Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012



H “εξομολόγηση” του Παύλου Παπαδάτου!

(από e-kefalonia)

Τι είπε ο Παύλος Παπαδάτος, κατά τη συνέντευξή του στο ξενοδοχείο "ΟΛΓΑ"

Μία “εκ βαθέων εξομολόγηση” θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο Παύλος Παπαδάτος στα ΜΜΕ την Παρασκευή το βράδυ, στο ξενοδοχείο «ΟΛΓΑ», στο Αργοστόλι.

Αναφέρθηκε και στις δύο προεκλογικές περιόδους, πριν την 6η Μαΐου και την 17 Ιουνίου, αλλά και τις προσωπικές επαφές που είχε πριν την ανακοίνωση των ψηφοδελτίων τόσο με στελέχη στο νησί μας όσο και με συνεργάτες του Αντώνη Σαμαρά ή τον ίδιο το Σαμαρά…

Ειδική αναφορά έκανε στο Δήμαρχο Αλέξανδρο Παρίση, αφήνοντας ουσιαστικά να εννοηθεί ότι βρέθηκε σε δύσκολη θέση.

Απάντησε σε όλα τα ερωτήματα των δημοσιογράφων, αλλά και πολλών από τους παρευρισκόμενους που έδωσαν το “παρών” και άκουσαν τον κ. Παπαδάτο. Στο τέλος μάλιστα, τους κάλεσε όλους να δουν μαζί τον αγώνα της Εθνικής μας με τη Γερμανία.

Μεταξύ άλλων ανέφερε:

Για τις εκλογές του Ιουνίου: “Με το που ανακοινώθηκαν τα πρόσωπα του ψηφοδελτίου για τις εκλογές του Ιουνίου, πήγα στο γραφείο του Σαμαρά και μίλησα με το δεξί χέρι του γραφείου του, τον κ. Κώστα Μπούρα και έθεσα τον εαυτό μου στις ανάγκες του κόμματος. Του είπα ότι αν υπάρχει κάποιος τρόπος να βοηθήσω, πολύ ευχαρίστως. Μου ζητήθηκε να κάνω κάτι στην Αθήνα και το έκανα. Ένα πράγμα που αρνήθηκα να κάνω ήταν να περπατήσω μαζί με τον κ. Αλιβιζάτο στην πλατεία, που πρότεινε ο κ. Τραυλός”.

Για το αν θα κατέβει για δήμαρχος: “Δεν είναι του στύλ μου για Δήμαρχος, δεν είμαι μάνατζερ”.

Για τις προεκλογικές εκδηλώσεις και τη συγκέντρωση στο «Κάπιτολ»: «Εγώ πλήρωσα το «Κάπιτολ», εγώ κάλεσα τους φίλους μου. Δεν κάλεσα όμως κανέναν για να με βρίσει όπως έκανε ο κ. Κουνάδης”. Πρώτη φορά στην ζωή μου βλέπω συνυποψήφιο να φέρεται όπως ο κ. Κουνάδης, και να μου κάνει τέτοιο πόλεμο”.

Για ενδεχόμενη τρίτη εκλογική αναμέτρηση: «Αν γίνουν εκλογές ξανά, τότε καλωσορίστε την …δραχμή. Δεν αντέχει η Ελλάδα άλλες εκλογές”.

Για τις περαιτέρω κινήσεις του: “Αγαπώ τον τόπο μου και να είστε σίγουροι ότι ακόμα και από την θέση που βρίσκομαι θα προσπαθήσω να βοηθήσω”.

Αίσθηση και σχολιασμούς προκάλεσαν οι ερωτήσεις του κ. Σκλαβούνου. Ο κ. Σκλαβούνος είχε πρόσφατα συνομιλήσει με Κεφαλονίτες της διασποράς και συγκεκριμένα με Κεφαλονίτες της Νέας Υόρκης, οι οποίοι του ζήτησαν να ρωτήσει κάποια πράγματα τον κ. Παπαδάτο. “Γιατί κ. Παπαδάτε μας έπαιρναν τηλέφωνο και μας ζητούσαν να επικοινωνήσουμε με τους δικούς μας ανθρώπους στην Κεφαλονιά και να τους ζητήσουμε να μην ψηφίσουν Παύλο Παπαδάτο και Νέα Δημοκρατία;” !

Το «παρών» στην συνέντευξη του κ. Παπαδάτου έδωσαν οι Μίμης Κακούρης, Νίκος Σκλαβούνος, Γ. Αποστολάτος, Αθηνά Αυγουστάτου, Δημήτρης Φιοραβάντες, Γιάννα Κουλουμπή, Διονύσης Κοκκόσης κ.ά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου