Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Γιαννόπουλος: «Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια κ. Πρόεδρε»

από http://e-kefalonia.net 

Κύριε Βαλλιανάτε , συνεχίζετε επι τρεις ημέρες να απευθύνεστε σε μένα μέσω των Μ.Μ.Ε με τρόπο απαξιωτικό, επιθετικό, ενώ δεν λείπουν και οι απειλές προς το πρόσωπο μου…
-Άμα νομίζετε ότι θα παρασυρθώ στην παγίδα σας και ότι θα σας απαντήσω σε ανάλογους τόνους μάλλον κάνετε λάθος… Το ήθος μου και το ύφος μου είναι γνωστά στο νησί.
-Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι οι συμπατριώτες μας έβγαλαν πολλά και χρήσιμα συμπεράσματα, μετά τα όσα πληροφορήθηκαν το τελευταίο διάστημα.
-Κύριε Πρόεδρε σας διαφεύγει ότι δεν είστε το Α και το Ω της ιστορικής μας Αδελφότητας. Δεν αποφασίζετε μόνο εσείς. Το συμβούλιο είναι ενδεκαμελές…
-Μας έχετε στερήσει το δικαίωμα να συνεδριάσουμε για πολύ σοβαρά θέματα επί σειρά μηνών, λέγοντας ότι μόνο εσείς μπορείτε να αποφασίζετε για το πότε θα συγκαλείται Διοικητικό Συμβούλιο!!!
ΠΛΑΝΑΣΘΕ ΠΛΑΝΗΝ ΟΙΚΤΡΑΝ κ. ΠΡΟΕΔΡΕ…
-Φυσικά και δεν μπορείτε να ακυρώσετε μόνος σας μια δωρεά που σύσσωμο το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε και ανακοίνωσε στις 30 Απριλίου,ενώπιον μάλιστα των Μ.Μ.Ε.
-Σε ότι αφορά τις επιταγές,οφείλετε να τις παραδώσετε στον Ταμία κ.Παναγή Φωκά,διότι εσείς ορισθήκατε από το Διοικητικό Συμβούλιο ως νόμιμος εκπρόσωπος για την παράδοσή τους εντός μίας εβδομάδας.Κι όμως έχουν περάσει σχεδόν 4 μήνες και αυτές παραμένουν στα χέρια σας…
-Και καλά.Όσο και να μη σέβεστε εμένα,απορώ πώς τολμάτε να αναφέρεστε δημόσια στον γιατρό κύριο Γερουλάνο που θα μπορούσε να είναι και πατέρας σας και να λέτε ότι είναι μέλος μιάς…παρεούλας!!!Πολλά συγχαρητήρια κύριε Βαλλιανάτε…
-Να είστε σίγουρος ότι διασκέδασα αρκετά με τις έμμεσες απειλές σας ότι με τα έγγραφα που έχετε και τα οποία θα κοινοποιήσετε,θα οδηγηθώ στην έξοδο της Αδελφότητας…
-Σε όλα όσα μου λέτε,σε όποιον τόνο και να μου τα λέτε,ένα έχω να σας πω : << ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ ΚΥΡΙΕ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΕ . ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ >> .
Υ.Γ. Πάντως,για ένα πράγμα είμαι σίγουρος κύριε Πρόεδρε : Χρειαζεστε διακοπές,ξεκούραση…Να δείτε τα πράγματα πιο ήρεμα,να συνειδητοποιήσετε ποιους ανθρώπους έχετε αδικήσει…Και τότε θα είναι και η ώρα να ζητήσετε και καμία συγνώμη…

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου