτει και το οποίο όμως …ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ!
Βρήκαμε ακόμη και την απόφαση 245/29-7-2016 του Δημοτικού Συμβουλίου μετά την 198 / 14-7-2016 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής. Σε αυτήν λοιπόν την απόφαση και με αιτιολογία «Ο Δήμος προτίθεται να λειτουργήσει καντίνα στον Πλατύ Γιαλό σε ιδιόκτητο οικόπεδό του, για εξυπηρέτηση λουομένων και επισκεπτών» εγκρίθηκε η δημιουργία τριών Κωδικών (70.7135.15 – 70.6661.01- 70.6699.15) με συνολική πίστωση 45.000 ευρώ για την προμήθεια διαφόρων ειδών για τη λειτουργία του αναψυκτηρίου και της παραλίας, όπως και ενός ακόμη κωδικού (70.6162.25) για «Εργασίες λειτουργίας παραλίας Πλατύ Γιαλού» με πίστωση 24.000 ευρώ.
Και μπορεί το νέο αναψυκτήριο …ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΠΟΤΕ και ο δήμαρχος (ή έστω ο Κύριος Ανταυτού) να μην μπήκε στον κόπο να εξηγήσει τους λόγους, όμως μες το καταχείμωνο στις …..9 Δεκεμβρίου υπέγραψε (ο δήμαρχος) την 41811/2017 σύμβαση (ΑΔΑ: 72ΨΑΩΕ5-ΡΤΨ) και ανάθεσε σε ανάδοχο την «προμήθεια υλικών για την ανάγκη επισκευής και συντήρησης του νέου κυλικείου παραλίας Πλατύ Γιαλού του Δήμου Κεφαλλονιάς» αξίας 14.441,72 ευρώ με ημερομηνία παράδοσης την παραμονή της πρωτοχρονιάς 31/12/2016 !!!
Εμείς ό,τι είχαμε να πούμε το είπαμε και …αμαρτία δεν έχουμε.
Ο λόγος τώρα πάει στους δημοτικούς συμβούλους συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης…
Το έγγραφο που έστειλε η Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου στο Δήμο Κεφαλονιάς, σχετικά με την μίσθωση και εκμετάλλευση της Παραλίας του Πλατύ Γιαλού

O Δήμος πήρε από τα Χωριά 164.815,50 ευρώ!


Τελευταία και με αφορμή την προσωπική απόφαση του περιφερειάρχη κ. Θόδωρου Γαλιατσάτου σε συνεργασία με τον δήμαρχο κ. Αλέξανδρο Παρίση και δίχως να ρωτηθούν τα αντίστοιχα συμβούλια, για την διάθεση των 5 εκ. ευρώ για τους σεισμούς του 2014 της δωρεάς της Περιφέρειας Αττικής αποκαλύψαμε ότι τα λεφτά πάνε είτε σε έργα που μπορούσαν να χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ (π.χ. σχολεία) είτε ακόμη και σε έργα που δεν έχουν καμία σχέση με τους σεισμούς του 2014 (Μαντζαβινάτειο νοσοκομείο) και τα χωριά της Κεφαλονιάς συνεχίζουν να μένουν ξεχασμένα στο έλεος της τύχης τους.
Οι αποκαλύψεις του ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ έχουν προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στους κατοίκους των δεκάδων-εκατοντάδων ξεχασμένων χωριών μας που τούτη ιδιαίτερα την εποχή κατακλύζονται από απόδημους. Χαρακτηριστική ήταν η αντίδραση του προέδρου των Φαρακλάτων Τάκη Παπαναστασάτου, ο οποίος μέσω του «Η» (πρωτοσέλιδο 22/7) έκφρασε «την οργή και την αγανάκτηση του ίδιου και των συγχωριανών του» για την επικίνδυνη κατάσταση του δρόμου που οδηγεί στα Φαρακλάτα μέσω της Λαγκάδας «παρά τις διαβεβαιώσεις του δημάρχου, από βδομάδα σε βδομάδα και από μέρα σε μέρα ότι θα επιληφθεί του θέματος».
Φαίνεται λοιπόν ότι παρά τις αντιδράσεις για την εγκατάλειψη των χωριών η Δημοτική Αρχή δεν καταλαβαίνει γρι …«Δεν ιδρώνει το αυτί της» και όχι μόνο δεν προχωράει σε έργα στα χωριά, αλλά πετσοκόβει και αυτά που έχει προγραμματίσει και σε κάποιες περιπτώσεις μηδενίζει τις προγραμματισμένες πιστώσεις.
Ο «νέος άθλος» λοιπόν της Δημοτικής Αρχής για την εγκατάλειψη των χωριών ήλθε στην τελευταία συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου στις Τρίτη 25/7, όπου, μεταξύ των άλλων θεμάτων εγκρίθηκε από την πλειοψηφία της Δημοτικής Αρχής η «12η Τροποποίηση Τεχνικού Προγράμματος 2017-Κατάρτιση σχεδίου αναμόρφωσης Προϋπολογισμού οικ. έτους 2017 και εισήγηση προς έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο».
Τι περιλαμβάνει η τροποποίηση του Τεχνικού Προγράμματος;
Ιδού «τα κατορθώματα» της Δημοτικής Αρχής:
Πρώτα οι μειώσεις των προγραμματισμένων δαπανών που προοιωνίζουν σε επόμενη τροποποίηση του τεχνικού προγράμματος …ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ της σχετικής δαπάνης!
  •  Προμήθεια υλικών συντήρησης και επισκευής κτιρίων Δ.Ε. Ελειού- Πρόννων (Κωδικός 10.6661.01). Προγραμματισμένη δαπάνη 23.000 ευρώ μείωση 8.241,07 ευρώ, υπόλοιπο 14.758,93 ευρώ.
  •  Προμήθεια ετοίμου σκυροδέματος συντήρησης Οδικού δικτύου Δ.Ε. Σάμης (Κωδικός 30.6662.06). Προγραμματισμένη δαπάνη 20.000 ευρώ μείωση 10.000 ευρώ, υπόλοιπο 10.000,00 ευρώ.
  •  Προμήθεια ετοίμου σκυροδέματος συντήρησης Οδικού δικτύου Δ.Ε. Ελειού-Πρόννων (Κωδικός 30.6662.08). Προγραμματισμένη δαπάνη 18.955,36 ευρώ, μείωση 7.000, υπόλοιπο 11.955,36 ευρώ.
  •  Προμήθεια ετοίμου σκυροδέματος συντήρησης Οδικού δικτύου Δ.Κ. Ομαλών (Κωδικός 30.6662.09). Προγραμματισμένη δαπάνη 20.000 ευρώ, μείωση 5.000, υπόλοιπο 15.000 ευρώ.
  •  Κατασκευή βάσης από οπλισμένο σκυρόδεμα στο Δημοτικό Στάδιο Κεραμειών (Κωδικός 15.7336.02). Προγραμματισμένη δαπάνη 38.787ευρώ, μείωση 25.000, υπόλοιπο 13.787 ευρώ.
  •  Κατασκευή τοιχίου αντιστήριξης στον οικισμό Φερεντινάτων Τ.Κ. Αγίας Ευφημίας Δ.Ε. Πυλαρέων (Κωδικός 30.7326.22). Προγραμματισμένη δαπάνη 32.000 ευρώ, μείωση 22.000, υπόλοιπο 10.000 ευρώ.
  •  Ανακατασκευή χώρου τέννις Δ.Δ. Πόρου (Κωδικός 30.7332.06). Προγραμματισμένη δαπάνη 20.000 ευρώ, μείωση 10.000, υπόλοιπο 10.000 ευρώ.
  •  Προμήθεια δρανών υλικών (3Α και Σκύρας) Δημοτικής Κοινότητας Ομαλών (Κωδικός 30.7333.170). Προγραμματισμένη δαπάνη 12.000 ευρώ, μείωση 5.000, υπόλοιπο 7.000 ευρώ.
  •  Συντήρηση δημοτικής οδοποιίας Δ.Ε. Σάμης (Κωδικός 30.7333.173) .Προγραμματισμένη δαπάνη 12.000 ευρώ, μείωση 5.000, υπόλοιπο 7.000 ευρώ.
  •  Συντήρηση αγροτικής οδοποιίας Δ.Ε. Ερίσου (Κωδικός 30.7333.03). Προγραμματισμένη δαπάνη 12.000 ευρώ, μείωση 4.800, υπόλοιπο 7.200 ευρώ.
Υπάρχουν και τα …χειρότερα!
Και βέβαια …υπάρχουν και τα χειρότερα. Τα έργα εκείνα των οποίων η σχετική προγραμματισμένη δαπάνη… ΕΞΑΥΛΩΘΗΚΕ- ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΕ!
  •  Προμήθεια ετοίμου σκυροδέματος συντήρησης Οδικού δικτύου Δ.Ε. Ερίσου (Κωδικός 30.6662.11). Προγραμματισμένη δαπάνη 4.000 ευρώ, μείωση 4.000, υπόλοιπο Μηδέν ευρώ.
  •  Κατασκευή τοιχίου αντιστήριξης δημοτικού δρόμου Μιχάτων-Επανοχωρίου (Κωδικός 30.7323.41). Προγραμματισμένη δαπάνη 11.500 ευρώ, μείωση 11.500, υπόλοιπο Μηδέν ευρώ.
  •  Προμήθεια και τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων LED στον Περιφερειακό Φισκάρδου Δ.Ε. Ερίσου (Κωδικός30.7325.02). Προγραμματισμένη δαπάνη 35.000 ευρώ, μείωση 35.000, υπόλοιπο Μηδέν ευρώ.
  •  Βελτιώσεις κοινοχρήστων χώρων Ζόλων (Κωδικός 30.7332.13). Προγραμματισμένη δαπάνη 6.795,75 ευρώ, μείωση 6.795,75, υπόλοιπο Μηδέν ευρώ.
  •  Ασφαλτόστρωση δρόμου στα Ραζάτα (Κωδικός 30.7333.63). Προγραμματισμένη δαπάνη 2.478,68 ευρώ, μείωση 2.478,68, υπόλοιπο Μηδέν ευρώ.
  •  Επισκευή ξερολιθιών αντιστήριξης Δημοτικών Οδών Τ.Κ. Φάρσων (Κωδικός 30.7336.94). Προγραμματισμένη δαπάνη 3.000 ευρώ, μείωση 3.000, υπόλοιπο Μηδέν ευρώ.
Και για να μην ψάχνεται τα σύνολα.
Συνολικά με μία μόνο απόφασή της η Δημοτική Αρχή ΠΗΡΕ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ από 16 έργα χωριών (εκ των οποίων τα 6 …τα ΜΗΔΕΝΙΣΕ) …164.815,50 ευρώ!!!
Πως το λέει ο λαό; «Εκεί που μας χρωστάγανε …μας πήραν και το βόδι» !
Πάντως το που πάνε αυτά τα 165 χιλιάρικα που φεύγουνε από τα χωριά δεν είναι ξεκάθαρο από την απόφαση της οικονομικής επιτροπής, πάντως στα σίγουρα όχι σε έργα άλλων χωριών…
Και το καλύτερο; Πριν από λίγες ημέρες φέραμε στην δημοσιότητα την σκληρή πραγματικότητα για τα Κουρουκλάτα των 76 εγγεγραμμένων ηρωικών κατοίκων και άλλων τόσων ψηφοφόρων που απειλούνται ανά πάσα ώρα και στιγμή να αποκοπούν από τον υπόλοιπο κόσμο λόγω της βλάβης σε οκτώ (!) σημεία του μοναδικού δρόμου (!) επικοινωνίας του χωριού στους σεισμούς του 2014 με τον επαρχιακό δρόμο. Ο ορισμός της απόλυτης εγκατάλειψης ενός χωριού από την Δημοτική Αρχή!
Στη 10η τροποποίηση λοιπόν του τεχνικού προγράμματος που αποφασίστηκε με την 144/2017 απόφαση της οικονομικής επιτροπής στις 16/6 και η οποία θα εγκριθεί στο μεθαυριανό Δημοτικό Συμβούλιο (1ο θέμα) η Δημοτική Αρχή ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ (ΝΑΙ ΘΡΑΣΟΣ !) να πάρει (και να τα πάει άγνωστο που…) 6.149,99 ευρώ από τα 6.150 ευρώ και να αφήσει έτσι για την ξεφτίλα …0,01 ευρώ στο έργο «Εργασίες διαμόρφωσης οδοποιίας Τ.Κ. Κουρουκλάτων» (Κωδικός 30.7333.27)!!!
Τώρα «το μπαλάκι» βρίσκεται στα χέρια των δημοτικών συμβούλων.
Μεθαύριο Δευτέρα 31/7 συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο.
Το 5ο της ημερησίας διάταξης είναι η έγκριση της παραπάνω 12ης απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής και προηγουμένως το 1ο θέμα η αναλγησία της Δημοτικής Αρχής προς τα Κουρουκλάτα.
Κύριοι σύμβουλοι της πλειοψηφίας και της μειοψηφίας ψηφίστε με το χέρι στην καρδιά και αφήστε στην άκρη τις παραταξιακές γραμμές.
Κάτι τέτοιο θέλει κότσια βέβαια…
Στην αντίθετη περίπτωση θα είστε συνεργοί στο «έγκλημα» της Δημοτικής Αρχής να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για την εγκατάλειψη των χωριών της Κεφαλονιάς και ιδιαίτερα στο ξεφτίλισμα των Κουρουκλάτων.
Έχετε λοιπόν τα κότσια να πείτε ΟΛΟΙ οι δημοτικοί σύμβουλοι, πλειοψηφίας και μειοψηφίας, ένα βροντερό όχι σε ό,τι συμβάλλει στην εγκατάλειψη των χωριών;
Να πείτε ένα βροντερό ΟΧΙ στα …0,01 ευρώ που η ανάλγητη Δημοτική Αρχή αφήνει σ’ένα χωριό, τα Κουρουκλάτα εν προκειμένω, των 76 όλων και όλων ψυχών;
«Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου