Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 26 Ιουνίου 2012


Η "ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ", Η "ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΗ" & Η "ΣΑΠΙΛΑ" ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ "ΕΓΚΡΙΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ"



ΑΡΘΡΟ του ΜΠΑΜΠΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΚΔΟΤΗ-Δ/ΝΤΗ “ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ”
Την περασμένη εβδομάδα έγραψα ένα άρθρο, θέλοντας έτσι να εκφράσω την άποψή μου για συγκεκριμένα ζητήματα που απασχόλησαν την κεντρική αλλά και την τοπική πολιτική σκηνή ολόκληρη την προεκλογική περίοδο.Στο άρθρο μου αυτό έλαβα την περασμένη Δευτέρα την εξής απάντηση στην στήλη ΑΣΤΟΧΙΕΣ της διαδικτυακής ιστοσελίδας Kefalonianews.gr: “ΥΓ: Μέσα σε όλα αυτά είχαμε την περασμένη βδομάδα πριν από τη συνέντευξη του Π. Παπαδάτου άρθρο “συγκάλυψης” του Διον. Λυκούδη από τον Μπάμπη Παπαδόπουλο στον ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ. Προαισθάνθηκαν  τι ερχόταν και έπρεπε να….. αγιοποιήσουν το αφεντικό τους. Έτσι έκαναν αλλά δεν τα κατάφεραν”.
Ειλικρινά προβληματίστηκα για το αν θα έπρεπε να απαντήσω καν σε αυτό το παραπάνω απαράδεκτο δημοσίευμα που για μία ακόμη φορά εκφράζει την εμπάθεια του συντάκτη του. Επειδή όμως κάτι τέτοιο είναι πιθανό να εκλαμβανόταν ως αδυναμία και υπεκφυγή και επειδή εγώ σε όλη την μέχρι τώρα πορεία της ζωής μου μόνο “λιποτάκτης” δεν υπήρξα, καταθέτω σήμερα την απάντησή μου και ευελπιστώ να γίνει κατανοητή. Θα είναι άλλωστε απλή και λιτή ώστε να την αντιληφθεί και ο πλέον αδαής.Κατάρχάς, το άρθρο μου αυτό της περασμένης εβδομάδας, είχε δημοσιευθεί πολύ πριν από την συνέντευξη του κ. Παπαδάτου. Άρα σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσα να γνωρίζω τι θα έλεγε αυτός ώστε να σπεύσω να τον προλάβω. Εκτός κι αν είχα μαντικές ικανότητες, όμως τότε θα έπρεπε να βρίσκομαι στο Μαντείο των Δελφών και να δίνω χρησμούς και όχι στην Κεφαλονιά και να “παλεύω” με τα “θηρία” του “θαυμαστού κόσμου των εγκρίτων”.
Δύο είναι οι λέξεις “κλειδιά” που χρησιμοποιεί ο συντάκτης της απάντησης. “Συγκάλυψη” και “αγιοποίηση”. Και οι δύο είναι πέρα για πέρα άστοχες, εμπαθείς, απαράδεκτες, προκλητικές και αναδεικνύουν σε όλο της το φάσμα την μήνη του συντάκτη κατά ενός ανθρώπου που δεν τον έχει ενοχλήσει ποτέ. Και αυτό το τελευταίο είναι και το πιο επικίνδυνο της όλης υπόθεσης.
Έχουμε, λοιπόν και λέμε:
1.Δεν υπήρξε καμία “συγκάλυψη”. Πολύ απλά διότι ο Δ. Λυκούδης είχε από την αρχή τοποθετηθεί απέναντι στην υποψηφιότητα Παπαδάτου και δεν άλλαξε γνώμη παρόλες τις προσπάθειες του τελευταίου να τον προσεγγίσει. Τους λόγους για τους οποίους ο Δ. Λυκούδης δεν ήθελε την υποψηφιότητα Παπαδάτου, τους εξέθεσε αναλυτικά στο χθεσινό του άρθρο ο Αρχισυντάκτης του “Α” Β. Λυκούδης. Από κει και πέρα το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι ο Παύλος Παπαδάτος όταν στην συνέντευξη τύπου που έδωσε αναφέρθηκε στα γεγονότα που οδήγησαν στο να είναι τελικά στο ψηφοδέλτιο της 6ης Μαίου μετά την παραίτηση των “τριών”, δυστυχώς είπε μόνο την μισή αλήθεια. Και όλοι ξέρουμε ότι η μισή αλήθεια είναι πολύ χειρότερη από το ψέμα.
2.Δεν έχει ανάγκη για “συγκάλυψη” ο Δ. Λυκούδης. Διότι ουδέποτε έχει βάλει χέρι στο δημόσιο χρήμα, ουδέποτε έχει διορίσει συγγενικό του πρόσωπο στο δημόσιο, ουδέποτε έχει κάνει ταξιδάκια στο εξωτερικό με χρήματα των δημοτών και ουδέποτε έχει χρησιμοποιήσει επαγγελματική ιδιότητα που δεν του ανήκει.
3.Δεν έχει καμία ανάγκη ο Δ. Λυκούδης να “αγιοποιηθεί” από εμένα. Άλλωστε κάτι τέτοιο δεν του χρειάζεται. Μιλούν γι'αυτόν, η καθημερινή του πρακτική, η ανιδιοτελής προσφορά του και η βοήθεια προς τους συμπολίτες του. Εκατοντάδες άνθρωποι στην Κεφαλλονιά μπορούν να βεβαιώσουν τα παραπάνω. Αλλά και πάλι ο μόνος που δεν θα το ενστερνιστεί αυτό θα είναι ο συντάκτης των ΑΣΤΟΧΙΩΝ. Είναι εσαεί, βλέπετε, “κολλημένος” με την εμπάθεια...
4.Κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια ο συντάκτης των ΑΣΤΟΧΙΩΝ όταν αναφέρεται στον Δ. Λυκούδη ως “αφεντικό μου”. Νομίζει ότι έτσι θα καταφέρει να με υποτιμήσει όμως δεν γνωρίζει ότι εμείς εδώ στην παρέα μας λειτουργούμε αλλιώς και έχουμε-ευτυχώς-διαφορετικούς κώδικες επικοινωνίας από τους δικούς του. Για μένα ο Δ. Λυκούδης μόνο “αφεντικό μου” δεν είναι. Είναι παρέα μου, φίλος μου και οικογένειά μου. Δυστυχώς όμως αυτό μπορούν να το καταλάβουν μόνο όσοι έχουν βιώσει το ευεργετικό συναίσθημα της φιλίας. Οι άφιλοι ποτέ...
5.Τέλος, για μία ακόμη φορά θέλω να επισημάνω από αυτό εδώ το βήμα την “σαπίλα” που κυριαρχεί στο κομμάτι της τοπικής “δημοσιογραφίας”. Ευτυχώς όμως όχι σε όλο το φάσμα της καθώς υπάρχουν και ορισμένοι-δυστυχώς λίγοι-που τιμούν αυτό το λειτούργημα. Οι περισσότεροι όμως το μόνο που κάνουν καθημερινά είναι να ενστερνίζονται ανώνυμα συκοφαντικά δημοσιεύματα για να σπιλώνουν υπολήψεις και συνειδήσεις και να προάγουν προσωπικά μικροπολιτικά συμφέροντα. O tempora o mores...
Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω των συντάκτη των ΑΣΤΟΧΙΩΝ διότι μου έδωσε μία ακόμη ευκαιρία να αναδείξω την τεράστια διαφορά που υπάρχει μεταξύ των τοπικών ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ και των “δημοσιογράφων”. Και να του ευχηθώ από τα βάθη της καρδιάς μου και σεβόμενος το γηραιό της ηλικίας του: “ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΠΥΡΑΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου