Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

 Εφημερίδα Κεφαλονιά

Γιώργος Τζωρτζάτος: «Με… έφαγαν γιατί ήμουν καθαρός και όχι πρόβατο»

By on March 27, 2017

DSC01951
Ανατροπή στο πολιτικό σκηνικό του τόπου μας αναμένεται να γίνει μετά τις σοβαρές καταγγελίες που έκανε σήμερα στη Συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο Γιώργος Τζωρτζάτος αναφορικά με τον Δήμαρχο, αλλά κυρίως για τον αναπληρωτή του, Διονύση Λυκούδη.
«Ήρθα στην Κεφαλονιά για να υπηρετήσω την αξιοκρατία, την αξιοπρέπεια, την χρηστή διοίκηση και την ισονομία. Δεν είμαι κατευθυνόμενος, έχω προσωπικότητα, δεν είμαι πρόβατο να ψηφίζω ότι μου σερβίρει ο αναπληρωτής του Δημάρχου. Ζητώ συγνώμη από τον λαό της Κεφαλονιάς, που παρά την πείρα μου, παρασύρθηκα και υποστήριξα τον συνδυασμό του Αλέξανδρου Παρίση στις εκλογές του 2014. Μου είπαν μεγάλα λόγια, μου είπαν φούμαρα για την Κεφαλονιά και πίστεψα ότι όλοι μαζί μπορούμε να βοηθήσουμε να ξεφύγει ο Δήμος του νησιού μας και να τον πάμε πιο μπροστά», ήταν τα πρώτα λόγια του Γιώργου Τζωρτζάτου, ο οποίος συμπλήρωσε: «Πριν από την διαγραφή μου με φώναξαν και μου έταξαν τη θέση του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου για να μου κλείσουν τον στόμα, αλλά δεν δέχθηκα. Εγώ είμαι καθαρός και δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου στραπατσάρει την αξιοπρέπειά μου». Ο Γιώργος Τζωρτζάτος δεν δίστασε να βγάλει στη σέντρα τον Δήμαρχο, τον Αναπληρωτή του, τον Αντιδήμαρχο Ερύσσου, Κώστα Κοντογούρη, τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ, αλλά και πολλά επιχειρηματικά συμφέροντα στο νησί μας.
Σωρεία ενστάσεων από την οικογένεια Κοντογούρη
Ο πρώην πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου ξεκίνησε κάνοντας ένα εισαγωγικό σημείωμα για τις ημέρες που πέρασε εκεί και για τον πόλεμο που δέχθηκε από Αντιδημάρχους της παράταξής του και φυσικά από τον Διονύση Λυκούδη, του οποίου το όνομα ανέφερε μόλις μία φορά, ενώ τις υπόλοιπες χρησιμοποιούσε την φράση «αυτός που κατά δήλωσή του δημαρχεύει την Κεφαλονιά». Ξεκινώντας από το Φισκάρδο έκανε επίθεση στον Αντιδήμαρχο της περιοχής, Κώστα Κοντογούρη, το οποίο κατηγόρησε ότι δεν λειτουργεί ως αιρετός για το καλό του τόπου του, αλλά για προσωπικό του συμφέρον. «Δεν με άφησαν να νομιμοποιήσω τις λεγόμενες αυθαίρετες κατασκευές στο Φισκάρδο, αφού οι καταγγελίες ερχόταν κατά κύματα από την οικογένεια Κοντογούρη και συγκεκριμένα από τη σύζυγό του κα Τσελέντη, που διαθέτει κατάστημα στην περιοχή. Το Φισκάρδο είναι πηγή ζωής για την Κεφαλονιά όμως ο Δήμαρχος μου έλεγε ότι οι ψήφοι εκεί είναι λίγοι και να μην ασχολούμαι. Εγώ, που αν και είχα παραιτηθεί από το Λιμενικό Ταμείο έτρεχα στα Υπουργεία για να διευθετήσω το θέμα της πλωτής εξέδρας, των σπηλαιώσεων στο μώλο, τη χοροθέτηση και την τοποθέτηση πύλαρ στο λιμάνι, καθώς και την πλακόστρωση».
Η παραπλάνηση και η αλήθεια για τα Λεγατάτα
Αναφερόμενος στη Σάμη τόνισε τον αγώνα που έκανε μαζί με τον Αντιπεριφερειάρχη, Παναγή Δρακουλόγκωνα, στα Υπουργεία αναφορικά με τους καταστηματάρχες και την ανάπλαση της παραλιακής. «Η αρχιτεκτονική Μελέτη για την ανάπλαση της παραλιακής της Σάμης είναι έτοιμη εδώ και ένα χρόνο και όμως παραμένει κλειδωμλενη στα συρτάρια του Λιμενικού Ταμείου, αφού κατά τον Δήμαρχο, μετά την Έρυσσο και η Σάμη έχει λίγους ψήφους», είπε ο κ. Τζωρτζάτος. Φτάνοντας στο Ληξούρι εξήγησε από την αρχή τι πραγματικά συνέβη με το έργο των Λεγατάτων. «Μου έκαναν καταγγελίες για πυρομαχικά στο λιμάνι και τις αντιμετώπισα μέσα σε μια εβδομάδα. Αντέδρασα πολύ έντονα όταν ο αναπληρωτής πήγε να μου επιβάλλει εργολάβο στο έργο των Λεγατάτων τον κ. Βαγγελάτο, που έδινε έκπτωση μόλις 2%. Μετά την δημοπράτηση το έργο πήγε στον κ. Παπανικολάτο, αλλά και πάλι έφερναν πολλά προσχώμματα. Με κάλεσε στο γραφείο του ο Δήμαρχος και μου έβαλε τις φωνές κατόπιν εντολής του κ. Λυκούδη. Τελικά η σύμβαση έγινε τον Αύγουστο του 2016 και φώναξαν τον εργολάβο να πάει την εγγυητική στις 26/12. Στη συνέχεια, ενώ βρήκαν χώρο για τσα μπάζα της πλατείας Αργοστολίου, σκόπιμα δεν έβρισκαν για αυτά των Λεγατάτων για να αναγκάσουν τον εργολάβο να κάνει διακοπή εργασιών. Πέταξαν και την παραπλανητική μούφα για το σχολείο στον Άγιο Αντώνιο, την ίδια ώρα που δεκάδες τόνοι μπάζα ετοιμάζονταν να πάνε εκεί, παρά τις λύσεις για άλλη τοποθεσία που τους υποδείκνυαν οι Ληξουριώτες».
«Η ρήξη με τον Καλαφάτη, η Kefalonian Lines και το sex με την γυναίκα μου»
Εκεί που σχεδόν βγήκε από τα ρούχα του ο κ. Τζωρτζάτος ήταν η κουβέντα πήγε στους οφειλέτες του Λιμενικού Ταμείου και στον τρόπο είσπραξης των τελών από τα κότερα και όχι μόνο. Συγκεκριμένα ο κ. Τζωρτζάτος είπε: «Καταφέραμε τα έσοδα από τα κότερα, μέσω εισπρακτικής εταιρίας, από 25.000 το 2015 να τα φτάσουμε στις 150.000 και πλέον το 2016. Εγώ έκανα τις επαφές με τον Υπουργό, Θοδωρή Δρίτσα για να λυθεί το πρόβλημα, τη στιγμή που ο Δήμαρχος πήγαινε στο Υπουργείο για να προωθήσει άλλα συμφέροντα. Οι μικροοφειλέτες πλήρωσαν όλοι, την ώρα που εγώ… πλήρωσα την διαφωνία μου με την ΙΟΝΙΑΝ ΚΑΛΚ και μια επιστολή προς την Kefalonian Lines. Με έβρισε χυδαία ο κ. Καλαφάτης μπροστά στον Δήμαρχο. Έκανε προσφυγή στο ΣτΕ, την απέσυρε στη συνέχεια και τελικά αποφάσισαν στο Δημαρχείο από τις 86 χιλ που χρωστούσε να δώσει τις 15. Φυσικά δεν συμφώνησα, με τον Δήμαρχο να μου λέει λεβέντη μου, άντρα μου, έκανες sex χθες το βράδυ με την γυναίκα σου; Αναφορικά με τις οφειλές από τις ακτοπλοϊκές εταιρίες, στις 28/07/2016 έστειλα επιστολή στην Kefalonian Lines για χρέος 52.185 χιλ για το ένα πλοίο και 57.836 χιλ για το άλλο της πλοίο στο Λιμενικό Ταμείο. Αυτό δεν άρεσε στον αντ΄αυτού και ξεκίνησε η διαδικασία παραιτήσεώς μου. Έμαθα ότι τα χρήματα αυτά κατατέθηκαν κοντά στα Χριστούγεννα, την ώρα που οι άλλες εταιρίες ήταν εντάξει απέναντι στο Λιμενικό Ταμείο. Φαίνεται μερικοί δεν ήθελαν ισονομία και δεν τους άρεσε η πράξη με την επιστολή μου».
«Φοβάται, βαριέται και καμιά φορά λέει μπαρούφες»
Ο κ. Τζωρτζάτος αναφέρθηκε ακόμη στις απευθείας αναθέσεις που κάνει ο Δήμος στους ίδιους και τους ίδιους, στα χρήματα που παίρνουν κάθε χρόνο οι Ειδικοί του Σύμβουλοι μαζί με τη Γενική Γραμματέα (110.000), στη μετακόμιση των ταμείων, αλλά όχι τον καμερών σε Μελισσάνη και Δρογκαράτη, στην πρόσληψη προσωπικού με αδιαφανείς διαδικασίες, που είχε ως αποτέλεσμα το ΙΚΑ να βάλει πρόστιμο 600 χιλ στον Δήμο στην λειτουργία της καντίνας στον Μύρτο (κανένας δεν ελέγχει τα τιμολόγια των προϊόντων), στους υπέρογκους μισθούς των αιρετών της Διαδημοτικής, στις σχέσεις της με την ΜΕΣΟΓΕΙΟ και στο πάρε-δώσε της ΔΕΥΑΚ με τον Δήμο αναφορικά με αντίτιμο του ρεύματος της επιχείρησης που πληρώνει ο Δήμος. Καταλήγοντας ο κ. Τζωρτζάτος είπε: «Ο Δήμαρχος φοβάται, βαριέται, δεν ξέρει τι του γίνεται. Τον έχουν κλείσει σε μια γυάλινη γυάλα και τον βγάζουν έξω μόνο να πάει σε κανένα χωριό για φαγητό. Δεν τον αφήνουν να λειτουργήσει ως πραγματικός Δήμαρχος και κάπου-κάπου λέει και μπαρούφες. Τους πολιτικούς τους δικάζει πάντα η κοινωνία, αλλά α χρειαστεί θα ανέβουμε και τα σκαλιά του Εισαγγελέα». Στη συνέντευξη παραβρέθηκε ο Δημοτικός Σύμβουλος της Ανεξάρτητης Ενωμένης Κεφαλονιάς, Θόδωρος Φλωράτος, ο οποίος ρώτησε τον κ. Τζωρτζάτο αν έχουν φάει χρήματα στον Δήμο και αν ο Δήμος αυτή την ώρα είναι ελεγχόμενος από Ελεγκτές της Δημόσιας Διοίκησης, για να πάρει την απάντηση ως εξής: «Ξέρω ότι γίνεται έλεγχος αυτή την στιγμή στον Δήμο, ωστόσο δεν ξέρω τι έχουν βρει και αν έχουν βρει κάτι. Οι κακοδιαχειριστές είναι χειρότεροι από τους κλέφτες».
Ρεπορτάζ Ξενοφώντας Ευαγγελάτος
124

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου