Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 22 Μαΐου 2018


22/05/2018ΠΡΩΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Μεγάλη βόμβα έσκασε ξαφνικά χθες το απόγευμα στα θεμέλια της Δημοτικής Αρχής. Ενα πρωτοκλασάτο στέλεχος της Παράταξης του δήμαρχου, ο Γαβρίλης Ρασσιάς πρόεδρος της Δημοτικής Ενότητας Σάμης, παραιτήθηκε από μέλος του Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου με ηχηρές καταγγελίες κατά του προέδρου του Αλέξανδρου Μοσχονά!
Μέσα σε λίγες γραμμές ο Ρασσιάς …τα λέει όλα, επιβεβαιώνοντας απόλυτα τις τελευταίες αποκαλύψεις, μεταξύ των οποίων τα αλλεπάλληλα πρωτοσέλιδα του ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ, για το «όργιο» κακοδιαχείρισης στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και προσωπικά από τον πρόεδρό του Αλέξη Μοσχονά.
Ο Γ. Ρασσιάς δηλώνει ότι παραιτείται βασικά για τρεις λόγους:
❶ Για «όσα γίνονται στο χώρο δικαιοδοσίας του Λιμενικού Ταμείου στη Σάμη, ο τρόπος που γίνονται και που δεν γνωρίζω ποιος τα προτείνει και ποιος τα αποφασίζει, όλα εν αγνοία μου και πίσω απο την πλάτη μου, μιας και δεν περνούν απο το Συμβούλιο»!
❷ Για «όσα κατά καιρούς βλέπουν το φως της δημοσιότητας και όσα ψιθυρίζονται στην Σάμη»!
❸ Γιατί «οι απαντήσεις σας κάθε φορά που ρωτάω είναι ειρωνικές και πάντα οι ίδιες, όπως “όχι εγώ, αλλά ο Διονύσης”, ή “όχι εγώ, αλλά ο Κοκκόσης”».
(Σ.Σ.: Οπου «Διονύσης» προφανώς ο εξαφανισμένος αντιδήμαρχος Σάμης Διονύσης Λυκούδης και όπου «Κοκκόσης» προφανώς ο Βασίλειος Κοκκόσης εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος «υπεύθυνος για την κατά τόπο μέριμνα της Δημοτικής Ενότητας Σάμης»!
Επί το απλούστερον και όπως το καταλαβαίνει ο απλός νους ή σε ελεύθερη μετάφραση …«τι μου τα λες εμένα, αφού κουμάντο στη Σάμη κάνουν ο Διονύσης (Λυκούδης) και ο Κοκκόσης (Βασίλης)»!
Και «κερασάκι στην τούρτα» της παραίτησης Ρασσιά είναι η τελευταία παράγραφος της παραίτησης:
«ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ, ΠΡΙΝ «ΜΠΕΙΤΕ» ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ»!
Ολόκληρο το κείμενο του Γ. Ρασσιά προς τον πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Αλέξανδρο Μοσχονά (Σ.Σ.: Δεν αναφέρει καν το όνομά του…) αναφέρει τα εξής:
Προς: κ. Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κεφαλονιάς και Ιθάκης
(Παραίτηση)
Κύριε πρόεδρε σας καταθέτω την παραίτησή μου από την θέση μέλους Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κεφαλονιάς και Ιθάκης.
Οι λόγοι της παραίτησής μου είναι οι εξής:
Μετά από όσα γίνονται στο χώρο δικαιοδοσίας του Λιμενικού Ταμείου στη Σάμη, ο τρόπος που γίνονται και που δεν γνωρίζω ποιός τα προτείνει και ποιός τα αποφασίζει, όλα εν αγνοία μου και πίσω από την πλάτη μου, μιας και δεν περνούν από το Συμβούλιο. Και μετά από όσα κατά καιρούς βλέπουν το φως της δημοσιότητας και όσα ψιθυρίζονται στη Σάμη και εφόσον οι απαντήσεις σας κάθε φορά που ρωτάω είναι ειρωνικές και πάντα οι ίδιες, όπως «όχι εγώ, αλλά ο Διονύσης» ή «όχι εγώ, αλλά ο Κοκκόσης», είμαι υποχρεωμένος να παραιτηθώ για να προστατευτώ. Και δεν χρειάζεται να μου δείξετε την φορολογική δήλωση που κάνατε, πριν «μπείτε» στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Ευχαριστώ,
Γαβριήλ Ρασσιάς
Πρόεδρος Δημοτικής Ενότητας Σάμης
Γαβρίλης Ρασσιάς
Αλ. Μοσχονάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου